2 van de 2
 < Vorige 1 2

Xantia TD Automaat
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 28 juni 2007 02:37 AM
  [ # 16 ]
Janwillem schreef:

Ik zit nog te twijfelen… Ik ben namelijk niet op zoek naar een Break, dus als je dan zou gaan kijken dan is de kans dat ik hem koop nogal gering.

Mocht je er toch een keer langskomen dan kan je uiteraard een ritje maken en hoor ik graag je bevindingen.

Ik laat zeker wat van me horen als ik een ritje gemaakt heb. Alleen zit mijn vakantie eraan te komen dus of ik er nog op korte termijn aan toekom?

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Janwillem
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 204

Gepost: 28 juni 2007 05:50 PM
  [ # 17 ]
hogervp schreef:
Janwillem schreef:

Ik zit nog te twijfelen… Ik ben namelijk niet op zoek naar een Break, dus als je dan zou gaan kijken dan is de kans dat ik hem koop nogal gering.

Mocht je er toch een keer langskomen dan kan je uiteraard een ritje maken en hoor ik graag je bevindingen.

Ik laat zeker wat van me horen als ik een ritje gemaakt heb. Alleen zit mijn vakantie eraan te komen dus of ik er nog op korte termijn aan toekom?

Patrick

Geen probleem… ik hou het forum gewoon in de gaten Wink
Dan zie ik het vanzelf wel langskomen

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook