Mistlampen GC4P
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

Gepost: 22 juni 2007 07:46 PM

Heb in mei 2007 een ‘stockwagen’ GC4P gekocht omdat ik 5-6 maanden levertermijn niet zag zitten. De wagen heeft geen mistlampen, en mét ziet hij er toch beter uit. Garage rekent (indicatief) 407 Euro om deze te plaatsen (maar kan en zal waarschijnlijk meer worden door de werkuren - schatting 3 (!) uur). De nodige onderelen kosten zo’n 150 Euro, wat aanvaardbaar is.
Heeft iemand ervaring met het plaatsen ervan ? Is dit gemakkelijk zelf te doen ?

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 22 juni 2007 07:49 PM
  [ # 1 ]

Ik weet niet of die dealer van jouw er mistlampen met gouden randjes in wil zetten, maar in de NL accessoireprijslijst staat een mistlampenset voor EUR. 202,- incl. BTW en montage.

Lijkt mij een iets voordeligere keuze dan!!  Wink

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

Gepost: 23 juni 2007 03:57 PM
  [ # 2 ]
tilanus schreef:

Ik weet niet of die dealer van jouw er mistlampen met gouden randjes in wil zetten, maar in de NL accessoireprijslijst staat een mistlampenset voor EUR. 202,- incl. BTW en montage.

Incredible ! Heb net de Nederlandse website nagegaan en dit klopt !
Anderzijds zijn bepaalde accessoires in België dan weer goedkoper dan in Nederland :
- allesdragers -> heb hiervoor 150 Euro betaald ; in Nederland komt dit op 170 Euro. In Nederland kan je ze zelfs laten monteren (snap het nut hiervan niet) en dan komen ze op 203 Euro !
- dorpelbeschermingsset voor 45 Euro <> 54 in Nederland, gemonteerd voor 95 Euro (komt neer op kleven op de dorpels).

Dus : aan allen : even over de grens wippen kan je wat Euro’s besparen

Profiel  

GrandPicasso
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 589

Gepost: 23 juni 2007 07:30 PM
  [ # 3 ]
C4sohier schreef:
tilanus schreef:

Incredible ! Heb net de Nederlandse website nagegaan en dit klopt !
Anderzijds zijn bepaalde accessoires in België dan weer goedkoper dan in Nederland :
- allesdragers -> heb hiervoor 150 Euro betaald ; in Nederland komt dit op 170 Euro. In Nederland kan je ze zelfs laten monteren (snap het nut hiervan niet) en dan komen ze op 203 Euro !
- dorpelbeschermingsset voor 45 Euro <> 54 in Nederland, gemonteerd voor 95 Euro (komt neer op kleven op de dorpels).

Dus : aan allen : even over de grens wippen kan je wat Euro’s besparen

Maar dan toch geen mistlampen kopen he! Wink

C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental   juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook