stoterstangen90 schreef:rocco schreef:Ik zeg niet dat er geen markt voor is, en ook niet dat panhard ooit een budgetmerk was. Integendeel, Panhard had behoorlijk wat standing in mijn opzicht (24 BT en CT).
Panhard als budgetmerk lijkt me gewoon een leuk gegeven, dan is er ook voor mijn budget een leuke boxer
haha. Ik vind het een beetje hetzelfde gegeven om van Borgward een budgetmerk te maken, of van Triumph.
Voor een budgetmerk trekken ze Oltcit maar uit het stof
Precies, eindelijk tijd voor de Axel series 2! Nu met nóg minder opties - maar deze doen het dan allemaal wél.
Maar ja, Pan Haar, ik vind het zo vies klinken…
De “T” van Talbot staat nog steeds in de zekeringkast van mijn BX te lezen. Ik denk niet dat de tijd al gekomen is om te proberen dát merk enige uitstraling te geven. Daar hang nog teveel het imago van roestbak-voor-de-gewone-man aan denk ik, net als het in Talbot opgegane Simca, wat in zijn hoogtijdagen overigens ook een luxe-merk was van in licentie gebouwde Amerikaanse (toch?) bakken.
Ich bin ein Breaker
Henri Chapron?
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
karel schreef:stoterstangen90 schreef:rocco schreef:Ik zeg niet dat er geen markt voor is, en ook niet dat panhard ooit een budgetmerk was. Integendeel, Panhard had behoorlijk wat standing in mijn opzicht (24 BT en CT).
Panhard als budgetmerk lijkt me gewoon een leuk gegeven, dan is er ook voor mijn budget een leuke boxer
haha. Ik vind het een beetje hetzelfde gegeven om van Borgward een budgetmerk te maken, of van Triumph.
Voor een budgetmerk trekken ze Oltcit maar uit het stofPrecies, eindelijk tijd voor de Axel series 2! Nu met nóg minder opties - maar deze doen het dan allemaal wél.
Maar ja, Pan Haar, ik vind het zo vies klinken…
De “T” van Talbot staat nog steeds in de zekeringkast van mijn BX te lezen. Ik denk niet dat de tijd al gekomen is om te proberen dát merk enige uitstraling te geven. Daar hang nog teveel het imago van roestbak-voor-de-gewone-man aan denk ik, net als het in Talbot opgegane Simca, wat in zijn hoogtijdagen overigens ook een luxe-merk was van in licentie gebouwde Amerikaanse (toch?) bakken.
Franse Fords, Ford Vedette, met v8
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
http://perso.orange.fr/talbot.fr.st/talbotdoc.html
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017