Blooper1963 schreef:PjotrBlom schreef:Trouwens wordt je C6 geleverd met RT3 of RT4 Navidrive?
Hey Pjotr,
ik ken de types niet exact uit elkaar,maar ik krijg de navigatie met harddisk van 30 GIG! en de 6 CD-lader vervalt nu!!! En das nou het leuke! die CD-lader heb je dan niet meer nodig want van die 30 gig is het grootste deel(ik weet nog niet precies hoeveel) beschikbaar voor massaopslag,dus deels telefoon inhoud, deels MP3 muziek. als ik al 10 GIG zou krijgen voor de MP3,dan ben ik al uiterst tevreden!! ook is er nu bij citroën belux nu een ipod adapter beschikbaar voor deze NAV.
d’r is ook een 10GB versie (dacht het niet bij Citroën beschikbaar) dus er is zeker 20GB vrij voor mp3. Ik zou 5GB al veel vinden voor navigatie.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
PjotrBlom schreef:Trouwens wordt je C6 geleverd met RT3 of RT4 Navidrive?
RT4

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
eviltwin schreef:
d’r is ook een 10GB versie (dacht het niet bij Citroën beschikbaar) dus er is zeker 20GB vrij voor mp3. Ik zou 5GB al veel vinden voor navigatie.
hangt er vannaf in welk formaat de nav software en kaarten opgeslaan zijn!! maar inderdaad 5 GIG is ruim genoeg voor western europe

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
citrods schreef:PjotrBlom schreef:Trouwens wordt je C6 geleverd met RT3 of RT4 Navidrive?
RT4
Hey Koen,
Da fulminator is een mooi kleurtje hoor!! heb net een C5 gezien in fulminatorgrijs!Voor wat betrefd “het privilege contract”,ik denk dat ik dat er toch ga bij nemen hoor!kan jij zelf die prijs berekenen? want die gast van Succursale A’pen heeft da gisteren berekend voor mij,maar wel op basis van een C6-3.0- V6,en ik denk dat de 2.2 HDI een lager maandbedrag heeft!! was zo ook met ‘t total care van de C5! een 1.8 B was goeiekoper dan een 3.0-V6!!
OFFTOPIC: ik ben mijn spul vergeten voor die spiegel,kan ik daar maandag om komen? want ik wil dinsdag ,na bijna 3 maand laattijdigheid, naar de controle met de DS!! ops:
ops:

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Gefeliciteerd
![]()
Gaat de C5 nu weg?
Je krijg aardig mooi wagenpark nuinderdaad! De C5 staat te koop nu op de Belgische site van Marktplaats
waarom niet gewoon ingeruilen?

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Arjan Verkade schreef:Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Gefeliciteerd
![]()
Gaat de C5 nu weg?
Je krijg aardig mooi wagenpark nuinderdaad! De C5 staat te koop nu op de Belgische site van Marktplaats
Wel! das een goeie vraag!!! Wat bedoelen julie in Nederland nu eigenlijk juist met inruilen????
Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Gefeliciteerd
![]()
Gaat de C5 nu weg?
Wel! das een goeie vraag!!! Wat bedoelen julie in Nederland nu eigenlijk juist met inruilen????
dat je je auto bij de dealer inruilt als je een andere koop bij de dealer

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
citroenc2 schreef:Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Gefeliciteerd
![]()
Gaat de C5 nu weg?
![]()
OK! daar zit de CLou!! van citroën zelf kreeg ik voor mijn C5-2.0 HDI BV6 EXCLUSIVE van net een jaar oud en 26000 km nog maar 14.500 €, waar ik niet mee akkoord kon gaan,natuurlijk! maar zo vriendelijk als de garage was,hebben zij marchands of opkopers, waarnaar ze rondbelden,zelfs naar iemand in Spanje, waar het uiteindelijke bod kwam, op 16.000 € en waar ik min of meer mee akkoord ging! maar ik kreeg ook de optie om tot week 30/ ‘07, de leveringstermijn, haar partikulier te mogen verkopen! en dit ben ik nu aan’t doen!!Dus de prijs van onze C5, dus 19.000 € is gerechtvaardigt,want de opkopers of citroën zelf,indien ZIJ de wagen overnemen,verkopen haar voor om en bij de 21.000 €

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Blooper1963 schreef:citroenc2 schreef:Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Gefeliciteerd
![]()
Gaat de C5 nu weg?
![]()
OK! daar zit de CLou!! van citroën zelf kreeg ik voor mijn C5-2.0 HDI BV6 EXCLUSIVE van net een jaar oud en 26000 km nog maar 14.500 €, waar ik niet mee akkoord kon gaan,natuurlijk! maar zo vriendelijk als de garage was,hebben zij marchands of opkopers, waarnaar ze rondbelden,zelfs naar iemand in Spanje, waar het uiteindelijke bod kwam, op 16.000 € en waar ik min of meer mee akkoord ging! maar ik kreeg ook de optie om tot week 30/ ‘07, de leveringstermijn, haar partikulier te mogen verkopen! en dit ben ik nu aan’t doen!!Dus de prijs van onze C5, dus 19.000 € is gerechtvaardigt,want de opkopers of citroën zelf,indien ZIJ de wagen overnemen,verkopen haar voor om en bij de 21.000 €
Hun geven er ook garantie op
Goed, 5000 euro is dna toch makkelijk verdient
En als je hem zelf voor 19 kan verkopen, dan ook mooi meegenomen

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Arjan Verkade schreef:Blooper1963 schreef:citroenc2 schreef:Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Blooper1963 schreef:Arjan Verkade schreef:Gefeliciteerd
![]()
Gaat de C5 nu weg?
![]()
Hun geven er ook garantie op
Goed, 5000 euro is dna toch makkelijk verdientEn als je hem zelf voor 19 kan verkopen, dan ook mooi meegenomen
Tja op de mijne zit ook nog garantie op voor 7 maand,dus daar zijn we gelijk! Maar wat mijn doel is:als citroën er 5000 wil op verdienen,kan ik er ook 3000 meer voor krijgen!! dan is mijn eerste inschrijving betaald+ de wegen belasting en mijn all-risk,met 0% franchise en voor één jaar!!
trouwens ik denk er nu plots aan,mag ik haar hier ook aanbieden op citromarkt?
tuurlijk mag je haar hier te koop op zetten vergeet de c5 club ook niet

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
citroenc2 schreef:tuurlijk mag je haar hier te koop op zetten vergeet de c5 club ook niet
IDD; c5club!! wie weet kennen ze mij daar nog? ops:
Blooper1963 schreef:citroenc2 schreef:tuurlijk mag je haar hier te koop op zetten vergeet de c5 club ook niet
IDD; c5club!! wie weet kennen ze mij daar nog?
ops:
het probleem met jouw C5 aan een ‘Ollander verkopen is dat die er nog 7100eur BPM naheffing over moet betalen.
vandaar dus dat het voor ons niet zo lonend is om een auto over de grens te kopen. Vandaar ook dat zo’n nieuwe C5 hier veel meer moet opbrengen [>25kE] en wij het ons dus maar moeilijk kunnen veroorloven het via de private handel te doen.
Één Europese vrije markt ammehoela…
enne we kennen je zeker nog Dominique
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
eviltwin schreef:Blooper1963 schreef:citroenc2 schreef:tuurlijk mag je haar hier te koop op zetten vergeet de c5 club ook niet
IDD; c5club!! wie weet kennen ze mij daar nog?
ops:
het probleem met jouw C5 aan een ‘Ollander verkopen is dat die er nog 7100eur BPM naheffing over moet betalen.
vandaar dus dat het voor ons niet zo lonend is om een auto over de grens te kopen. Vandaar ook dat zo’n nieuwe C5 hier veel meer moet opbrengen [>25kE] en wij het ons dus maar moeilijk kunnen veroorloven het via de private handel te doen.
Één Europese vrije markt ammehoela…
enne we kennen je zeker nog Dominique
weet ik eviltwin! maar er zitten hier tegenwoordig aardig wat belgen ook op dit Forum en ze staat ook te koop op de nieuwe Belgische site van Marktplaats.nl
Re: De C6 van blooper1963 (is besteld)
Blooper1963 schreef:En voila! we zijn zover ! De C6 van blooper1963,is vandaag besteld!
Gefeliciteerd met je aankoop !
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)