2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Een witte C4
Wim citroen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 87

Gepost: 18 juni 2007 03:48 PM
  [ # 16 ]

Hallo dsfreak
ik krijg op 19 juni mijn C4 picasso 5 zits in de kleur wit.
De verkoper wist mij telefonisch al mede te delen dat het en plaatje van een auto is dus Blanc banquise is een prima kleur en ik denk dat er ook in nederland steeds meer witte personenauto’s gaan rijden Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.

Profiel  

Wim citroen
< 100 berichten
Rank

Gepost: 30 juni 2007 03:32 AM
  [ # 17 ]

witte C4 picasso

Hallo citro freaks
ik ben erg blij met mijn witte C4 Picasso

Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 30 juni 2007 11:52 AM
  [ # 18 ]

Na het begin van deze thread ben ik toch eens wat meer op witte auto’s gaan letten, en ik moet zeggen dat ik mijn standpunt van eerder moet bijstellen. Ik begin wit eigenlijk steeds mooier te vinden. Wel is het erg afhankelijk van het model van de auto. Bij veel modellen vind ik het nog steeds te ‘service-auto’ uitzien, maar op veel modellen geeft het toch ook wel wat extra’s. Een stukje klasse, een stukje chique, of juist een extra sportieve uitstraling.

Ik ben om!  Ik ga op korte termijn kijken voor een nieuwe (of jonge 2e hands) voiture voor mijn vrouw. Misschien wel een witte!!  Wink

Profiel  

GrandPicasso
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 589

Gepost: 30 juni 2007 01:58 PM
  [ # 19 ]
tilanus schreef:

Na het begin van deze thread ben ik toch eens wat meer op witte auto’s gaan letten, en ik moet zeggen dat ik mijn standpunt van eerder moet bijstellen. Ik begin wit eigenlijk steeds mooier te vinden. Wel is het erg afhankelijk van het model van de auto. Bij veel modellen vind ik het nog steeds te ‘service-auto’ uitzien, maar op veel modellen geeft het toch ook wel wat extra’s. Een stukje klasse, een stukje chique, of juist een extra sportieve uitstraling.

Ik ben om!  Ik ga op korte termijn kijken voor een nieuwe (of jonge 2e hands) voiture voor mijn vrouw. Misschien wel een witte!!  Wink

Ik ben het helemaal met je eens Tilanus.
Die witte 5-zitter ziet er ook in real life erg goed uit.
Maar zegt er nou niemand wat van Wim (mijn collega) zijn witte hoed?  Laughing  Laughing  Laughing

C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental   juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 30 juni 2007 02:35 PM
  [ # 20 ]

Misschien een mooie kans om juist 2ehands een goede slag te slaan. Lang niet iedereen weet wit op de juiste waarde te schatten, dat betekent dat dan vaak de prijzen toch weer iets lager liggen!

Die C4 in wit is echt heel erg mooi. Gefeliciteerd. En meer foto’s worden zonder meer op prijs gesteld.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 juni 2007 02:38 PM
  [ # 21 ]
hogervp schreef:

Misschien een mooie kans om juist 2ehands een goede slag te slaan. Lang niet iedereen weet wit op de juiste waarde te schatten, dat betekent dat dan vaak de prijzen toch weer iets lager liggen!

Daarom was mijn witte Xantia aan de lage kant geprijsd, maar dat geeft niet, ik ben de kleur inmiddels gaan waarderen, zeker als het warm is.

hogervp schreef:

Die C4 in wit is echt heel erg mooi. Gefeliciteerd. En meer foto’s worden zonder meer op prijs gesteld.

Inderdaad, ik heb er genoeg zien rondrijden gisteren in Frankrijk Cool

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 30 juni 2007 02:47 PM
  [ # 22 ]
GrandPicasso schreef:

Maar zegt er nou niemand wat van Wim (mijn collega) zijn witte hoed?  Laughing  Laughing  Laughing

Wim ziet er fantastisch uit in zijn outfit!
Je kan zien dat hij en zijn vrouw helemaal voorbereid zijn voor de ontvangst van hun nieuwe, witte voiture. Zeg maar: ‘dressed to the occasion’
Ik hou wel van mensen die weten wat ze willen en daarin niet meehollen met de menigte.

Way to go, Wim!!  dance

Profiel  

hkonin02
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 371

Gepost: 30 juni 2007 06:45 PM
  [ # 23 ]

Re: witte C4 picasso

Wim citroen schreef:

Hallo citro freaks
ik ben erg blij met mijn witte C4 Picasso

Ziet er goed uit. Je zou bijna scheiden en opnieuw trouwen(met een hoed op, dat maakt het wel af) Very Happy

C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van

Profiel  

Wim citroen
< 100 berichten
Rank

Gepost: 31 juli 2007 01:32 PM
  [ # 24 ]
C4Picasso schreef:

Wim, ik heb je nog niet zien rijden, maar mocht je een Grand Picasso in de kleur Icare rond zien tuffen in de buurt van de Bogaard.

C’est moi!

Hallo C4picasso
Ik zal er eens op gaan letten ik woon n.l. ook in de buurt van de bogaard (Huis te landelaan)
Maar meestal valt het gelijk op als er een C4 picasso aan komt rijden of langs rijden je ziet dan ook veel mensen extra kijken naar deze picasso’s Ik wens je in elk geval veel rijplezier in je mooie C4 clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap

Profiel  

Nijlpaard
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80

Gepost: 31 juli 2007 05:01 PM
  [ # 25 ]
hogervp schreef:

Patrick

Mijn ervaring

Wit is chic, apart, stijlvol als je een auto koopt. Wil je hem verkopen (of nog erger inruilen) dan uis het ineens een moeilijke kleur.

Hoewel ik zelf nog wel even heb getwijfeld over de C4 in het wit…..

Besteld 21 juli 2007:
Citroen C4 Image Berline EB6V
met bluetooth carkit.
Geleverd 9 februari

Profiel  

ex2CVer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 30

- (Grand) C4 Picasso 1.6 hdi tentation
- Xsara 1.6 sx coupe automaat
Gepost: 04 januari 2008 02:14 PM
  [ # 26 ]

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en ‘k ben al aan het aftellen naar de komst van mijn witte C4 GP 1.6HDi midden maart ‘08.

Ondertussen heb ik onze Berlingo net geen 3 jaar, maar mis toch wat extra (zit)ruimte. In een grijs verleden verwent geweest door een R.Espace Confused

Begin dit jaar even hart verloren aan Fiat Doblo Family, maar snel tot inkeer gekomen na kennismaking en proefrit v.e. Grand Picasso.

Ondertussen geil ik verder op onderstaande foto Razz Razz al zal de onze zwartkleurige beschermlijsten hebben.

van 2cv naar Berlingo naar C4 Grand Picasso naar Xsara ...

Vader van Azu naar ami8 naar GS naar CX

Profiel  

ex2CVer
< 100 berichten
Rank

Gepost: 13 januari 2008 07:42 PM
  [ # 27 ]

Na wat foto-shopping denk ik dat ie er ongeveer zo gaat uitzien :

Profiel  

wimZ
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 219

Gepost: 13 januari 2008 07:55 PM
  [ # 28 ]

bij de dealer in Breda staat een witte LB in de showroom.

GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

Gepost: 14 januari 2008 01:50 PM
  [ # 29 ]
ex2CVer schreef:

Denk dat dit aardig in de buurt komt. Maar volgens mij staan er tegenwoordig standaard dakdragers op (zwarte).

Profiel  

ex2CVer
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 januari 2008 02:06 PM
  [ # 30 ]
C4sohier schreef:
ex2CVer schreef:

Denk dat dit aardig in de buurt komt. Maar volgens mij staan er tegenwoordig standaard dakdragers op (zwarte).

idd. C4sohier, ‘k heb blijkbaar een klein (lang) detail over ‘t hoofd gezien very sad
maar op ‘t web zijn foto’s van de armeluisversie wel zeldzaam Surprisedops:

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook