Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
mpostma schreef:Politici worden gekozen door het volk. Nou zal 90 % van dat volk wel over zijn nek gaan als ze exact weten wat er gebeurt in de bio-industrie. Aan de andere kant loopt ook 90 % van het volk te miepen als het vlees te duur is ...
En voor dit “conflict of interests” heb je dus mensen met visie en ballen nodig.
Groet,
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
XBXG schreef:Dat zelfde gevoel krijg ik wanneer ik beelden zie van walvissen, dolfijnen en zeehonden die levend (!!) worden geslacht. Verschrikkelijk om te zien hoe een dolfijn het uitkrijst van de pijn tijdens zijn laatste stuiptrekkingen.
En dan bedoel ik dus dit:
De Britse krant Daily Mail schreef:Japanese fishermen slaughter a 10m-long Baird’s beaked whale as school
children look on at Wada port, Chiba prefecture, Japan. The slaughter
is the first of the 2007 whaling season in Japan. Wada is one of four
communities in Japan that commercially hunt whales not protected by the
International Whaling Commission (IWC) in the country’s coastal waters
Gewoon te bizar voor woorden dat dit soort praktijken in Japan gewoon kunnen. En dan nota bene op een plek waar schoolkinderen langslopen!! Hoe leg je dat in godsnaam uit als ouders??
Bij bovenstaande tekst hoort een afbeelding.
Let op dierenliefhebbers, want dit is schokkend! —> Afbeelding
FutureBXChicdriver schreef:Ik houd me dan maar vast aan het idee dat wij de dieren zo pijnloos mogelijk naar de andere wereld helpen als ik mijn biefstukje eet.
Klopt. Zo pijloos mogelijk ja, tenzij er dit gebeurt… —> klik!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
gister met 160 op de snelweg een duif doodgereden…
stomme beest liep op de snelweg keek me nog ff in de ogen, boem… zag in de spiegels veren in de lucht vliegen… leek wel een tekenfilm…
heb de motorkap nog niet opengehad… knipperlicht is kapot…
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Moordenaar !!!
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
fiorano schreef:Moordenaar !!!
de verklikkerlampjes die ik gisteren in het dash heb ingebouwd worden wel erg warm, zijn W1.2W 12V lampjes, eens kijken of die ook in 24V te krijgen zijn
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik heb er weer een gaatje bij in de CX Weer mooi achter ‘anti-roest’ pasta.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
T(h)ijs schreef:Ik heb er weer een gaatje bij in de CX Weer mooi achter ‘anti-roest’ pasta.
dat is minder thijs
Tja, beide achterschermen zijn aan de onderzijden afgeschreven. Dit gaatje zit nu links van het linkerachterlicht. En wat ik heb begrepen is het de moeite niet waard om achterschermen te vervangen.
De moeite niet waard..? Je bedoelt dat je dan beter een nieuwe cx kan kopen?
T(h)ijs schreef:Tja, beide achterschermen zijn aan de onderzijden afgeschreven. Dit gaatje zit nu links van het linkerachterlicht. En wat ik heb begrepen is het de moeite niet waard om achterschermen te vervangen.
waarom zou het de moeite niet waard zijn dan kwa kosten of is de auto al te ver heen
De uren die erin gaan zitten om de achterschermen te vervangen. Een achterscherm kost ‘maar’ 300-500 euro. Maar je bent er nog eens 1000,- aan kwijt om ze te vervangen en weer strak maken. Doe dat maal 2 ( dus 3000,- ) en je moet een goede harde CX kunnen vinden.
Ik kijk het even aan wat ze met de APK vinden, in het verleden is er e.e.a. weggesmeerd/gestukt aan de auto en doordat ik alles blootgelegd heb zie je ook meteen of het harder roest. M.b.t. de APK zijn het enkel een paar plekjes op de dorpel misschien, en de balk waar het achtersubframe de kofferbak raakt. Alleen optisch is het een drama vind ik.
- Motorkap ( makkelijk vervangbaar )
- Voorruithoeken aan beide kanten
- Deuren ( makkelijk vervangbaar )
- Dorpels op paar plekken
- Achtermschermen bij bumper
- Tankklepje
- Stuk plaat achter bumper
Dus maar ff zien, zolang het rijdt niet teveel aan doen en veel geld aan de kant zetten. Maar ik denk niet dat ik deze dame ooit ga restaureren. Technisch is ze prima in orde, alleen dat stomme franse plaatwerk van die tijd.
T(h)ijs schreef:De uren die erin gaan zitten om de achterschermen te vervangen. Een achterscherm kost ‘maar’ 300-500 euro. Maar je bent er nog eens 1000,- aan kwijt om ze te vervangen en weer strak maken. Doe dat maal 2 ( dus 3000,- ) en je moet een goede harde CX kunnen vinden.
is het niet mogelijk dat je het zelf probeert te doen dan
ik doe dat nu ook voor de eerste keer zelf een auto opknappen en het gaat vrij aardig
Ik kan eigenlijk niet zo heel veel met mn handen, dingen los en vastdraaien ( en dat gaat zelfs niet eens altijd goed ) dus plaatwerken is er echt niet bij.
FF klagen over 2 dingen.
de reklame op RTL7 tijdens de F1 klerezooi ...
en over die kleuter van een Alberts, die imo niks te zoeken heeft in de F1…
de mafkikker trekt de halve tankinstalatie mee, terwijl de LOLLIEPOP nog voor zn snottert hangt.
de maf kleuter amateur omhooggevallen kwalletje….
mvgr wupke:die nu hoopt dat de 2e verzapperd zandbakhaas vertrekt uit de F1.