XBXG schreef:
Ik zoek me suf op Youtube en Google, maar kan nergens een filmpje zien van het bewuste moment. Iemand een link?
Maar natuurlijk:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19481/fe7b5e31/index.html
mpostma schreef:XBXG schreef:
Ik zoek me suf op Youtube en Google, maar kan nergens een filmpje zien van het bewuste moment. Iemand een link?
Maar natuurlijk:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19481/fe7b5e31/index.html
Haha, wat knullig. Jammer dat het allemaal erg slecht is te zien op dit filmpje.
Ik wil trouwens even klagen op mijn nieuwe buren. Ze zijn een week geleden in het huis hiernaast ingetrokken en blijkbaar moet er een muur worden gesloopt. Al dagen hoor ik beitels, slijp- en sloopmachines aan de andere kant van de niet al te dikke muur.
Dan maar de muziek even wat harder zetten.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
affijn een afwijzing van t cwi betreffende mijn sollicitatie bij een anonieme werkgever in Zierikzee…
volgende keer stuur ik wel een anonieme cv…
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
gaat lekker, woonruimte nummer 1 is aan mn neus voorbij gegaan…
ach dat was toch maar voor een half jaar dus niet zo heel erg…
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik wil even klagen dat ik voor de rest van het jaar nog maar 4.25 vrije dagen op te nemen heb (en het aantal algemene vrije dagen dit jaar zo goed als op zijn)..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:Ik wil even klagen dat ik voor de rest van het jaar nog maar 4.25 vrije dagen op te nemen heb (en het aantal algemene vrije dagen dit jaar zo goed als op zijn)..
Oei, dat houdt niet echt meer over. Ik wil daarentegen wel klagen dat ik nog 6 weken moet werken voordat ik op vakantie kan gaan. (daarna heb ik nog 9.5 dag te besteden).
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
mpostma schreef:DigiDaan schreef:Ik wil even klagen dat ik voor de rest van het jaar nog maar 4.25 vrije dagen op te nemen heb (en het aantal algemene vrije dagen dit jaar zo goed als op zijn)..
Oei, dat houdt niet echt meer over. Ik wil daarentegen wel klagen dat ik nog 6 weken moet werken voordat ik op vakantie kan gaan. (daarna heb ik nog 9.5 dag te besteden).
Overigens heb ik hier laatst al een keer over geklaagd, en toen werd ik - niet geheel onterecht - er op niet mis te verstane wijze door hogervp op gewezen dat ik begin dit jaar al 5 weken weg ben geweest ops:
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:mpostma schreef:DigiDaan schreef:Ik wil even klagen dat ik voor de rest van het jaar nog maar 4.25 vrije dagen op te nemen heb (en het aantal algemene vrije dagen dit jaar zo goed als op zijn)..
Overigens heb ik hier laatst al een keer over geklaagd, en toen werd ik - niet geheel onterecht - er op niet mis te verstane wijze door hogervp op gewezen dat ik begin dit jaar al 5 weken weg ben geweest ops:
Ach… troost je.. Het is kudtweer dus wat heb je nou uberhaupt aan vakantie?
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Komt net de bestelling voor mijn HY binnen, zijn ze vergeten een koppelingsplaat er bij te stoppen!
Daaaag Schermertreffen!!!
De tank van de X3 is alweer leeg
Die auto zuipt maargoed, dat ligt aan mezelf, ik wil graag de power van dat motortje voelen….
Deze week maar even geen auto…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
DigiDaan schreef:Ik wil even klagen dat ik voor de rest van het jaar nog maar 4.25 vrije dagen op te nemen heb (en het aantal algemene vrije dagen dit jaar zo goed als op zijn)..
nou, dan wil ik wel even klagen dat ik er dit jaar, met aftrek van de zomervakantie (3weken) en nog wat reeds geplande snipperdagen nog meer dan 50 over heb
de klacht betreft dan het feit dat ik al jaren mijn dagen niet op kan nemen, want te druk en te weinig personeel en te veel werk en .....
edit: Nee, DigiDaan, ze kunt ze niet van me overnemen
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
wil even klagen dat me cx tre zwaar beschadigd is en dat de dader op het kerkhof ligt
De dader dood is? Of bedoel je met dader de auto die jou aanreed?
Matthijs2006 schreef:De dader dood is? Of bedoel je met dader de auto die jou aanreed?
de is ingebroken in me cx
schade is een nieuwe deur
nieuw slot
nieuwe ruit
spuitenkosten
ander dachboard
zie dat maar eens te vinden voor een cx
ps als ik de dader tegen kom zeg die idd nix meer
Verdomme zeg….
Hoop dat je alle onderdelen kan vinden…
Waarom ook nieuw dashboard?