Nooit van gehoord, dus we zullen het ook wel niet in huis hebben. Daarbij moet het ook nog te combineren zijn met m’n andere medicijnen.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
en hoppa
Beste ieksEmmu,
Hartelijk dank voor je sollicitatie naar de functie van grafisch vormgever.
Uit de vele ontvangen reacties op onze vacature hebben wij een eerste selectie gemaakt, waarbij wij onder meer gelet hebben op relevante werkervaring, beschikbaarheid, portfolio en raakvlakken die de kandidaten hebben met ons bedrijf.
Helaas hebben we deze eerste selctiefase afgerond en we moeten je helaas mededelen dat onze keus niet op jou is gevallen.
maar waarom dan niet, mn portfolio hebben ze niet eens gezien… zal ik er nog ff achteraan mailen?
was ook te mooi om waar te zijn, t zit in Middelburg een straat verder op de plek waar ik evt nu meteen een kamer zou kunnen huren…
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
die kamer waar je je kop stoot?
ik vind ze wel wat familiair met hun je en jou.
maar het kan natuurlijk nooit kwaad je portfolio alsnog te sturen inderdaad. niet geschoten, hoe laat dan ook, altijd mis.
(komt net zo’n verlengde C15 langs m’n raam schuiven.)
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
garagestmarien schreef:die kamer waar je je kop stoot?
ik vind ze wel wat familiair met hun je en jou.
maar het kan natuurlijk nooit kwaad je portfolio alsnog te sturen inderdaad. niet geschoten, hoe laat dan ook, altijd mis.(komt net zo’n verlengde C15 langs m’n raam schuiven.)
nope andere kamer met dakterras, maar wel alles delen.
ach ik ga wel verder zoeken…
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
ieksEmmu schreef:en hoppa
Beste ieksEmmu,
Uit de vele ontvangen reacties op onze vacature hebben wij een eerste selectie gemaakt, waarbij wij onder meer gelet hebben op relevante werkervaring, beschikbaarheid, portfolio en raakvlakken die de kandidaten hebben met ons bedrijf.
Helaas hebben we deze eerste selctiefase afgerond en we moeten je helaas mededelen dat onze keus niet op jou is gevallen.
maar waarom dan niet, mn portfolio hebben ze niet eens gezien… zal ik er nog ff achteraan mailen?
was ook te mooi om waar te zijn, t zit in Middelburg een straat verder op de plek waar ik evt nu meteen een kamer zou kunnen huren…
Schrijven zei nou echt ‘ieksEmmu’. Of heb jij ook gesolliciteerd met die nick?
- CX 2200
- CX 2200
ff klagen over m’n avondeten:
ik had spareribs gehaald en een stokbroodje met kruidenboter.
Spareribs waren lauw, taai en zaten vol kleine stukjes bot en de kruidenboter bleek kruidenmargarine… yek!
Wat haat ik dat zielige kinderhartenfonds-gezeik. Overdreven zielig gedoe. Bah !
Lelijke Eend schreef:Wat haat ik dat zielige kinderhartenfonds-gezeik. Overdreven zielig gedoe. Bah !
Waar heb je het over?
1 of ander onderdeel van de hartstichting met overdreven zielige reclamespotjes om geld binnen te halen. Op zich een goed doel hoor, maar dat overdreven zielige gedoe ... Bah !
Lelijke Eend schreef:1 of ander onderdeel van de hartstichting met overdreven zielige reclamespotjes om geld binnen te halen. Op zich een goed doel hoor, maar dat overdreven zielige gedoe ... Bah !
le schaam je diep weet jij hoe het is als een kind iets heeft dan is dit namelijk geen zielig gedoe
Wel zielig gedoe. Leuk is het niet als je iets met je hart hebt, maar dit soort reclames vind ik om te kotsen.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
woutersmits schreef:ieksEmmu schreef:en hoppa
Beste ieksEmmu,
Schrijven zei nou echt ‘ieksEmmu’. Of heb jij ook gesolliciteerd met die nick?
oooow zou t daar aan liggen….?!
@ieksEmmu: ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb in 2005/2006 ook maanden het idee gehad “ff” een nieuwe baan te vinden. Nota bene in de Randstad. Dat viel even vies tegen zeg. Heb me helemaal suf gesolliciteerd en kreeg precies dezelfde reacties zoals jij ze krijgt. Met onder meer de meest vreemd redenen van afwijzing. Eén kan ik me nog wel herinneren: “U bent te slim bevonden voor onze vacature” (heb nooit een school afgemaakt nota bene…)
Ik wil wel m’n huidige baan opzeggen, maar ben bang om weer in dezelfde situatie te komen als waar jij nu in zit.
Verder wil ik even klagen over scooters. Niet nette scooters waar opa’s en oma’s op rijden, maar van die sjonniejeugd die het zonodig leuk vindt om knetterend langs te scheuren, en dan vooral 10 keer achter elkaar. Ik ben echt in staat om ze zo de sloot hier in te duwen. Die jeugd van tegenwoordig!!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- CX 2200
- CX 2200
Ik wil wel m’n huidige baan opzeggen, maar ben bang om weer in dezelfde situatie te komen als waar jij nu in zit.
hmm, niet meer tevreden bij de klm??
ff klagen dat de C6 blijkbaar ook een aso bak is, om 1.00uur bijna van de weg gedrukt door een neger in een C6
reed op de A1 van Parijs naar Lille, schuif een vak op om een vrachtwagen in te halen en ja ik zag een wagen die mij ging inhalen maar die was nog zeker een 100 meter achter me, hij kon netjes naar het lege derde vak maar nee flashen en toeteren, half metertje achter me hangen, naast me beetje duwen om dan voor me op de rem te gaan
km verder gooit die hem tussen 2 wagens om de afrit te nemen
stuk debiel
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017