Heeft iemand hier een idee wat voor een ding dat zou zijn ?
Het schijnt dat er een soort gootje te krijgen is waardoor de zijruitjes tegen de stijl droog zouden blijven tijdens het wissergebruik.
Nu is het zo dat als je je wissers in de regen gebruikt, aan de bestuurderszijde er allemaal water over heen blijft lopen.
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
ik heb zoiets een keer gezien ja in een pdf van musketier geloof ik. Het zijn gootjes die je vertikaal langs de voorruit plakt
Totaal aantal Berichten: 359
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Re: waterafvoer zijruit
gompy58 schreef:Heeft iemand hier een idee wat voor een ding dat zou zijn ?
Het schijnt dat er een soort gootje te krijgen is waardoor de zijruitjes tegen de stijl droog zouden blijven tijdens het wissergebruik.
Nu is het zo dat als je je wissers in de regen gebruikt, aan de bestuurderszijde er allemaal water over heen blijft lopen.
Foto?
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
eXaMple schreef:ik heb zoiets een keer gezien ja in een pdf van musketier geloof ik. Het zijn gootjes die je vertikaal langs de voorruit plakt
Als het een niet al te opzichtig ding is zou het nog wel handig kunnen zijn, kun je iig je ruitensproeier gebruiken zonder dat je eerst je raam dicht moet doen
Maar als het van musketier is…
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Ries schreef:eXaMple schreef:ik heb zoiets een keer gezien ja in een pdf van musketier geloof ik. Het zijn gootjes die je vertikaal langs de voorruit plakt
Als het een niet al te opzichtig ding is zou het nog wel handig kunnen zijn, kun je iig je ruitensproeier gebruiken zonder dat je eerst je raam dicht moet doen
Maar als het van musketier is…
Als het van Musketier is is het mooi…
See, buy, fly C5 V6
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
In ieder geval heb je dan een ferme spoiler op je voorruit
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Ries schreef:In ieder geval heb je dan een ferme spoiler op je voorruit
Is weer 23 pk meer he?
See, buy, fly C5 V6