Is een 16 tzi automaat op lpg sneller dan een 1400.. ? My bad dan!
Zal zometeen gauw even mijn gele verlichting eropzetten..
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf. Ik kan mij herinneren dat wij heeeeeel lang geleden eens ge-MSN’t hebben, ik denk een jaar of twee terug. En toen had je het al over een zwarte GTI!
Hoe je toen over verschillende andere ‘troentjes dacht, hebben we het maar niet meer over.
Veel plezier van deze dame!!!
Ijs schreef:
Hij staat trouwens behoorlijk rijk afgesteld. Je ruikt gewoon benzine dampen als je erachter rijd (bleek ook uit de 1 op 9 ofzo ) Is dit normaal bij d6a?
Ik vind ‘m vrij schokkerig optrekken.. soms houd hij heel even in.. vanaf 3700 toeren is dit over.. wat kan dit zijn? (en nee, het is niet de lambdasonde) Bougies, bougiekabels, verdeelkap, luchtfilter en rotor zijn al vervangen.
Oliedruk meter blijft op 2 hangen, stuk ?
Zit er een stappenmotor op dit blok? Bij koude motor wil hij nog wel eens afslaan!
Iemand nog een voorpijp liggen?
1 op 9 is heel netjes voor een D6a. Ding heeft zg. stortkokerinjectie. Geen terugkoppeling door lambda enzo. Heb je de vacuumvervroeger al gecontroleerd? Das nog wel eens een item dat sneuvelt. (membaam lek)
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
alle filters al vervangen?
stekkers nakijken?
Succes, komt vast goed
Ik heb er vandaag in gereden en ik moet zeggen dat het een hele fijne gti is met idd een “vuile” gti motor.
Ik reed vanmorgen achter Ijs aan en er hing een heerlijke rijk-afgestelde motorlucht achter de gti aan!
Er vielen mij twee dingen op, namelijk een voorpijp die eruitziet als een gatenkaas en een vrij luide kloink bij oneffenheden, ik kan m niet betrappen op een stab-stokje met ruimte ik zat zelf te denken aan een fuseekogel of een gaar draagarmrubber.
Maar al met al een leuke ZWARTE gti die ook nog eens heel snel is .
Ik zal hem wel vaker zien, veel succes ermee.
Emiel
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
GAAAAAAAAAF!!!!!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ziet er mooi uit! Gefeliciteerd!
Zoals ik je via msn ook al heb laten weten: GAAAF!!
Erg mooie bak hoor! Mazzelpik
Zo, en nu weer de zonnebril afzetten die ik op moest voor de foto’s
Xsara Coupe
mooie bak man
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
mooi zeg!
veel plezier er mee….
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
stoterstangen90 schreef:Ijs schreef:
Hij staat trouwens behoorlijk rijk afgesteld. Je ruikt gewoon benzine dampen als je erachter rijd (bleek ook uit de 1 op 9 ofzo ) Is dit normaal bij d6a?
Ik vind ‘m vrij schokkerig optrekken.. soms houd hij heel even in.. vanaf 3700 toeren is dit over.. wat kan dit zijn? (en nee, het is niet de lambdasonde) Bougies, bougiekabels, verdeelkap, luchtfilter en rotor zijn al vervangen.
Zit er een stappenmotor op dit blok? Bij koude motor wil hij nog wel eens afslaan!
1 op 9 is heel netjes voor een D6a. Ding heeft zg. stortkokerinjectie. Geen terugkoppeling door lambda enzo. Heb je de vacuumvervroeger al gecontroleerd? Das nog wel eens een item dat sneuvelt. (membaam lek)
Die vacuumvervroeger, op een blow-up lijkt daar ook draden te zitten met een stekker klopt dat? ik heb namelijk ergens zo’n stekker los liggen…
Ijs schreef:stoterstangen90 schreef:Ijs schreef:
Die vacuumvervroeger, op een blow-up lijkt daar ook draden te zitten met een stekker klopt dat? ik heb namelijk ergens zo’n stekker los liggen…
daar zit de hallgever inderdaad, maar die doet het heus wel. Anders doet de hele motor het namelijk niet. (geen vonk dan)
Heb ff geneust in het donker, maar stekker is wat anders. Foutje Morgen maar eens even demonteren, vacuum vervroeger ziet er wel wat vettig uit.
Ijs schreef:Heb ff geneust in het donker, maar stekker is wat anders. Foutje Morgen maar eens even demonteren, vacuum vervroeger ziet er wel wat vettig uit.
blaas en zuig maar eens aan het slangetje. Als ie lekt dan merk je het wel.