skremar schreef:Gisteren bij de dealer te horen gekregen dat alle C-Crossers voor België dit jaar al verkocht zijn . Echt ongeloofelijk hoe goed het gaat bij Citroen blijkbaar
mvg
oh duurt minimaal nog 130000 km voordat ik mijne bestel dus dan zullen ze wel op voorraad zijn
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
skremar schreef:Gisteren bij de dealer te horen gekregen dat alle C-Crossers voor België dit jaar al verkocht zijn . Echt ongeloofelijk hoe goed het gaat bij Citroen blijkbaar
mvg
Sommige dealers willen ook niet verkopen he. Werkelijk hoe dom kan je zijn waarom geeft je de klant niet gelijk Outlander of 4007 folders mee met kaartjes van de verkoper daar, dan hoeft de klant ook niet veel moeite te doen.
Hoe meer je verkoopt hoe meer je bij de fabriek aan kan geven dat je meer nodig hebt. Kan je misschien wel iets krijgen uit landen waar ze niet goed verkocht worden. Of gewoon zeggen dat je nog wel kan leveren maar niet weet wanneer. Dat is beter dan dit geneuzel mensen naar huis sturen omdat ze uitverkocht zijn. Iemand die een auto wil kopen stuur je toch niet naar huis.
dieterwieter schreef:Hoi Makkers!
Het grote lanceringsweekend in de Belux is voorzien van 14-17/09 ek.
greetz,
Dieter
Bedankt voor de info ! Ik had vandaag bij een Citroëndealer vernomen dat het in september zou zijn, maar had geen precieze datum gekregen.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Totaal aantal Berichten: 229
- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
C crosser
via deze link is alle info op te halen:
http://www.citroen.nl/CWH/nl-NL/Corporate/Over+Citroen/Nieuws/20070709Prijzen+C-Crosser.htm
Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5
Totaal aantal Berichten: 871
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
C- crosser link
Op volgende citroën Blog link kan je alle recente info mbt C-crosser vinden, o.a. tube filmpjes over de ontscheping in zeebrugge in Juni ll.
fotogalerijen, etc etc.
ik begrijp dat de verkoopsdoelstellingen voor Europa eerder bescheiden zijn: 15 000 in 2007.
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Totaal aantal Berichten: 243
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
Peteryed schreef:skremar schreef:Gisteren bij de dealer te horen gekregen dat alle C-Crossers voor België dit jaar al verkocht zijn . Echt ongeloofelijk hoe goed het gaat bij Citroen blijkbaar
mvg
Sommige dealers willen ook niet verkopen he. Werkelijk hoe dom kan je zijn waarom geeft je de klant niet gelijk Outlander of 4007 folders mee met kaartjes van de verkoper daar, dan hoeft de klant ook niet veel moeite te doen.
Hoe meer je verkoopt hoe meer je bij de fabriek aan kan geven dat je meer nodig hebt. Kan je misschien wel iets krijgen uit landen waar ze niet goed verkocht worden. Of gewoon zeggen dat je nog wel kan leveren maar niet weet wanneer. Dat is beter dan dit geneuzel mensen naar huis sturen omdat ze uitverkocht zijn. Iemand die een auto wil kopen stuur je toch niet naar huis.
Dit is niet dom van de dealer, maar gewoon objectieve info aangezien ik er langs ging om te horen of er al nieuws was i.v.m. de door mij bestelde C4 picasso.
mvg
De C-Crosser staat inmiddels bij de Franse dealers. Ik ben vorige vrijdag eens een kijkje gaan nemen.
Mijn oordeel ? Niet slecht, maar toch te veel Mitsubishi… Maar mijn kinderen hielden er wel van. Vooral het elektrisch wegklapsysteem van de tweede zetelrij vonden ze leuk
P.S. : (off topic) Dezelfde namiddag ben ik ook naar de nieuwe Fiat 500 gaan kijken.. wat een leuk ding !
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gr Martijn
Vanop de blog-site geplukt ;
VIP voorstelling” van de C·Crosser voorbehouden aan internetgebruikers.
Door Citroën Belux op maandag 9 juli 2007, 14:29 - Info
C-Crosser En zie hier DE verrassing van de zomer !
Wij hebben besloten om de C-Crosser privé voor te stellen aan een aantal internauten, vóór de officiële lancering. Dit zal de mogelijkheid zijn om de C-Crosser ’s avonds te ontdekken op een geheime locatie (in de buurt van Brussel) begin september. Op het programma staan :
een statische voorstelling van de wagen door onze commerciële vormers.
testritten.
Opgelet ! Het aantal genodigden zal zeer beperkt zijn. Wij zullen nu reeds een selectie doorvoeren. Indien u tot onze genodigden wilt behoren, verzoeken wij u om het deelnemingsformulier in te vullen tegen 19 augustus. De genodigden zullen per post verwittigd worden.
De vragen :
Wat is de diepte van de koffer van de C-Crosser bij een configuratie met 5 plaatsen, m.a.w. als de zetels op de 3de rij neergeklapt zijn ? (Het antwoord is beschikbaar op de Blog)
Hoeveel juiste antwoorden zullen wij op de eerste vraag gekregen hebben tegen 19 augustus ?
Veel succes,
Steve, verantwoordelijke commerciële vorming.
Als u eens wist…
de eerste C-Crosser is inmiddels in Duitsland bij een tuner beland…
En dan kan er vast wel een mooie 22” Vredestein band onder…
(binnenkort trouwens ook 24” voor Hummer )
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XTR schreef:de eerste C-Crosser is inmiddels in Duitsland bij een tuner beland…
En dan kan er vast wel een mooie 22” Vredestein band onder…(binnenkort trouwens ook 24” voor Hummer )
Link die werkt niet
bij mij wel… ops:
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XTR schreef:bij mij wel… ops:
Dan was de site down, hij doet het hier nu ook
22” vind ik wel wat groot
295/35 ZR22 zal niet misstaan onder zo’n forse 4x4
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Het wordt er alleen maar verschrikkelijker op.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.