Kwam dit tegen op het net. Ik heb het zelf (nog) niet gelezen maar alle recensies zijn zeer positief. Het schijnt ook een beetje een roadnovel te zijn en als je dan die mooie blauwe snoek ziet op de kaft wordt je toch wel nieuwsgierig. Wel denk ik dat je dit in de eerste plaats als een stukje literatuur moet lezen en het zou me niks verbazen als de hoofdpersoon in een Daithatsu naar Pamplona blijkt te gaan.
Dat je dat opvalt…
Er is ergens ook een draadje met al van dit soort “ontdekkingen”..? Ik meen dat er ergens een LP van AC/DC getoond wordt met een DS op de hoes..
Totaal aantal Berichten: 11737
- Xantia TD SX
Ja en de taxi’s in Back To The Future II zijn zwevende… DS-en! De DS is overal…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja mijn oog voor detail is legendarisch, al zeg ik het zelf. Wel vermoeiend ook. Die LP ga ik eens zoeken. Verder kan ik de de eerste jaargangen van Buffy the Vampire Slayer aanraden. Die sophisticated enigszins wereldvreemde Engelse professor Giles rijdt daarin snoek, af en toe met een aan het achterportier hangend
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
En? Heb je’m al uit?
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
langevelsloo schreef:En? Heb je’m al uit?
Neeuhh, Ik had juist gehoopt één van de forummers te inspireren.
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Als ik die review lees wordt ik eigenlijk wel nieuwsgierig.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Genieten !