michel-16v Geplaatst: 10 Jun 2007 12:04 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Of met bruin getinte achterlichten erin valt met verschil misschien minder op.
Deze zitten vaak in de ‘92 modellen.
nee joh dat staat helemaal niet nu is er eenheid dan niet meer
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
zo naar de afgelopen meeting in nieuwegein vond ik dat ik toch nog iets miste in de auto en dat was een subwoofer, na ff wat gezocht te hebben kwam ik op mp een earthquake sub tegen met kast (van fabriek af aangemetenwel wat groot uitgevallen maar dat komt de basklank wel ten goede) nou na wat onderhandelingen heb ik deze tegen een weggeefprijs overgenomen en gelijk aangesloten op mijn reeds ingebouwde sony versterker.
de pic’s zullen volgen maar ik kan je verzekeren dat het klinkt
totale opzet nu: tweeters in het dashboard 2weg in de deuren 2 oldschool speakers in de hoedenplank(zo’n 10jaar oud) en een oldschool sub (ong 7jaar oud) die aangestuurd word door een versterker.
leuk opsetje zo en het klink als een klokje en voelt bij hoog nivae als een massagestoel
Ik heb het mogen aanschouwen gisteren, leuke massage bx heb je ervan gemaakt
Maar die uno ging toch harder he
ZX-Cruiser Geplaatst: 26 Jun 2007 18:01 Onderwerp:
Hey Stan heb ik je op verkeerde ideeën gebracht ofzo
nou eigenlijk vond ik het wel gaaf en miste ik het ook wel een beetje om qua geluid er een beetje bij te horen. dus antwoord jep
Jdt Geplaatst: 26 Jun 2007 17:29 Onderwerp:
Ik heb het mogen aanschouwen gisteren, leuke massage bx heb je ervan gemaaktMaar die uno ging toch harder he
ja dat wel wel maar mijn installatie kostte ook maar 1 25ste deel dan van die uno.
want wat aleen al die sub koste dat kost heel mijn installatie en dan vind ik toch dat ik niet hoef te klagen als ik het met die uno vergelijk en toch zeker niet met hetzelfde nr in cd speler.
maarja jan je hebt altijd baas boven baas.
zo hij is weer uit z’n stalling gehaald en redelijk orgineel gemaakt nu de gti er is en deze te koop staat moet er toch ook mee gereden worden maar het blijft een geweldige kar hoor ik vind het niet tof dat ik hem moet verkopen maar 3 auto’s is gewoon veel te veel.
de wagen gaat mogelijk komende week naar een handelaar die de wagen wilde hebben we wachten af
ik zou liever hebben dat ie naar een liefhebber zou gaan maar ja die zijn er niet voor deze wagen jammer genoeg.