![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1630.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Was me nog niet eens opgevallen.
Als je daarmee rijdt en de straat voelt aan ‘like driving on silk’ dan is je hydroliek in orde.
Ries schreef:
Was me nog niet eens opgevallen.
Als je daarmee rijdt en de straat voelt aan ‘like driving on silk’ dan is je hydroliek in orde.
En wie zei ook al weer dat het allemaal aan mijn banden lag?
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
@ Jan0 geniaal! hoe zit het met het stuur? en wat is de vraagprijs
Zeker in ronde euro’s, .... mooi niet!
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1630.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Dat was je zelf, of weet je dat niet meer…
Om me even bij de discussie aan te sluiten Ben toch een groot fan van type 1 en heb ook vrij lang naar een hele mooie gezocht. Wel direct dat tweespakige stuur eruit gemikt voor een 1-spaak. Dat hoort gewoon in een Citroen vind ik. Over de voorzijde kan geen discussie bestaan. Kijk naar een T-1 van opzij en zie hoe dit mooi getrapt afloopt, de spoiler is gewoon een item dat er begin 90er jaren bij hoorde. Daarnaast vindt het kleine Sjonnietje in me hem gewoon fraai
Om alle eerdere pluspunten niet nogmaals op te halen nog ff dit:
Er kan er maar één de 1e zijn, en da’s type 1
GreetZ, Hans
Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8
oei
lastige! heb een jaar gereden in mijn zwarte 2.0 type I. de koning te rijk als het ware. maar er ontbrak een ding aan of eigenlijk twee. airco en afstandsbediening.
ineens vond [niet geheel per ongeluk] ik een zwarte v6 type II met airco dus en ab dus. en de bonus: v6 [209d kilometers]
nu heb ik twee zwarte dames staan. typI en Typ twee. en allebei hebben ze erg fraaie kanten. ben er dus nog niet uit. ook een beetje oneerlijk natuurlijk v6 tegen 2liter. kan je wel?
maar het wordt pas echt erg als het beige leer van de 2 liter in de v6 zit…
of toch meteen maar dat dashbord uit m’n typ I ook overzetten?
weet iemand hier of dat gaat passen?
du pain… du vin… du Citroën
wie oh wie
iemand nog interesse in een zwarte type I met Type 2 dash en 224d kilometer?
du pain… du vin… du Citroën
inhet midden…
hoor niemand over een nogal fraai type I detail dat vlg mij mist op Type II nl het grotere vierkante klepje voor de radio. klepje dicht, alles weg!
veel eleganter toch?
een punt voor team 1
du pain… du vin… du Citroën
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_3163.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Voor mij ook alleen type 1 en dan als tussen model `93 -`94, want die heeft al heel wat techniek en betrouwbaarheid van type 2.
Het is vooral de gestroomlijnde vormgeving die het doet, dus grill, achterspoiler, wielplaten als model velgen maar zeer zeker het interieur. Lekker futuristisch, minimalistisch en het geeft rust….
Ook in mijn XM zit er een eenspakig stuurwiel ipv het tweespakig stuurwiel, dat maakt het helemaal af.
Type 2 is voor wat mij betreft veel te doorsnee en heeft te weinig raakvlakken met waar Citroën voor staat. Het totaalplaatje klopt niet meer.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker
!
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1630.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Re: inhet midden…
DrogerT schreef:Type I is mooier natuurlijk!
flipje van thiel schreef:hoor niemand over een nogal fraai type I detail dat vlg mij mist op Type II nl het grotere vierkante klepje voor de radio. klepje dicht, alles weg!
veel eleganter toch?
een punt voor team 1
Psies! Ziet er afgewerkt uit en niemand kan zien wat voor moois jij daar achter hebt liggen, dus ik zie het als minder uitnodigend voor boeven en schavuiten die je dametje willen beschadigen.
Elk voordeel heeft zijn nadeel.
Nu de radio onzichtbaar is zou er een dure achter kunnen zitten! Dus wordt de kans op inbraak misschien wel groter.
Ik toon altijd trots mijn radio, als ze dan met een zaklamp naar binnen schijnen voor een kleine kwaliteitsinspectie, dan laten ze hem wel zitten
nogal fraai type I detail dat vlg mij mist op Type II nl het grotere vierkante klepje voor de radio. klepje dicht, alles weg!
Type II heeft ook die klep hoor. Alleen niet vierkant maar rechthoekig
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
Heb geloof ik al eens gestemd, doe ik nu niet. Maar recht van voor is een type 2 toch wat stoerder dan een type 1….
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik toon altijd trots mijn radio, als ze dan met een zaklamp naar binnen schijnen voor een kleine kwaliteitsinspectie, dan laten ze hem wel zitten
Dat dacht mijn broer ook, maar niet de punk in de binnenstad van Amsterdam die een betonblok door de zijruit lanceerde en zich tegoed deed
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
In type2 doe jeje echte radio onder het klepje en de oude casette speler in het zicht Neem je menig junk in de maling denk ik
Ouwe mopperkont
Mijn huidige XM heeft de ‘echte’ AM/FM radio met cassette player, en met bediening voor CD wisselaar in koffer, boven - en daaronder bevindt zich het uitklapbare HDD navigatie systeem van Kenwood. Het bedieningspaneeltje is gemakkelijk afneembaar door een druk op een knopje. Maar die voorzorgsmaatregel is hier (nog) niet nodig. Inbreken in auto’s voor het stelen van apparatuur is hier nog niet ‘IN’, net zo min als het in brand steken van voertuigen.
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569