Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
sommige topics zijn zo uitgebreid, dat je soms moet bladeren. alleen de eersten en de laatsten zijn aan te klinken onderaan, maar als ik nou in het midden wil zoeken kan ik alleen puntjes aanklikken die niets zullen weergeven. is het handig om een dingetje te maken waar je kan invullen naar welke pagina je wilt?
of zoals bij de gebruikerslijst een letter aan kunnen klikken zodat je ook mensen met een m ofzo als eerste kan zien. net als mijn adresboek van mijn mailprogramma. snappu?
of mis ik een optie?
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Als je goed kijkt naar je adresbalk terwijl je in zo’n megatopic zit, dan zie je dat er een manier is om aan te geven waar je wilt dat ie start:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=180656&start=180
Dat stukje start= zegt op welke pagina van de topic hij moet beginnen… dit is de makkelijkste manier…. we gaan binnenkort over naar phpbb3, en ik weet niet wat voor functionaliteit er hiervoor daar in zit, maar het zit er denk ik niet in dat het nog voor deze versie gemaakt gaat worden… bovenstaande manier is in ieder geval bruikbaar.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
sans-pareil schreef:Als je goed kijkt naar je adresbalk terwijl je in zo’n megatopic zit, dan zie je dat er een manier is om aan te geven waar je wilt dat ie start:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=180656&start=180
Dat stukje start= zegt op welke pagina van de topic hij moet beginnen… dit is de makkelijkste manier…. we gaan binnenkort over naar phpbb3, en ik weet niet wat voor functionaliteit er hiervoor daar in zit, maar het zit er denk ik niet in dat het nog voor deze versie gemaakt gaat worden… bovenstaande manier is in ieder geval bruikbaar.
is het ook mogelijk om iets in die balk te tikken zodat je alle berichten in 1 scherm krijgt, dus gewoon maar 1 pagina.
bij sommige fora kan dat namelijk
daar moet waarschijnlijk een add-on / plugin voor worden geinstalleerd, zou er kunnen zijn.