ik ook….
worb80 schreef:Ik betaal zo’n € 180 per jaar, hihi
Voor een eend????
€75,-!!!
mn pa betaald voor zijn eend €7 per maand…..
Over korting gesproken….
Tom Duckpower schreef:mn pa betaald voor zijn eend €7 per maand…..
Over korting gesproken….
7 X 12 = 84
Als hij het nou per jaar doet, dan betaald hij volgens mij ook maar 75 euro.
Kwestie van de auto als oldtimer verzekeren bij NVR bij.
Tis ge ngelul, en ik noem geen namen, maar ik ken iemand die zijn bx 14 als oldtimer verzekerd heeft.
Foutje bedankt
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
WYD schreef:worb80 schreef:Ik betaal zo’n € 180 per jaar, hihi
Voor een eend????
€75,-!!!
Nee, voor m’n BX14 uit 1989. Heb de eend vorige week verkocht.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
worb80 schreef:Ik betaal zo’n € 180 per jaar, hihi
Ik hou m’n mond :19
Wat betalen sommigen hier veel zeg
Normaal gezien zou ik ook rond de €90 moeten zitten voor WA+ voor mijn ZX. Gelukkig heeft FBTO regelmatig van die acties waarbij sommige auto’s een bonus korting krijgen als je instapt. Zo heb ik 4 bonus jaren kado gehad en zat ik op de € 65/maand en nu na één schadevrij jaar zit ik op € 54/maand.
Helaas gelden dit soort acties niet voor oudere auto,s , deze actiekorting heb ik op mijn Xsara gehad en is doorgezet op de Saxo en nu op de ZX.
Eric Vertogen schreef:ZX1.4i schreef:Met WA+ (aanvullend) is vandalisme gedekt, maar alleen als er een dader aan te wijzen is. Ik neem aan dat die vandaal niet zijn naamkaartje heeft achtergelaten, hoe dan ook een kromme voorwaarden voor de dekking van vandalisme
Welke verzekering stelt deze voorwaarde? Immers als je weet wie de dader is, kun je de schade daar op verhalen en heb je geen autoverzekering nodig…
Waarschijnlijk verhaalt de verzekeraar het dan vervolgens op de dader zonder dat jij daar omkijken naar hebt. Meer een service dan een uitkering dus.
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
metro2005 schreef:
vanmorgen heeft ie een complete poetsbeurt gekregen van me met de poetsmachine.
He cool, weer “echte” GTI wieltjes eronder. Nu nog een korte motorkap en hij is weer helemaal origineel.
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
ZX1.4i schreef:Wat betalen sommigen hier veel zeg
Normaal gezien zou ik ook rond de €90 moeten zitten voor WA+ voor mijn ZX. Gelukkig heeft FBTO regelmatig van die acties waarbij sommige auto’s een bonus korting krijgen als je instapt. Zo heb ik 4 bonus jaren kado gehad en zat ik op de € 65/maand en nu na één schadevrij jaar zit ik op € 54/maand.
Helaas gelden dit soort acties niet voor oudere auto,s , deze actiekorting heb ik op mijn Xsara gehad en is doorgezet op de Saxo en nu op de ZX.
Ik had het over €75,- ........ PER JAAR!
Voor mijn BX betaal ik ong. 50 euro per maand. Ik ben pas 21 jaar
WYD schreef:Voor mijn BX betaal ik ong. 50 euro per maand. Ik ben pas 21 jaar
Daar moet je dan wel wat aan doen Eelco…
Als je voor zo’n 20 euro lid wordt van de CCNL (http://www.ccnl.nl) kun je veel goedkoper terecht bij Emerpark verzekeringen. Voor info zie op hun site. Ik heb dat pakket al 2½ jaar en ben er erg tevreden over, temeer omdat ik nu 24 ben en dus een stuk minder betaal dan eerst.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:WYD schreef:Voor mijn BX betaal ik ong. 50 euro per maand. Ik ben pas 21 jaar
Daar moet je dan wel wat aan doen Eelco…
Als je voor zo’n 20 euro lid wordt van de CCNL (http://www.ccnl.nl) kun je veel goedkoper terecht bij Emerpark verzekeringen. Voor info zie op hun site. Ik heb dat pakket al 2½ jaar en ben er erg tevreden over, temeer omdat ik nu 24 ben en dus een stuk minder betaal dan eerst.
Ik ben nu verzekerd via het wagenpark van m’n vader en heb daarom een fikse korting.
Ik heb vergeleken op internet, maar zelfs vergelijkings sites kunnen geen goedkopere vinden
web schreef:metro2005 schreef:
vanmorgen heeft ie een complete poetsbeurt gekregen van me met de poetsmachine.
He cool, weer “echte” GTI wieltjes eronder. Nu nog een korte motorkap en hij is weer helemaal origineel.
Een beetje off-topic, maar wat is een korte motorkap? wat zijn de kenmerken ervan?
Sorry, ik ben maar een domme ZX rijder ops:
Dat is een motorkap die niet helemaal doorloopt tot de bumper, maar een grilletje heeft zie afbeeldingen:
Lange motorkap:
Musketier motorkap: