Ik wil even klagen over mijn hardhouten kop.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
kreazyV8wuppo schreef:FF klagen over 2 dingen.
de reklame op RTL7 tijdens de F1 klerezooi ...
en over die kleuter van een Alberts, die imo niks te zoeken heeft in de F1…
de mafkikker trekt de halve tankinstalatie mee, terwijl de LOLLIEPOP nog voor zn snottert hangt.
de maf kleuter amateur omhooggevallen kwalletje….mvgr wupke:die nu hoopt dat de 2e verzapperd zandbakhaas vertrekt uit de F1.
1 enkeltje uit de F1 voor Albers….
Zijn reactie dan ook: Ja ik weet niet wat ik deed
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Ik wil klagen dat ik overal spierpijn heb
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
fiorano schreef:kreazyV8wuppo schreef:FF klagen over 2 dingen.
de reklame op RTL7 tijdens de F1 klerezooi ...
en over die kleuter van een Alberts, die imo niks te zoeken heeft in de F1…
de mafkikker trekt de halve tankinstalatie mee, terwijl de LOLLIEPOP nog voor zn snottert hangt.
de maf kleuter amateur omhooggevallen kwalletje….mvgr wupke:die nu hoopt dat de 2e verzapperd zandbakhaas vertrekt uit de F1.
1 enkeltje uit de F1 voor Albers….
Zijn reactie dan ook: Ja ik weet niet wat ik deed
ti’s gewoon te zielig voor woorden,,, dit slaat echt alles,, en dan die presentatoren,, lullen er gewoon overheen, maar deze beelden zul je nog vaak zien,,, een kleuter die tankt, en gewoon aanrijd,,, de BLOOPER van het Jaar, !! meneertje kleuter 1 Albertooooo ers…..
wupke die echt sprakeloos is,,, de lollipop voor zn snotterd, en dan nog aanrijden,,,
Je kan je wel druk maken om niks he.. schumi heeft dit ook vaak genoeg gedaan en word die een kleuter genoemd?
Het regent en ik moet straks in mijn cx enschede-eindhoven rijden, maar het is een mooi-weer auto.
Hier schijnt anders de hele middag al het zonnetje hoor!
Ik ben juist gestopt met klussen aan de BX, omdat het niet uit te houden was in de zon…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
--Arne-- schreef:Het regent en ik moet straks in mijn cx enschede-eindhoven rijden, maar het is een mooi-weer auto.
Moet je nu weggaan, tis nu droog…
Ijs schreef:Je kan je wel druk maken om niks he.. schumi heeft dit ook vaak genoeg gedaan en word die een kleuter genoemd?
HUH??? een complete tankinstalatie meezeulen de pitstraat uit???????
ik meen dat dit echt als driver error de 1e X is dat ik zoiets stomsdoms zie gebeuren,, bij sjummel was het meen ik toch echt de lollieman die te vroeg de lollie optilde,,, hier rijd die Alberts dwars door die lollie heen,,,,,,,,
mvgr wupke:die zo’n zeperd nog nooit gezien heb..
van formule1nieuws.nl
ow jah,, Sjummel is toevallig wel 7 X Wereldkampioen, en heeft zowat alle records op zn naam gezet,,, euh Albertje doet maar 1 ding tot nu toe,, de rode lantaarn dragen.
zie hier de smoes die hij verzint>>>>
typiesch voor Albertoooo,, het ligt altijd aan vanalles, behalve meneerke zelf.. [/img]
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
was dat niet in de eerste race van het seizoen, dat-ie met z’n oordop zat te spelen en daardoor het rempunt voor de bocht miste?
wat schumi betreft, die heeft ooit gezegd, dat de beste auto die hij ooit gereden heeft op het kartcircuit van zijn ouders een eend is geweest. de wegligging vond hij geweldig en heeft dat bij geen enkele andere auto ooit zo ervaren.
en wat betreft albers, die klaagt al net zo hard over alles en iedereen als die coulthard. bij hem ligt het ook altijd aan alles behalve hemzelf.
er zijn wat prutsers onder de F1 piloten, zeker weten.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
http://www.werk.nl geeft:
No Response from Application Web Server
There was no response from the application web server for the page you requested.
Please notify the site’s webmaster and try your request again later.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
bel ze dan gewoon.
kreazyV8wuppo schreef:
typiesch voor Albertoooo,, het ligt altijd aan vanalles, behalve meneerke zelf.. [/img]
Hehe, dat zal wel “dutch driving” genoemd gaan worden. Ik heb het fragment ook gezien: nog nooit zoiets knulligs gezien.
Het geeft wel weer wat leven in de brouwerij bij die anders altijd zo saaie F1.
Edit. Toedeledoki Albers???
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
garagestmarien schreef:bel ze dan gewoon.
ze hebben een emailservice, maar dan moet die site het wel doen om de link te volgen natuurlijk.
en daarbij, ze willen niet dat je belt… bang om uitgekafferd te worden voor luie ambtenaar…
mpostma schreef:kreazyV8wuppo schreef:
Hehe, dat zal wel “dutch driving” genoemd gaan worden. Ik heb het fragment ook gezien: nog nooit zoiets knulligs gezien.
Het geeft wel weer wat leven in de brouwerij bij die anders altijd zo saaie F1.Edit. Toedeledoki Albers???
Ik heb enkel het laatste deel van de Grand Prix gezien en dus dat schlemielige gedoe van Dhr Albers gemist.
Ik zoek me suf op Youtube en Google, maar kan nergens een filmpje zien van het bewuste moment. Iemand een link?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX