3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Matthijs zijn XM
Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 02 juli 2007 01:11 PM
  [ # 31 ]
flipje van thiel schreef:
Matthijs309 schreef:

En zon boordcomputer? Is dat in te bouwen ? Die verbruikscijfertjes vnd ik altijd zo leuk Wink

boordcom. zou best kunnen maar je kan natuurlijk ook eens kijken naar een obd analyzer oplossing. zijn er best veel te vinden , ook gratis [software] en dan zie je meer dan alleen je verbruik.

met een beetje googlen kom je er wel. en dan wel een apple gebruiken natuurlijk. past net iets beter bij citroen…

Heb je namen waar ik op kan zoeken? Of een link van een pakket ?

Ouwe mopperkont

Profiel  

Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 02 juli 2007 01:12 PM
  [ # 32 ]
Willem schreef:
Matthijs309 schreef:

-Bij hard remmen duikt de neus wel ver naar beneden, maar de kont corigeert wel. Verder weet ik niet wanneer de bollen zijn gedaan oid en weet ik ook niet wanneer ie nou perfect zweeft? Ook bij optrekken zakt zn kont redelijk naar beneden.

Niks aan de hand

Matthijs309 schreef:

Klokje geeft wazige cijfers weer en daarme aan vervanging toe denk ik, en de temp blijft op—C staan.

Met een paperclip in 1 van de gaatjes drukken, daarmee kan je de tijd instellen en gaat de thermometer ook weer werken. Waarschijnlijk is de accu eraf geweest.

De accu was idd leeg, maar ik mist de helft van een cijfer ed. De thermo staat op—en stomd op 55~60 graden en daarna gaat ie weer uit. ik heb een nieuw display gehaald op de sloop, misschien is een nieuwe temp sensor ook geen overbodige luxe.

Ouwe mopperkont

Profiel  

flipje van thiel
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 119

Gepost: 03 juli 2007 02:17 AM
  [ # 33 ]
Matthijs309 schreef:
flipje van thiel schreef:
Matthijs309 schreef:

En zon boordcomputer? Is dat in te bouwen ? Die verbruikscijfertjes vnd ik altijd zo leuk Wink

boordcom. zou best kunnen maar je kan natuurlijk ook eens kijken naar een obd analyzer oplossing. zijn er best veel te vinden , ook gratis [software] en dan zie je meer dan alleen je verbruik.

met een beetje googlen kom je er wel. en dan wel een apple gebruiken natuurlijk. past net iets beter bij citroen…

Heb je namen waar ik op kan zoeken? Of een link van een pakket ?

ja ik heb wel het een en ander. maar raken we dan niet wat erg offtopique?

als er genoeg mensen zijn die schermpjes en computers en meetspul willen inbouwen kan er misschien beter een nieuw draadje open. pb je wel even

du pain… du vin… du Citroën

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook