Hakerige versnelling C4 picasso 5 zits
Wim citroen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 87

Gepost: 26 juni 2007 02:10 AM

Hallo mede forum leden
Ik rij nu een week in mijn picasso 5 zit en nu vindt ik dat de schakeling van de eerste naar de tweede versnelling wel erg lang is en nogal hakerig werkt. hebben andere forum leden hier misschien ook last van en hebben ze daar wat aan kunnen doen, of ligt het aan mij.
Voor de rest is het heerlijk zoeven in deze prachtige witte C4 picasso doet me weer denken aan mijn Xantia break die ik gehad heb
groetjes wim
huh huh huh huh huh huh huh huh huh
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.

Profiel  

De Limburger
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20

Gepost: 26 juni 2007 02:16 AM
  [ # 1 ]

Whow een witte!! Heb je hier ook foto’s van?

Over dat schakelen, viel me ook op tijdens de proefrit. maar is wel weer een stuk korter dan in de Xsara Picasso.

Graag foto’s!!

Profiel  

Wim citroen
< 100 berichten
Rank

Gepost: 26 juni 2007 08:18 PM
  [ # 2 ]

Hallo Limburger
er zijn inmiddels foto’s van gemaakt zodra ze op mijn pc staan stuur ik ze op of plaats via een link als ik er achter ben gekomen hoe dat gaat.
Ik kan je wel melden dat ik veel bekijks heb met mijn auto,en bij dealer v. Leeuwen in vlaardingen waren ze er helemaal onderste boven van.(trouwens een hele fijne zaak om een auto te kopen, mijn ervaringen met verkoper P. Eggermont zijn bijzonder fijn en prettig een aanrader).
Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.

Profiel  

De Limburger
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20

Gepost: 27 juni 2007 12:41 AM
  [ # 3 ]

Ja, lijkt me wel dat je er zoveel bekijks mee hebt. Als wij ook ‘‘ooit’’ een c4 Picasso zouden krijgen wil ik ook een witte. “oos” mam is er niet zo mee eens.

Fijn te horen dat er nog meer geweldige dealers in Nederland zijn (had ook niet anders verwacht van z’n GEWELDIG merk). Vlaardingen is een beetje ver uit de buurt voor ons. Wij hebben zeer goede ervaringen met de dealer een dorp verder, Auto Janssen in Heythuysen.

Ik kijk uit naar de foto’s. D D D D D D D

Profiel  

fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 913

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 27 juni 2007 01:22 AM
  [ # 4 ]
Wim citroen schreef:

Hallo Limburger
er zijn inmiddels foto’s van gemaakt zodra ze op mijn pc staan stuur ik ze op of plaats via een link als ik er achter ben gekomen hoe dat gaat.
Ik kan je wel melden dat ik veel bekijks heb met mijn auto,en bij dealer v. Leeuwen in vlaardingen waren ze er helemaal onderste boven van.(trouwens een hele fijne zaak om een auto te kopen, mijn ervaringen met verkoper P. Eggermont zijn bijzonder fijn en prettig een aanrader).
Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

www.photobucket.com

account aanmaken en de rest spreekt vanzelf

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

Wim citroen
< 100 berichten
Rank

Gepost: 30 juni 2007 02:51 AM
  [ # 5 ]

link

Hallo Fiorano
Ik heb een account aangemaakt bij photobucket .com en heb daar ook 2 foto’s geupload maar het is mij niet duidelijk hoe ik hier een link kan plaatsen naar deze foto’s.
Kan jij mij dat misschien uitleggen.
met vr groet Wim

Profiel  

Wim citroen
< 100 berichten
Rank

Gepost: 30 juni 2007 03:38 AM
  [ # 6 ]

Re: link

Wim citroen schreef:

Hallo Fiorano
Ik heb een account aangemaakt bij photobucket .com en heb daar ook 2 foto’s geupload maar het is mij niet duidelijk hoe ik hier een link kan plaatsen naar deze foto’s.
Kan jij mij dat misschien uitleggen.
met vr groet Wim

Hallo Forum leden het is mij uit eindelijk toch gelukt om een link met foto te plaatsen.
De foto’s die ik plaats zijn gemaakt terwijl wij de auto gingen ophalen bij de dealer.
met vr. groet Wim

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 30 juni 2007 10:56 AM
  [ # 7 ]

Wit is het nieuwe zwart!

Wauw Wim, ik vind hem echt heel mooi in het wit. (had ik eigenlijk niet verwacht) Ik denk dat het bij een 7-zitter iets minder mooi is, maar op jouw 5-zitter staat het inderdaad poepshique!

Voorwaarde voor die elegante en upclass uitstraling is dan wel dat hij altijd blinkend schoon moet zijn.  Wink

Veel plezier ermee, Wim!  Smile

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 30 juni 2007 12:16 PM
  [ # 8 ]

Voor problemen met foto’s is een ander draadje,Hier graag verder over de hakerige bak..

en welkom natuurlijk! Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook