Ik moest vandaag even in groningen zijn, en ik reed langs het pand van timmer. (zag ik pas toen ik er niet meer heen kon rijden..)
Stond er een mooie rode BX break, een Bleu olympique TZI, en een bleu romantique BX!
Jammer dat ik dat soort dingen nooit in het wild spot. (in het wild kom ik alleen slecht onderhouden cannixen en duivilles tegen lijkt het wel..)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Gister moest ik even naar Lisse. Rijd ik door Getsewoud een wijk in Nieuw-Vennep zie ik een witte Cannes staan in een mooie staat zo even snel gezien…
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
citroenc2 schreef:Poekoek schreef:eXpelliarMus schreef:Ik kwam deze zwarte GTI op de A1 bij hilversum tegen, zag goed uit.
Stond deze laatst niet te koop? Kan me herinerren dat er een zwarte BX GTi met Xantia wieldoppen te koop stond.
als het goed is is dat die jongen uit baarn en is hier ook actief
Tenzij die zijn wagen stiekem zwart heeft gespoten is het hem niet
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Vanmorgen zag ik in Hoorn, een gele bx break rijden… geen kenteken kunnen zien want dat ging te snel..
Iemand die al eens gespot?
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Poekoek schreef:eXpelliarMus schreef:Ik kwam deze zwarte GTI op de A1 bij hilversum tegen, zag goed uit.
Stond deze laatst niet te koop? Kan me herinerren dat er een zwarte BX GTi met Xantia wieldoppen te koop stond.
Volgens mij is deze van CitroeNoir, is hier ook wel eens op het forum geweest. Die woont in Naarden en hij had hem geloof ik inderdaad te koop staan. Maar of hij nou daadwerkelijk verkocht is weet ik niet.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
vanmiddag gezien: een donker rode (kleur van ex-superdave’s bx) bx tzd bij een parkeerplaats bij amsterdam met veel schade alsof hij achtergelaten was.. kenteken: FN-DN-40
En later vandaag een poolse bx chic die denk ik al heel lang op dezelfde plek staat met meer dan 3ton er op
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
PrutsyLJ schreef:citroenc2 schreef:Poekoek schreef:eXpelliarMus schreef:Ik kwam deze zwarte GTI op de A1 bij hilversum tegen, zag goed uit.
ik heb mijn auto niet stiekem zwart gespoten, en dit ben ik ook niet.
ik heb er wel een proefritje in gereden. maar ben toch voor de grijze gti gegaan die ik nu heb, oa door stop, geen olie en geen koelvloestof lampjes en grote vlekken op de stoep. ook had de bx wat slechte plekken.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
MaartenH schreef:PrutsyLJ schreef:citroenc2 schreef:Poekoek schreef:eXpelliarMus schreef:Ik kwam deze zwarte GTI op de A1 bij hilversum tegen, zag goed uit.
ik heb er wel een proefritje in gereden. maar ben toch voor de grijze gti gegaan die ik nu heb, oa door stop, geen olie en geen koelvloestof lampjes en grote vlekken op de stoep. ook had de bx wat slechte plekken.
Was die inderdaad van Sjoerd uit Naarden?
Eveneens ben ik tevens ook.
Vanmiddag reed ik door Zouterwoude-Rijndijk….en daar kwam een KNALGELE BX me tegemoet.
Kon natuurlijk niet het type zien. ops:
En op weg naar Assen tegen de avond reed ik op met een grijze Cannes bij Zwolle, iemand van hier ?
(gezellige boel trouwens in Assen, wist niet dat er zoveel motorrijders woonden/kampeerden)
2 hele BX’en gezien in ongeveer 8 uur rijden en 532 km lang….het worden er steeds minder.
Andere automobilisten gaan je al zitten aanstaren met zo’n blik van : Goh, wat een oud hok !
knäckor schreef:MaartenH schreef:PrutsyLJ schreef:citroenc2 schreef:Poekoek schreef:eXpelliarMus schreef:Ik kwam deze zwarte GTI op de A1 bij hilversum tegen, zag goed uit.
ik heb er wel een proefritje in gereden. maar ben toch voor de grijze gti gegaan die ik nu heb, oa door stop, geen olie en geen koelvloestof lampjes en grote vlekken op de stoep. ook had de bx wat slechte plekken.Was die inderdaad van Sjoerd uit Naarden?
hij heet wel sjoerd dacht ik. was inderdaad in naarden
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Het lijkt wel detective werk jongens.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
wie heeft er gister in baarn gereden in een grijze bx?
m’n klasgenoot zit te klagen, hij heeft er 3 gezien hier in baarn. (hij is nogal anti bx met z’n schoenendoos (volvo 240), dus goed werk
maar iemand van hier?