18 van de 38
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

Grote klaagtopic deel veertien
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 01 juli 2007 06:10 PM
  [ # 256 ]

Ik wil even klagen over mijn hardhouten kop.

Profiel  

fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 913

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 01 juli 2007 07:19 PM
  [ # 257 ]
kreazyV8wuppo schreef:

FF klagen over 2 dingen.
de reklame op RTL7 tijdens de F1 klerezooi ...
en over die kleuter van een Alberts, die imo niks te zoeken heeft in de F1…
de mafkikker trekt de halve tankinstalatie mee, terwijl de LOLLIEPOP nog voor zn snottert hangt.
de maf kleuter amateur omhooggevallen kwalletje….

mvgr wupke:die nu hoopt dat de 2e verzapperd zandbakhaas vertrekt uit de F1. Twisted Evil

1 enkeltje uit de F1 voor Albers….
Zijn reactie dan ook: Ja ik weet niet wat ik deed Rolling Eyes

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

Mientje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 01 juli 2007 08:07 PM
  [ # 258 ]

Ik wil klagen dat ik overal spierpijn heb Sad

Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 01 juli 2007 08:15 PM
  [ # 259 ]
fiorano schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

FF klagen over 2 dingen.
de reklame op RTL7 tijdens de F1 klerezooi ...
en over die kleuter van een Alberts, die imo niks te zoeken heeft in de F1…
de mafkikker trekt de halve tankinstalatie mee, terwijl de LOLLIEPOP nog voor zn snottert hangt.
de maf kleuter amateur omhooggevallen kwalletje….

mvgr wupke:die nu hoopt dat de 2e verzapperd zandbakhaas vertrekt uit de F1. Twisted Evil

1 enkeltje uit de F1 voor Albers….
Zijn reactie dan ook: Ja ik weet niet wat ik deed Rolling Eyes

ti’s gewoon te zielig voor woorden,,, dit slaat echt alles,, en dan die presentatoren,, lullen er gewoon overheen, maar deze beelden zul je nog vaak zien,,, een kleuter die tankt, en gewoon aanrijd,,, de BLOOPER van het Jaar, !! meneertje kleuter 1 Albertooooo ers…..

wupke die echt sprakeloos is,,, de lollipop voor zn snotterd, en dan nog aanrijden,,,  Rolling Eyes

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 01 juli 2007 08:21 PM
  [ # 260 ]

Je kan je wel druk maken om niks he.. schumi heeft dit ook vaak genoeg gedaan en word die een kleuter genoemd?  Shocked

Profiel  

--Arne--
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 144

Gepost: 01 juli 2007 08:25 PM
  [ # 261 ]

Het regent en ik moet straks in mijn cx enschede-eindhoven rijden, maar het is een mooi-weer auto.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 01 juli 2007 08:35 PM
  [ # 262 ]

Hier schijnt anders de hele middag al het zonnetje hoor!
Ik ben juist gestopt met klussen aan de BX, omdat het niet uit te houden was in de zon… Rolling Eyes

Profiel  

Ries
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2152

- C3 1.4 VTi Exclusive
Gepost: 01 juli 2007 08:45 PM
  [ # 263 ]
--Arne-- schreef:

Het regent en ik moet straks in mijn cx enschede-eindhoven rijden, maar het is een mooi-weer auto.

Moet je nu weggaan, tis nu droog…

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 01 juli 2007 09:01 PM
  [ # 264 ]
Ijs schreef:

Je kan je wel druk maken om niks he.. schumi heeft dit ook vaak genoeg gedaan en word die een kleuter genoemd?  Shocked

HUH??? een complete tankinstalatie meezeulen de pitstraat uit???????

ik meen dat dit echt als driver error de 1e X is dat ik zoiets stomsdoms zie gebeuren,, bij sjummel was het meen ik toch echt de lollieman die te vroeg de lollie optilde,,, hier rijd die Alberts dwars door die lollie heen,,,,,,,, Twisted Evil

mvgr wupke:die zo’n zeperd nog nooit gezien heb.. Laughing

van formule1nieuws.nl
ow jah,, Sjummel is toevallig wel 7 X Wereldkampioen, en heeft zowat alle records op zn naam gezet,,, euh Albertje doet maar 1 ding tot nu toe,, de rode lantaarn dragen.

zie hier de smoes die hij verzint>>>>  

typiesch voor Albertoooo,, het ligt altijd aan vanalles, behalve meneerke zelf.. Rolling Eyes[/img]

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 02 juli 2007 11:26 AM
  [ # 265 ]

was dat niet in de eerste race van het seizoen, dat-ie met z’n oordop zat te spelen en daardoor het rempunt voor de bocht miste?

wat schumi betreft, die heeft ooit gezegd, dat de beste auto die hij ooit gereden heeft op het kartcircuit van zijn ouders een eend is geweest. de wegligging vond hij geweldig en heeft dat bij geen enkele andere auto ooit zo ervaren.

en wat betreft albers, die klaagt al net zo hard over alles en iedereen als die coulthard. bij hem ligt het ook altijd aan alles behalve hemzelf.

er zijn wat prutsers onder de F1 piloten, zeker weten.

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 02 juli 2007 04:18 PM
  [ # 266 ]

http://www.werk.nl geeft:

No Response from Application Web Server
There was no response from the application web server for the page you requested.
Please notify the site’s webmaster and try your request again later.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 02 juli 2007 04:26 PM
  [ # 267 ]

bel ze dan gewoon.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 juli 2007 04:31 PM
  [ # 268 ]
kreazyV8wuppo schreef:

typiesch voor Albertoooo,, het ligt altijd aan vanalles, behalve meneerke zelf.. Rolling Eyes[/img]

Hehe, dat zal wel “dutch driving” genoemd gaan worden. Ik heb het fragment ook gezien: nog nooit zoiets knulligs gezien.

Het geeft wel weer wat leven in de brouwerij bij die anders altijd zo saaie F1.

Edit. Toedeledoki Albers???

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 02 juli 2007 04:34 PM
  [ # 269 ]
garagestmarien schreef:

bel ze dan gewoon.

ze hebben een emailservice, maar dan moet die site het wel doen om de link te volgen natuurlijk.

en daarbij, ze willen niet dat je belt… bang om uitgekafferd te worden voor luie ambtenaar…  Twisted Evil

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 03 juli 2007 01:14 AM
  [ # 270 ]
mpostma schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

Hehe, dat zal wel “dutch driving” genoemd gaan worden. Ik heb het fragment ook gezien: nog nooit zoiets knulligs gezien.

Het geeft wel weer wat leven in de brouwerij bij die anders altijd zo saaie F1.

Edit. Toedeledoki Albers???

Ik heb enkel het laatste deel van de Grand Prix gezien en dus dat schlemielige gedoe van Dhr Albers gemist.  Rolling Eyes

Ik zoek me suf op Youtube en Google, maar kan nergens een filmpje zien van het bewuste moment. Iemand een link?

Profiel  

18 van de 38
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook