Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
en wat gaat er gebeuren met je gele monster?
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Het gele monster heeft nog een week de tijd om een nieuw baasje te vinden.
Mocht dat niet lukken dan wordt ze ingeruild en zal ze een ongewisse toekomst tegemoet zien..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Jess,
Zojuist het Seafarer medical certificate binnengekregen!!
Goedgekeurd
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gefeli!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
DigiDaan schreef:Het gele monster heeft nog een week de tijd om een nieuw baasje te vinden.
Mocht dat niet lukken dan wordt ze ingeruild en zal ze een ongewisse toekomst tegemoet zien..
Zonde, maar je gaat er wel op vooruit
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Matthijs2006 schreef:Hierna komt er toch hopelijk een vervolgopleiding?
Nee, ik ga werken Geen zin in een vervolgopleiding. Zeker niet op het gebied waar ik nu diploma voor heb.
EvelienBX schreef:Matthijs2006 schreef:Hierna komt er toch hopelijk een vervolgopleiding?
Nee, ik ga werken Geen zin in een vervolgopleiding. Zeker niet op het gebied waar ik nu diploma voor heb.
Gefeliciteerd!!! (Waarvoor ben je eigenlijk geslaagd? ops: )
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Mientje schreef:EvelienBX schreef:Matthijs2006 schreef:Hierna komt er toch hopelijk een vervolgopleiding?
Gefeliciteerd!!! (Waarvoor ben je eigenlijk geslaagd? ops: )
Dankje!
Ik ben nu: Multi Media Vormgever (mbo op niveau 4)
Dat heeft met van alles op het gebied van media te maken, maar de kant die ik toch het leukst blijft vinden is tekenen
Mellow by Evelien
Poesje by Evelien
Wat voor soort banen kun je daarmee krijgen?
Matthijs2006 schreef:Wat voor soort banen kun je daarmee krijgen?
Bijvoorbeeld een reclame bureau, als stage heb ik ook bij een multi media bedrijf gewerkt. Op de grafische afdeling.
Veel photoshoppen, logo, 3d modeling, website ontwerp, fotograferen, filmen, animatie, ect ect…
Alles waar je naar kijkt op tv, computer, posters, tijdschriften, folders… daar kan ik aan meegewerkt hebben
Ook Adobe Flash?
Deed ik vroeger toen ik 19 was, toen was het nog Macromedia. Beetje websites maken met Flash.
Ja ik werk heel veel met Flash, vooral veel animeren. Ook wel action scripting, maar ik ben meer een persoon van de grafische kant
Nou succes met het vinden van werk dan maar.
eindelijk een Vizibleed in de winkel gevonden
Ferauto in Wommelgem heeft hem voor 7.84€
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Mijn krantenfiets remt ook weer als vanouds Het binnenwerk van het remmechanisme was gescheurd en toen kreeg ik terugslag als ik remde (het gaat om achteruittraprem) maar dat is nu opgelost En dat voor 22.50 voor alleen maar een nieuw binnenwerk voor mijn rem niks arbeidsloon.