klem retourleiding LV
bx-to-turkey
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 23-05-2007

Gepost: 28 juni 2007 01:51 AM

Hoe krijg ik die speciale Citroënklem op een normale manier vast ?
klem hoort om de retourleiding en de veerpoot.

Heb vanalles geprobeerd met behulp van een oliefilterverwisseldraaiding maar het enige resultaat is dat ik nu een pesthekel aan die klem heb.


TNX.

een stukkie van’n bloemkooltie is weer bloemkooltie op zich.

Daniël Loohuis.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 28 juni 2007 01:52 AM
  [ # 1 ]

een simpele NIJPTANG,, je weet wel zo’n krommebek ding wat je als kind al in de timmermans doos kreeg.

ff de bekken tegen elkaar met de klem ertussen, en klik hij zit.

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 28 juni 2007 01:52 AM
  [ # 2 ]

met een kniptang gewoon, of een waterpomptang of een combinatietang…  Wink  succes

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  
 
bx-to-turkey
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 23-05-2007

Gepost: 28 juni 2007 12:01 PM
  [ # 3 ]
kreazyV8wuppo schreef:

een simpele NIJPTANG,, je weet wel zo’n krommebek ding wat je als kind al in de timmermans doos kreeg.

ff de bekken tegen elkaar met de klem ertussen, en klik hij zit.

mvgr wupke Wink


Hey! da’s een goeie, dan ga ik maar eens als doe het zelvert naar de praxis.

een stukkie van’n bloemkooltie is weer bloemkooltie op zich.

Daniël Loohuis.

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 28 juni 2007 08:13 PM
  [ # 4 ]
bx-to-turkey schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

een simpele NIJPTANG,, je weet wel zo’n krommebek ding wat je als kind al in de timmermans doos kreeg.

ff de bekken tegen elkaar met de klem ertussen, en klik hij zit.

mvgr wupke Wink


Hey! da’s een goeie, dan ga ik maar eens als doe het zelvert naar de praxis.

Kijkt wel effe uit dat je de klem niet dichtknijpt voordat de hele zut over elkaar heen ligt; het is zomaar gebeurd en openbuigen is lastiger.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
bx-to-turkey
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 23-05-2007

Gepost: 30 juni 2007 08:54 PM
  [ # 5 ]

klem

helaas dat is gebeurt, klem was verschoven en nu zit ie een stukje naar onder waardoor de buitenkanten van het rubber niet aansluiten op het metaal.
als hij gaat lekken misbruik ik de oude wel om het hele boeltje vast te zetten met een oversized slangenklem.

een stukkie van’n bloemkooltie is weer bloemkooltie op zich.

Daniël Loohuis.

Profiel  
 
bx-to-turkey
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 23-05-2007

Gepost: 02 augustus 2007 07:10 AM
  [ # 6 ]

Aan andere kant gewoon een slangenklem gebruikt, is een prima en goedkope oplossing.
Waarom zijn de achterste veerpoten voorzien van een ander soort materiaal slangetjes?

een stukkie van’n bloemkooltie is weer bloemkooltie op zich.

Daniël Loohuis.

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 02 augustus 2007 11:08 AM
  [ # 7 ]

haal die slangklem er maar weer af dan, want die sluit het retourcircuit nu af.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook