11 van de 21
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
   
Mijn GS 1220 Club Convertisseur - p20: Ze gaat weg… :P
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 11 juni 2007 11:28 PM
  [ # 151 ]

als je op deze link klikt, en de dia show bekijkt, zie je de foto’s van de bak op de operatietafel.

http://members.chello.nl/a.bouw1/

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 juni 2007 11:34 PM
  [ # 152 ]

kunt u mij even de 3e synchromes aangeven doktor?

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 17 juni 2007 04:09 AM
  [ # 153 ]

Haha, ik heb ‘m vandaag mogen bewonderen (de minder goed werkende bak ook Confused) en wat een leuk ding in het groen. Al zou een frisse laklaag wonderen doen, de koets is nog mooi hard. Succes nog met de klus!

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 23 juni 2007 01:18 AM
  [ # 154 ]

FF update
afwachtende wat onderdelen vanwege wat modificatie’s.
en het GS magazijn is maar zelden los voor spare parts,, dus….ligt ie nu in stukjes te wachten op de modificatie onderdelen…

de koppelomvormer(s) liggen onder het mes heden, en het zal en het moet toch de GS omvormer worden, welke gereviseerd gaat worden.

dit omdat de GSA omvormer een andere STALLSPEED heeft…. lees de schoepen staan anders (voor de leek).

de LOCKUP (koppeling) is kompleet pleite en ram versleten, dus dat word een hele toer om die gefixed te krijgen.
en de hollowshaft is ook pleite, maar de GSA as kan op maat van het nieuwe lager worden geslepen.

dus ff geduld en dat is ook gefixed.

de bak is nu uitgeklokt en klaar, behalve dan dat ik nog op de aandrijfaskeerringen wacht,, als ik die heb kan hij in mekaar worden gezet, en in afwachting van , dus gesopt en gesponnen worden… bling bling dus…

mvgr wupke Wink de rest volgt vanzelf , en word hier gepost ende gelezen.. Laughing

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 23 juni 2007 02:01 AM
  [ # 155 ]

mooie auto by the way,
en die bak wordt weer helemaal blingbling!

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 23 juni 2007 09:09 PM
  [ # 156 ]
woutersmits schreef:

en die bak wordt weer helemaal blingbling!

Dat is nog afwachten Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 29 juni 2007 12:08 AM
  [ # 157 ]
citro-power schreef:
woutersmits schreef:

en die bak wordt weer helemaal blingbling!

Dat is nog afwachten Wink

is dit bling bling genoeg?

zie de foto’s.

 
 
 
 
 

de bak is klaar, even wachten op de koppelomvormer.
daar was de koppeling kaduuk, en de kleinste stator beschadigd.

die stator is uit de GSA koppelomvormer overgezet.
helemaal idieaal is dat niet, want die heeft andere schoepen + het aantal splain’s verschilt met de GS bak.

de splains van de prise as that is.
ook de main chaft word van de GSA overgenomen.

dat is ook de reden dat het BELHOUSE (die grote koekblik voor op de bak, even tijdelijk met 2 moertjes op zn plek zit.

ik wil nm eerst alle componenten op elkaar testen en passen, alvorens ze in te bouwen.
de bak an zich is dus klaar, en ik heb 0,098 speling op het pignon/kroonwiel weten te bewerkstelligen.
da’s mooi strak, en toch binnen de tollerantie’s.

afijn ff uploaden en enter drukke .
mvgr wupke Wink

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 29 juni 2007 12:11 AM
  [ # 158 ]

is dit bling bling genoeg?

zie de foto’s.

Link
Link
Link
Link
Link

dabedoelik

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 29 juni 2007 12:20 AM
  [ # 159 ]

ff nog additioneel.
de stift in de blauwe pasta is de geleide stift van het kogelgewricht,waar de schakelpook(stift) doorheen gaat.

de flenzen zijn van de GSA, want het diff is immers ook van de GSA.
de GS flenzen, zijn de 3poot sterren, en de GSA is rond.
maar ook de assen van de GS wijken af.
de asdikte en het aantal splains verschilt, dus vandaar de GSA assen erin.

het is een heel getover geweest, maar het is dus half nieuwe parts, half GSA en half GS.

nu nog de koppelomvormer, en het electroventiel vervangen/plaatsen, en dan is ie klaar.

dan worden de remklauwen vervangen door GSA klauwen.
enerzijds vanwege de verkrijgbaarheid van de remblokken, en anderzijds vanwege het makkelijker afstellen van de handrem.

dan een revisiekit in de Carb, en de ontsteking vervangen door Duccelier.

eea inbouwen, en de GS mag huiswaards.

mvgr wupke Wink die nu even verder gaat met  
zuigers/bussen/lagers/cilinderkop/afijn complete motor revisie dus… Laughing

Profiel  
 
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 19 juli 2007 06:05 PM
  [ # 160 ]

Even wat anders:

Smile

Profiel  
 
mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1120
Geregistreerd: 12-01-2006

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 19 juli 2007 06:42 PM
  [ # 161 ]

Shocked Strak!! Was dat nog een duur geintje al ik zo vrij mag zijn om te vragen?

My other car is a broomstick.

Profiel  
 
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 20 juli 2007 02:02 AM
  [ # 162 ]
mathijs schreef:

Shocked Strak!! Was dat nog een duur geintje al ik zo vrij mag zijn om te vragen?

Dit kostte mij 50 euro per velg.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 20 juli 2007 02:21 AM
  [ # 163 ]

Da’s de moeite waard!

Trouwens, is het geen idee om gelijk de elektronische ontsteking van een GSA te pakken? Of heeft dat nadelen. Mijn dame heeft dat namelijk ook.

Wup, zou je een foto kunnen posten van de GSA remklauwen? Ik ben wel benieuwd naar het verschil. Gezien ik deze winter de boel ook uitelkaar ga trekken, is dit misschien wel een leuke verbetering. Want mén… wat had ik kramp in mijn klauwen van die handremafstelling die ook nog eens moervast zat!

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15822
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 20 juli 2007 04:03 AM
  [ # 164 ]

Ik heb je groene zweefmobiel vanavond mogen aanschouwen. Door even met mijn gele koplampen in de koplampen van de GS te schijnen, leek het even erop alsof ie weer tot leven was gekomen.  Cool

Profiel  
 
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 20 juli 2007 04:38 PM
  [ # 165 ]
XBXG schreef:

Ik heb je groene zweefmobiel vanavond mogen aanschouwen. Door even met mijn gele koplampen in de koplampen van de GS te schijnen, leek het even erop alsof ie weer tot leven was gekomen.  Cool

Mooi hoor Smile

Profiel  
 
 
11 van de 21
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook