Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Rio97 schreef:Kort geleden een mooie stand weten te bereiken:
Vergeten om op tijd de dagteller in te drukken, maar wel alles ‘digitaal’ gekregen
die heb ik ook een keer gehad ja
hogervp schreef:patje74 schreef:Zo, dit draadje ook maar weer eens uit de motteballen halen met een heuse palindroom kilometerstand;
(vers van de pers trouwens!)
Via de quote haal ik deze foto nog maar eens voor het voetlicht. Wat is dit toch een heerlijk dashboard en het brengt van die fijne herinneringen boven water uit de tijd dat ik zelf net mijn rijbewijs had en achter het stuur van de BX mocht stappen. In die tijd had je er echt geen benul van dat zo’n type 1 later nog zoveel gaat betekenen. Om dan maar weer eens een moderne kreet te gebuiken: type I rouleert echt vet zwaar, weet je!!
Patrick
Dat is inderdaad een zeer mooi dashboard… Je zou bijna een type 1 gaan rijden alleen al voor dat mooie dashboard…
Niet heel erg memorabel, maar wel een grappige kilometerstand bereikt met de BX 14 vanavond:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Stakke foto! En een nette Km stand trouwens. Vergeet je niet op tijd te tanken, je rijdt immers niet op LPG.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
mooie km stand ja…
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Heb zondag deze stand bereikt:
jebbers schreef:Heb zondag deze stand bereikt:
Ook leuk!! Bedankt trouwens nog voor de TomTom DVD
Zoals het er nu uitziet gaan mijn TZD Turbo volgende week de 360.000km passeren. Eind juli weer naar Frankrijk toe voor nog meer kilometers!!
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
garagestmarien schreef:Rio97 schreef:Kort geleden een mooie stand weten te bereiken:
Vergeten om op tijd de dagteller in te drukken, maar wel alles ‘digitaal’ gekregen
die heb ik ook een keer gehad ja
Bijna elke auto doet die stand een keer ja..
Mijn XM 515.000 km bereikt vanochtend.
met orignele motor en bak.
heb helaas geen foto gemaakt want de teller
is ooit vervangen.
Áls dat geen memorabele stand is!!
Groet Gert
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Geweldig Gert! Da’s nog eens netjes omgaan met het mechaniek. Chapeau.
Als de Xantia op de 350.000 komt plaats ik weer een foto.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Trots ops:
Eigenlijk wilde ik rijdend een foto hebben maar dat was echt te veel gevraagd:
Enige wat een beetje jammer was… op het moment van over de 150d gaan, toen ik de alarmverlichting aan zette, werkte dat niet en stopte de radio er mee. Zo gelijk ff kijken, hopelijk een zekering want ik moet straks naar de APK :S
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Caroline81 schreef:Enige wat een beetje jammer was… op het moment van over de 150d gaan, toen ik de alarmverlichting aan zette, werkte dat niet en stopte de radio er mee. Zo gelijk ff kijken, hopelijk een zekering want ik moet straks naar de APK :S
Die andere foto is wel heel speels! Mooie km stand trouwens.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Vandaag ff een ritje Arnhem-> Oostburg (Zeeuws Vlaanderen)-> Arnhem gemaakt. Da’s 490 km bij elkaar. En dat alles om dochterlief even naar een vriendinnetje te brengen. Onderweg dus wel mooi de 360.000km gepasseerd.
A.s. zaterdag mag ik dochterlief weer ophalen, dus voor ik het weet ben ik ook alweer over de 361.000km heen.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Ik heb m’n bx op 100.000 mogen rijden vorige week, het viel me alleen te laat op ops: .