Met het knipperlicht in de Deauville had ik al een tijdje problemen. Bij het richting aangeven naar rechts werkte het relais wel en knipperden de lichten ook maar het lichtje op het dashboard niet. Dit was niet heel storend dus heb ik er maar even niks aan gedaan. Nu is echter alles ermee opgehouden en de oorzaak zit hem ergens in de bekabeling. Alles werkt namelijk perfect wanneer de zekeringkast onder een bepaalde hoek hangt dus ergens zal er een stekker niet goed zitten ofzo. Wie weet welke stekkertjes en draden bij de knipperlichten horen?
Re: Welke stekkers voor knipperlicht
jebbers schreef:Met het knipperlicht in de Deauville had ik al een tijdje problemen. Bij het richting aangeven naar rechts werkte het relais wel en knipperden de lichten ook maar het lichtje op het dashboard niet. Dit was niet heel storend dus heb ik er maar even niks aan gedaan. Nu is echter alles ermee opgehouden en de oorzaak zit hem ergens in de bekabeling. Alles werkt namelijk perfect wanneer de zekeringkast onder een bepaalde hoek hangt dus ergens zal er een stekker niet goed zitten ofzo. Wie weet welke stekkertjes en draden bij de knipperlichten horen?
Misschien zit de alarmlichtschakelaar wel los, of het relais. Ik zou gewoon alles even aandrukken, zonder precies te zoeken welke.
Ich bin ein Breaker
Re: Welke stekkers voor knipperlicht
karel schreef:jebbers schreef:Met het knipperlicht in de Deauville had ik al een tijdje problemen. Bij het richting aangeven naar rechts werkte het relais wel en knipperden de lichten ook maar het lichtje op het dashboard niet. Dit was niet heel storend dus heb ik er maar even niks aan gedaan. Nu is echter alles ermee opgehouden en de oorzaak zit hem ergens in de bekabeling. Alles werkt namelijk perfect wanneer de zekeringkast onder een bepaalde hoek hangt dus ergens zal er een stekker niet goed zitten ofzo. Wie weet welke stekkertjes en draden bij de knipperlichten horen?
Misschien zit de alarmlichtschakelaar wel los, of het relais. Ik zou gewoon alles even aandrukken, zonder precies te zoeken welke.
Het relais is al vervangen en dat hielp niet. Nu lijkt het erop dat het spul weer werkt nadat ik een half uurtje geleden alle stekkers nogmaals heb aangeduwd en wat aan de draden heb getrokken. Alarmlichtschakelaar werkt verder goed.