Ziet er errug leuk uit Erik
Enne, die bies laat je natuurlijk zitten he…
Als het nou een geel/blauwe was geweest dan mocht ie eraf (net als op mijn B&A 16v)
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Het interieur blijft er voorlopig in hoor toeter! Heerlijk stug itt het latere gti interieur.
@PrutsyLJ
Jaloezie it is ...
Nog even een update over het slecht koud stationair lopen, ik wil het helemaal goed hebben al mag dat wat tijd en geld kosten. Planning is om enkele dingen te demonteren en andere dingen te vervangen.
1. Demonteren van spruitstuk, gaskleppenhuis en kleppendeksel
2. Deze reinigen en laten parelzandstralen
3. Demonteren van verdeelkaphuis en vacuumvervroeger
4. Schoonmaken en nakijken
5. Evt nieuwe rubbere slangen
6. nieuwe oliedruksensor en voorpijp vanaf spruitstuk
7. Zooitje monteren en blazen!
Ijs schreef:Het interieur blijft er voorlopig in hoor toeter! Heerlijk stug itt het latere gti interieur.
@PrutsyLJ
Jaloezie it is ...Nog even een update over het slecht koud stationair lopen, ik wil het helemaal goed hebben al mag dat wat tijd en geld kosten. Planning is om enkele dingen te demonteren en andere dingen te vervangen.
1. Demonteren van spruitstuk, gaskleppenhuis en kleppendeksel
2. Deze reinigen en laten parelzandstralen
3. Demonteren van verdeelkaphuis en vacuumvervroeger
4. Schoonmaken en nakijken
5. Evt nieuwe rubbere slangen
6. nieuwe oliedruksensor en voorpijp vanaf spruitstuk
7. Zooitje monteren en blazen!
En moet ik dat weer doen???
Emiel
BX19trs schreef:Ijs schreef:Het interieur blijft er voorlopig in hoor toeter! Heerlijk stug itt het latere gti interieur.
@PrutsyLJ
Jaloezie it is ...Nog even een update over het slecht koud stationair lopen, ik wil het helemaal goed hebben al mag dat wat tijd en geld kosten. Planning is om enkele dingen te demonteren en andere dingen te vervangen.
1. Demonteren van spruitstuk, gaskleppenhuis en kleppendeksel
2. Deze reinigen en laten parelzandstralen
3. Demonteren van verdeelkaphuis en vacuumvervroeger
4. Schoonmaken en nakijken
5. Evt nieuwe rubbere slangen
6. nieuwe oliedruksensor en voorpijp vanaf spruitstuk
7. Zooitje monteren en blazen!En moet ik dat weer doen???
Emiel
zou het niet doen inderdaad. If it isn’t broken, don’t fix it.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Nu nog de grote vraag: Hoe lang blijft deze BX bij Ijs???
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
mssl schreef:macnail schreef:Nu nog de grote vraag: Hoe lang blijft deze BX bij Ijs???
Haha, zo zaten PrutsyLJ en ik ook al ! Maar ik hoop dat je er lang van mag genieten Erik!
Ho, dit mag je in het openbaar niet zeggen. Kan je een officiele waarschuwing opleveren…..........
Ik begin er in iedergeval niet meer over. Ik heb mijn lesje wat dat betreft wel geleerd.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:mssl schreef:macnail schreef:Nu nog de grote vraag: Hoe lang blijft deze BX bij Ijs???
Haha, zo zaten PrutsyLJ en ik ook al ! Maar ik hoop dat je er lang van mag genieten Erik!
Ho, dit mag je in het openbaar niet zeggen. Kan je een officiele waarschuwing opleveren…..........
Ik begin er in iedergeval niet meer over. Ik heb mijn lesje wat dat betreft wel geleerd.
Hoezo mogen ze niet zeggen dat ie er maar lang van mag genieten??
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
@stoterstang
Tja, ik kan het nt laten zitten maar nu is het ook nog niet goed
Ijs schreef:@stoterstang
Tja, ik kan het nt laten zitten maar nu is het ook nog niet goed
heb je aan het slangetje van de vacuumvervroeger gesabbelt? Je merkt dan direct of ie goed is of niet. Daarvoor hoeft het niet uitelkaar.
Lekt je spruitstuk?
Zo niet, laten zitten waar het zit.
Alles wat je uitelkaar haalt kan nieuwe storingen veroorzaken.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
overigens zal een D6a altijd wat ongeciviliseerd blijven lopen. Dat hoort bij een d6a.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Moet dit met motor aan of uit? Ik heb het zonet geprobeerd met motor uit en ik zuig ‘m dan vacuum (is niet lek).
Ijs schreef:Moet dit met motor aan of uit? Ik heb het zonet geprobeerd met motor uit en ik zuig ‘m dan vacuum (is niet lek).
dan is ie wel goed. Als je met motor aan test, moet je ook verandering in het draaien van de motor opmerken.
zo niet, zit het mechaniek vast. (nooit meegemaakt overigens)
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wat hoor ik nou?
morettes?
nee toch :
Maar goed, het blijf jou auto
Arjan Verkade schreef:wat hoor ik nou?
morettes?nee toch :
Maar goed, het blijf jou auto
Inderdaad ik zou het ook niet doen. Maja mocht ze echt willen dan heb ik ze nog wel voor je liggen, want in mijn bx zie je ze nooit komen.
Voor de rest een prachtige auto!! Gefeliciteerd!!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
hij ziet er erg mooi uit moet ik zeggen. De kwaliteit zal ook wel wat beter zijn dan van je voorgaande auto´s (mag ik hopen:P)
Citroën D Special 1970