Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
kan mij dat nou schelen waar ze het in douwen, als ik m’n palm maar krijg.
Thijsvandebles schreef:Oh, doet U mij hier maar een kratje van…
Doet mij denken aan een supermarkt in frankrijk waar we speciaal heenmoesten voor cacolac
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
garagestmarien schreef:kan mij dat nou schelen waar ze het in douwen, als ik m’n palm maar krijg.
Maaruh ff au sérieux, Reines-Claudes confiture van Andros staat gewoon in de Supermarchee? Of is t seizoensgebonden?
- BX 1.9 TURD, de Euro
we zullen eens voor je kijken
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
garagestmarien schreef:we zullen eens voor je kijken
je n ai pa de foto mais je vous promet il et nikel je vous laisse mon numerot de
wie kan dit vertallen
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
citroenc2 schreef:je n ai pa de foto mais je vous promet il et nikel je vous laisse mon numerot de
wie kan dit vertallen
ik heb geen foto, maar ik beloof u, hij is in uitmuntende staat, ik geef u mijn nummer
magoed ik heb Frans laten vallen..
gemeen he
ieksEmmu schreef:citroenc2 schreef:je n ai pa de foto mais je vous promet il et nikel je vous laisse mon numerot de
wie kan dit vertallenik heb geen foto, maar ik beloof u, hij is in uitmuntende staat, ik geef u mijn nummer
gemeen he
bedankt
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
citroenc2 schreef:ieksEmmu schreef:citroenc2 schreef:je n ai pa de foto mais je vous promet il et nikel je vous laisse mon numerot de
wie kan dit vertallenik heb geen foto, maar ik beloof u, hij is in uitmuntende staat, ik geef u mijn nummer
gemeen hebedankt
alleen dat “nikel” is een gokje, tis frans voor nikkel, zoals de gulden, dus ik neem aan net zo glimmend/blinkend als de munt…
ieksEmmu schreef:citroenc2 schreef:ieksEmmu schreef:citroenc2 schreef:je n ai pa de foto mais je vous promet il et nikel je vous laisse mon numerot de
gemeen hebedankt
ok het gaat om een bx maar wil alleen de onderdelen eraf hebben de de staat is niet zo belangerijk verder maar nogmaals bedankt
alleen dat “nikel” is een gokje, tis frans voor nikkel, zoals de gulden, dus ik neem aan net zo glimmend/blinkend als de munt…
ik denk dat hij bedoeld dat hij hard is, nikkel is hard, cfr. : nikkelstaal ofwel goed staal
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:ik denk dat hij bedoeld dat hij hard is, nikkel is hard, cfr. : nikkelstaal ofwel goed staal
Juist, maar of er nu hard of glanzend bedoeld wordt, het zijn beide goede eigenschappen voor een aan te kopen auto….
Test
- BX 1.9 TURD, de Euro
citroenc2 schreef:je n ai pa de foto mais je vous promet il et nikel je vous laisse mon numerot de
wie kan dit vertallen
wat ga je nou weer kopen????
garagestmarien schreef:citroenc2 schreef:je n ai pa de foto mais je vous promet il et nikel je vous laisse mon numerot de
wie kan dit vertallenwat ga je nou weer kopen????
een donor auto vandaar me topic slopen in frankrijk
het gaat om een bx trouwens
Ik ben met Franse les op de Mulo nooit verder gekomen dan :
Jaques et dans le pre.
Le cheval aussi.
Jacques tombe
(ik schreef altijd Jack, juf kwaad natuurlijk )