Speakers ZX 1.6i ‘95
ZX Newbie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6

Gepost: 05 januari 2005 01:39 AM

Citroën-vrienden,
vraagje; wellicht dat er in een vorig topic al eens aandacht aan is geschonken, maar ik kon het helaas niet gevonden krijgen;

Graag hoor ik wat de inbouwdiepte is van speakers vóór in de deuren van een ZX 1.6i uit ‘95.

Ik ben nl op zoek naar een paar leuke Pioneer-speakers (rond, 13 cm). Weet iemand welk type hiervoor in aanmerking komt??

Vriendelijke ZX-groeten,
ZX Newbie Very Happy

Profiel  

Josssie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101

Gepost: 05 januari 2005 11:34 AM
  [ # 1 ]

Staat als het goed is in boekje van je auto en meeste caraudiofabrikanten hebben ook nog wel lijst met mogelijke formaten en inbouwdieptes. Je hebt zeker iets van 4-5 cm tot je beschikking. Bij mij zitten er van 13 cm JBL speakers in.

Xsara Coupe 1.6 16v VTR

Profiel  

Weefje
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 246

Gepost: 05 januari 2005 08:01 PM
  [ # 2 ]

Ook ik heb een 130 mm composet (van Magnat).

In de deuren kunnen speakers met een diepte van ongeveer 60 mm.

Welk type er voor in aanmerking komt, weet ik niet…

Surprisedfftopic

Waarom persé Pioneer? Speakers van fabrikanten die alleen luidsprekers fabriceren, klinken toch vaak een stukje (understatement!) beter…

Profiel  

dennisfranke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 05 januari 2005 10:25 PM
  [ # 3 ]

mijn advies ga naar de caraudiodealer en leg daar je wensen en eisen uit aan de verkoper die pakt er dan een boekje bij en hij vertelt je precies welke er bij je zx past en ook belangrijk welke er bij jou past, net zo makkelijk Wink

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 05 januari 2005 11:15 PM
  [ # 4 ]

ik heb een composetje van sony erin gezet, de verkoper kan meestal zo kijken welke speakers er passen in jouw auto maar bijna alle speakers passen wel of je moet hele diepe hebben ofzo Confused

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 06 januari 2005 03:44 AM
  [ # 5 ]
metro2005 schreef:

ik heb een composetje van sony erin gezet, de verkoper kan meestal zo kijken welke speakers er passen in jouw auto maar bijna alle speakers passen wel of je moet hele diepe hebben ofzo Confused

Ja bijna alle, behalve die mooie Infinity Speakers (Reference serie) die ik van Weefje heb gehad passen niet Sad
Achter passen ze gelukkig wel en geven een geweldig geluid, daar kunnen geen Pioneers, Sony’s, ect tegenop Razz

Weefje schreef:

Waarom persé Pioneer? Speakers van fabrikanten die alleen luidsprekers fabriceren, klinken toch vaak een stukje (understatement!) beter

Was niet echt eens met Weefje over deze uitspraak, maar ik weet inmiddels wel beter na het horen van Magnat, JBL en Infinity Razz

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook