4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
Back in Black - 19 GTi ‘87 (Foto’s P2)
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 24 juni 2007 05:00 PM
  [ # 46 ]

Ziet er errug leuk uit Erik Wink

Enne, die bies laat je natuurlijk zitten he… Wink
Als het nou een geel/blauwe was geweest dan mocht ie eraf (net als op mijn B&A 16v) Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 24 juni 2007 10:51 PM
  [ # 47 ]

Het interieur blijft er voorlopig in hoor toeter! Heerlijk stug itt het latere gti interieur.

@PrutsyLJ
Jaloezie it is ... Laughing

Nog even een update over het slecht koud stationair lopen, ik wil het helemaal goed hebben al mag dat wat tijd en geld kosten. Planning is om enkele dingen te demonteren en andere dingen te vervangen.

1. Demonteren van spruitstuk, gaskleppenhuis en kleppendeksel
2. Deze reinigen en laten parelzandstralen
3. Demonteren van verdeelkaphuis en vacuumvervroeger
4. Schoonmaken en nakijken
5. Evt nieuwe rubbere slangen
6. nieuwe oliedruksensor en voorpijp vanaf spruitstuk
7. Zooitje monteren en blazen!

Profiel  
 
BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 21-10-2005

- BX 19 trs
Gepost: 24 juni 2007 11:03 PM
  [ # 48 ]
Ijs schreef:

Het interieur blijft er voorlopig in hoor toeter! Heerlijk stug itt het latere gti interieur.

@PrutsyLJ
Jaloezie it is ... Laughing

Nog even een update over het slecht koud stationair lopen, ik wil het helemaal goed hebben al mag dat wat tijd en geld kosten. Planning is om enkele dingen te demonteren en andere dingen te vervangen.

1. Demonteren van spruitstuk, gaskleppenhuis en kleppendeksel
2. Deze reinigen en laten parelzandstralen
3. Demonteren van verdeelkaphuis en vacuumvervroeger
4. Schoonmaken en nakijken
5. Evt nieuwe rubbere slangen
6. nieuwe oliedruksensor en voorpijp vanaf spruitstuk
7. Zooitje monteren en blazen!

En moet ik dat weer doen??? Crying or Very sad

Emiel Wink

Profiel  
 
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 24 juni 2007 11:32 PM
  [ # 49 ]
BX19trs schreef:
Ijs schreef:

Het interieur blijft er voorlopig in hoor toeter! Heerlijk stug itt het latere gti interieur.

@PrutsyLJ
Jaloezie it is ... Laughing

Nog even een update over het slecht koud stationair lopen, ik wil het helemaal goed hebben al mag dat wat tijd en geld kosten. Planning is om enkele dingen te demonteren en andere dingen te vervangen.

1. Demonteren van spruitstuk, gaskleppenhuis en kleppendeksel
2. Deze reinigen en laten parelzandstralen
3. Demonteren van verdeelkaphuis en vacuumvervroeger
4. Schoonmaken en nakijken
5. Evt nieuwe rubbere slangen
6. nieuwe oliedruksensor en voorpijp vanaf spruitstuk
7. Zooitje monteren en blazen!

En moet ik dat weer doen??? Crying or Very sad

Emiel Wink

zou het niet doen inderdaad. If it isn’t broken, don’t fix it.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 856
Geregistreerd: 11-07-2004

Gepost: 24 juni 2007 11:39 PM
  [ # 50 ]

Nu nog de grote vraag: Hoe lang blijft deze BX bij Ijs???  Very Happy

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  
 
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 25 juni 2007 12:29 AM
  [ # 51 ]
mssl schreef:
macnail schreef:

Nu nog de grote vraag: Hoe lang blijft deze BX bij Ijs???  Very Happy

Haha, zo zaten PrutsyLJ en ik ook al Laughing ! Maar ik hoop dat je er lang van mag genieten Erik!

Ho, dit mag je in het openbaar niet zeggen. Kan je een officiele waarschuwing opleveren…..........

Ik begin er in iedergeval niet meer over. Ik heb mijn lesje wat dat betreft wel geleerd.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 856
Geregistreerd: 11-07-2004

Gepost: 25 juni 2007 12:32 AM
  [ # 52 ]
stoterstangen90 schreef:
mssl schreef:
macnail schreef:

Nu nog de grote vraag: Hoe lang blijft deze BX bij Ijs???  Very Happy

Haha, zo zaten PrutsyLJ en ik ook al Laughing ! Maar ik hoop dat je er lang van mag genieten Erik!

Ho, dit mag je in het openbaar niet zeggen. Kan je een officiele waarschuwing opleveren…..........

Ik begin er in iedergeval niet meer over. Ik heb mijn lesje wat dat betreft wel geleerd.

Hoezo mogen ze niet zeggen dat ie er maar lang van mag genieten?? Rolling Eyes  Rolling Eyes

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 25 juni 2007 12:39 AM
  [ # 53 ]

@stoterstang

Tja, ik kan het nt laten zitten maar nu is het ook nog niet goed Sad

Profiel  
 
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 25 juni 2007 01:15 AM
  [ # 54 ]
Ijs schreef:

@stoterstang

Tja, ik kan het nt laten zitten maar nu is het ook nog niet goed Sad

heb je aan het slangetje van de vacuumvervroeger gesabbelt? Je merkt dan direct of ie goed is of niet. Daarvoor hoeft het niet uitelkaar.

Lekt je spruitstuk?

Zo niet, laten zitten waar het zit.

Alles wat je uitelkaar haalt kan nieuwe storingen veroorzaken.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 25 juni 2007 01:20 AM
  [ # 55 ]

overigens zal een D6a altijd wat ongeciviliseerd blijven lopen. Dat hoort bij een d6a.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 25 juni 2007 01:21 AM
  [ # 56 ]

Moet dit met motor aan of uit? Ik heb het zonet geprobeerd met motor uit en ik zuig ‘m dan vacuum (is niet lek).

Profiel  
 
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 25 juni 2007 02:37 AM
  [ # 57 ]
Ijs schreef:

Moet dit met motor aan of uit? Ik heb het zonet geprobeerd met motor uit en ik zuig ‘m dan vacuum (is niet lek).

dan is ie wel goed. Als je met motor aan test, moet je ook verandering in het draaien van de motor opmerken.

zo niet, zit het mechaniek vast. (nooit meegemaakt overigens)

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 juni 2007 09:57 PM
  [ # 58 ]

wat hoor ik nou?
morettes?

nee toch ConfusedExclamation  Sad

Maar goed, het blijf jou auto Wink

Profiel  
 
BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 974
Geregistreerd: 04-03-2007

Gepost: 25 juni 2007 10:21 PM
  [ # 59 ]
Arjan Verkade schreef:

wat hoor ik nou?
morettes?

nee toch ConfusedExclamation  Sad

Maar goed, het blijf jou auto Wink

Inderdaad ik zou het ook niet doen. Maja mocht ze echt willen dan heb ik ze nog wel voor je liggen, want in mijn bx zie je ze nooit komen. Laughing

Voor de rest een prachtige auto!! Gefeliciteerd!! Cool

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  
 
OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 378
Geregistreerd: 21-06-2006

Gepost: 25 juni 2007 10:26 PM
  [ # 60 ]

hij ziet er erg mooi uit moet ik zeggen. De kwaliteit zal ook wel wat beter zijn dan van je voorgaande auto´s (mag ik hopen:P) Wink

Citroën D Special 1970

Profiel  
 
 
4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook