Zo heb net het aantal van homo even verhoogd met 8:-) hehe toch leuk hier ook uit de kast te komen
100% homo en 100% citrofiel….het beste van 2 werelden hehe
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Voor de mensen die nog twijfelen:
http://www.hoebibenjij.nl/
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Die site klopt niet ze meten niet hoe Citrofiel je bent…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
hahahahah… komt dit onderwerp door die 10 man tellende msn geprek ofzo ?;)
Nou.. voor mij ist wel bekent. lijkt mij. anders kijk maar naar mijn avatar
EvelienBX schreef:hahahahah… komt dit onderwerp door die 10 man tellende msn geprek ofzo ?;)
Nou.. voor mij ist wel bekent. lijkt mij. anders kijk maar naar mijn avatar
Lesbisch… Dacht ik t niet
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
EvelienBX schreef:Nou.. voor mij ist wel bekent. lijkt mij. anders kijk maar naar mijn avatar
Eh… paarden??
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
mpostma schreef:Voor de mensen die nog twijfelen:
http://www.hoebibenjij.nl/
Je hebt de vragenlijst reeds ingevuld.
dat was door mn andere ik dan zeker?
Xsara Coupe schreef:
Lesbisch… Dacht ik t niet
Xsara Coupe
Hehehe, zal Daan leuk vinden
Xsara Coupe schreef:Daan is dan kort voor Danielle?
Xsara Coupe
En wie is dan “het mannetje”?
even weer ontopic..
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ijs schreef:even weer ontopic..
Ik ben hetero. Altijd al geweest al kan ik me inderdaad voorstellen dat een man makkelijker zou zijn om mee te samen te leven. Nou hou ik erg veel van mijn vriendin maar toch is de kloof tussen man en vrouw vaak duidelijk merkbaar.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Ijs schreef:even weer ontopic..
Ik ben hetero. Altijd al geweest al kan ik me inderdaad voorstellen dat een man makkelijker zou zijn om mee te samen te leven. Nou hou ik erg veel van mijn vriendin maar toch is de kloof tussen man en vrouw vaak duidelijk merkbaar.
Denk nou niet dat het makkelijker leven is met een man hoor;-) kan soms ook erg lastig zijn hoor…ik denk soms wel eens dat het leven met een vrouw makkelijker is haha maar dan denk ik aan de sex en dan….nee laat maar
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Tja, hier een duidelijk gevalletje hetero.
overigens in het verleden weleens gebruik gemaakt van het feit dat ikzelf vrijgezel was en ik een aantal homoseksuele vrienden had waar ik vaak mee ging stappen: door in de juiste kroeg in mijn eentje aan de bar te stranden heel wat gratis drankjes gehad
en in aanvulling daar nog op: volgens sommigen heb ik aardig wat vrouwelijke trekjes…...
Totaal aantal Berichten: 532
- 2CV 2CV 6 club
- C1 c1 ambiance
- DS 3 DS3 1.6 AIRDREAM So Chic E-HDI 90
- DS 4 1.6 eHDI Business
Wassen, strijken en vouwen?
Na BX-ZX-Xant-Xant-xx-XM-xx-Xant-2CV (1985) + C5-1 (14-4-2006 tot 1-2-2008) en C5-2 (1-2-2008 tot 23-1-2014, 2.0HDiF 16V Break BVA6 Image (2008)), vanaf 23-1-2014 een zwarte DS3 1.6e-HDi So Chic van 10-2011. en vanaf 05-12-2014 een rode DS4 1.6 e-HDi Business van 09-2011