Heb een GC4P in SX-uitvoering ; er zouden twee opbergvakken in de bodem moeten zijn, nl. één rechts (gereedschap) en één links.
Bij een exclusive is het bergvak links achter op de 2e rij dicht owv. de vering en in de plaats hiervan is er op de 3e rij een bergvak.
Bij mij is er geen enkel vrij bergvak (noch op 2e rij links achter, noch op de 3e rij).
Het bergvak op de 2e rij kan ik met veel moeite wel openen (clips -> niet gemaakt om telkens open en dicht te doen) ; het is leeg en niet afgewerkt (je ziet staalplaat in de kleur van de carroserie).
Ik vermoed dat er bij de fabricage een fout gemaakt geweest is (mengeling SX en exclusive), maar dan wel in mijn nadeel.
Dealer is momenteel in verlof, maar zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben ? Kan ik met wat meer achtergrond naar de dealer stappen als die terug is uit verlof.
Re: opbergvakken in de bodem
C4sohier schreef:Heb een GC4P in SX-uitvoering ; er zouden twee opbergvakken in de bodem moeten zijn, nl. één rechts (gereedschap) en één links.
Bij een exclusive is het bergvak links achter op de 2e rij dicht owv. de vering en in de plaats hiervan is er op de 3e rij een bergvak.Bij mij is er geen enkel vrij bergvak (noch op 2e rij links achter, noch op de 3e rij).
Het bergvak op de 2e rij kan ik met veel moeite wel openen (clips -> niet gemaakt om telkens open en dicht te doen) ; het is leeg en niet afgewerkt (je ziet staalplaat in de kleur van de carroserie).Ik vermoed dat er bij de fabricage een fout gemaakt geweest is (mengeling SX en exclusive), maar dan wel in mijn nadeel.
Dealer is momenteel in verlof, maar zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben ? Kan ik met wat meer achtergrond naar de dealer stappen als die terug is uit verlof.
Toevallig ook HIFI pack genomen?, dan heb je inderdaad geen opbergvak rechts op de 3 zitrij
harryhonda7 schreef:C4sohier schreef:Heb een GC4P in SX-uitvoering ; er zouden twee opbergvakken in de bodem moeten zijn, nl. één rechts (gereedschap) en één links.
Bij een exclusive is het bergvak links achter op de 2e rij dicht owv. de vering en in de plaats hiervan is er op de 3e rij een bergvak.Bij mij is er geen enkel vrij bergvak (noch op 2e rij links achter, noch op de 3e rij).
Het bergvak op de 2e rij kan ik met veel moeite wel openen (clips -> niet gemaakt om telkens open en dicht te doen) ; het is leeg en niet afgewerkt (je ziet staalplaat in de kleur van de carroserie).Ik vermoed dat er bij de fabricage een fout gemaakt geweest is (mengeling SX en exclusive), maar dan wel in mijn nadeel.
Toevallig ook HIFI pack genomen?, dan heb je inderdaad geen opbergvak rechts op de 3 zitrij
Dat klopt ik heb me ook het wezenloos gezocht naar die vrije opbergruimtes… alleen met een exclusive en met pack hifi is dat gereduceerd naa 1 (rechts 2e zitrij in de bodem).
Maar voor een SX?
DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V
Geen exclusive, geen hifi-pack, maar ook geen bergruimtes. Vermoeden van een fabrieksfout wordt groter, te meer daar er wel een bergruimte is die niet (of toch zeer moeilijk) toegankelijk is.