Bedankt voor alle leuke reacties. Voor zover ik weet zijn mijn satellieten zwart. Ik weet er nog niet genoeg van om te zeggen of er wellicht ook andere kleuren zijn geweest. Misschien in een bijzondere uitvoering en natuurlijk is het visa verhaal ook erg plausibel.
Vandaag nieuwe speakers in de GS gezet. Was nog even prutsen maar het geluid is al marginaal beter geworden. Nu alleen nog even een nieuwe radio erin zetten. De huidige is nog uit ‘82 is ook leuk 3 radio zenders op de lange golf maar dan heb je ook direct muziek uit de jaren 80.
Nog mensen tips voor radio inbouw?
en dan nu het weerbericht, vannacht eerst nog donker morgen kans op meer licht
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Lasse schreef:Bedankt voor alle leuke reacties. Voor zover ik weet zijn mijn satellieten zwart. Ik weet er nog niet genoeg van om te zeggen of er wellicht ook andere kleuren zijn geweest. Misschien in een bijzondere uitvoering en natuurlijk is het visa verhaal ook erg plausibel.
Vandaag nieuwe speakers in de GS gezet. Was nog even prutsen maar het geluid is al marginaal beter geworden. Nu alleen nog even een nieuwe radio erin zetten. De huidige is nog uit ‘82 is ook leuk 3 radio zenders op de lange golf maar dan heb je ook direct muziek uit de jaren 80.
Nog mensen tips voor radio inbouw?
Ik heb een Pioneer er in zitten. Dat zal je vaker gaan horen denk ik, Pioneer is het merk dat het het langst volhoudt onder een hoek van 90 graden. Overslaan is nooit het probleem, maar het is het CD-uitwerpmechanisme wat er op een gegeven moment mee ophoudt.
Totaal aantal Berichten: 1205
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Wauw wat een mooie GSA, zelfs de bekleding lijkt nog 100% in orde, ongeroeste velgen, bumpers nog nauwelijks verkleurd Uit welke schuur komt die vandaan zetten, om in CitroMobile-termen te spreken :
Kleine klus: voorbumper is niet van een X3/X1 - je mist de mistlampen hierin. Leuke zoektocht wordt dat, maar daar heb je zo’n auto toch ook voor. En Michelins eronder zal de wegligging behoorlijk verbeteren!
Groeten,
Rogier (wiens vader nog een beige X3 HJ53XF en zelfde groene X4 KF15HH gehad heeft).
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005