Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
@C2
Balen joh en succes met het herstellen van de schade.
Heb je je auto’s altijd geparkeerd aan de openbare weg?
Jeroen
toniclight schreef:@C2
Balen joh en succes met het herstellen van de schade.
Heb je je auto’s altijd geparkeerd aan de openbare weg?Jeroen
de auto staat geschorst in een grote parkeer garage dus de schade wordt allemaal voor me eigen
dashboard moet vernieuw worden omdat ze met geweld de radio eruit hebben gerukt zie maar eens weer een mooi dashboard te vinden in het bruin zonder kleurverschil
In een parkeergarage waarvoor je betaalt?
Gewoon eentje niet zijnde een parkeergarage tbv winkels enzo, maar een bedoeld om geschorste auto’s enzo te stallen?
Dan moet je kijken of je de schade kunt verhalen.
Matthijs2006 schreef:In een parkeergarage waarvoor je betaalt?
Gewoon eentje niet zijnde een parkeergarage tbv winkels enzo, maar een bedoeld om geschorste auto’s enzo te stallen?Dan moet je kijken of je de schade kunt verhalen.
een garage waar je huur betaalt
de schade kan je helaas nergens verhalen
Waarom niet? Accepteert die verhuurder geen aansprakelijkheid?
Matthijs2006 schreef:Waarom niet? Accepteert die verhuurder geen aansprakelijkheid?
idd
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Net 350 km . voor nop naar chyparse in Almere gereden.
Konden me niet helpen met de XM terwijl ze dat wel zeiden voor de telefoon
citro-power schreef:Net 350 km . voor nop naar chyparse in Almere gereden.
dat is minder maar hoort dit niet in het dealer/garage topic
citroenc2 schreef:citro-power schreef:Net 350 km . voor nop naar chyparse in Almere gereden.
Daar moet over geklaagd kunnen worden!
mpostma schreef:citroenc2 schreef:citro-power schreef:Net 350 km . voor nop naar chyparse in Almere gereden.
Daar moet over geklaagd kunnen worden!
nu ziet niemand die ervaring zoekt met een garage die bericht
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ik zal het zo daar ook even in plaatsen en ik zal het even toelichten in het topic XM veerbollen .
Maar ik wou eerst even klagen
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroenc2 schreef:Matthijs2006 schreef:Waarom niet? Accepteert die verhuurder geen aansprakelijkheid?
idd
Als je een huis huurt dan is een inboedelverzekering ook geen vanzelfsprekendheid. Trouwens, als je garage aan je huis vast zit, valt je wagen wel onder de inboedelverzekering.
Huur je ergens los een garagebox, dan zul je doorgaans zelf moeten zorgdragen voor een verzekering.
Ik had van C2 de indruk dat ie zijn auto in een bewaakte stalling/garage had staan.
patje74 schreef:citroenc2 schreef:Matthijs2006 schreef:Waarom niet? Accepteert die verhuurder geen aansprakelijkheid?
idd
Als je een huis huurt dan is een inboedelverzekering ook geen vanzelfsprekendheid. Trouwens, als je garage aan je huis vast zit, valt je wagen wel onder de inboedelverzekering.
Huur je ergens los een garagebox, dan zul je doorgaans zelf moeten zorgdragen voor een verzekering.
helaas klopt dit niet helemaal via de inboedel zou je alleen de persoonlijke spullen terug kunnen krijgen zoals een radio en een jas enz enz tot een hoogte van 250 euro
de auto zelf valt erbuiten
Matthijs2006 schreef:Ik had van C2 de indruk dat ie zijn auto in een bewaakte stalling/garage had staan.
je moet het zo zien een grote garage onder een woonflat dus een huurparkeerplaats