Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Heb vroeger vrij fantiek gitaar gespeeld, maar de gitaren staan helaas al een aantal jaar in de hoek. Maar een tijdje geleden heb ik ontdekt dat ik mijn gitaar in mijn compter kan pluggen en dan sporen op kan nemen. Alleen kwam ik er wel achter dat m’n ritme gevoel ook in de hoek was blijven staan Dus oefenen maar weer.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
@ Erik, kijk dat zijn de echte instrumenten
Was even bang dat het complete forum uit snarenplukkers zou bestaan, maar gelukkig zijn er ook echte muzikanten ( daar versta ik dus blazers onder )
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
fiorano schreef:@ Erik, kijk dat zijn de echte instrumenten
Was even bang dat het complete forum uit snarenplukkers zou bestaan, maar gelukkig zijn er ook echte muzikanten ( daar versta ik dus blazers onder )
Koper moet je kanonnen van gieten, geen toeters en bellen.
--Arne-- schreef:fiorano schreef:@ Erik, kijk dat zijn de echte instrumenten
Precies!
Ik ben op ‘t ogenblik bezig een hele partituur voor de bigband in te kloppen in een muziek-editeerprogramma; het koper: af en toe een paar nootjes, 16 maten rust hier, 28 maten rust daar, een solootje en ze hebben het weer gemaakt! En de ritmesectie maar zwoegen zonder pauze….
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Lekker knallen op een drumstel, metal
Ben van origine audio-nabewerker, thuis een Mac met ProTools, dus genoeg te prutsen
See, buy, fly C5 V6
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Erik Janszen schreef:Ik ben al jaren op zoek naar een goeie flaterfoon.
in c mineur?
See, buy, fly C5 V6
Ik heb er 1 gehad maar dan wel in drop-D tuning.
Uiteindelijk heb ik toch maar voor een mandoline gekozen.
robb schreef:--Arne-- schreef:fiorano schreef:@ Erik, kijk dat zijn de echte instrumenten
Precies!
Ik ben op ‘t ogenblik bezig een hele partituur voor de bigband in te kloppen in een muziek-editeerprogramma; het koper: af en toe een paar nootjes, 16 maten rust hier, 28 maten rust daar, een solootje en ze hebben het weer gemaakt! En de ritmesectie maar zwoegen zonder pauze….
Ach, houten blazers zijn best prima, lekker warm geluid.
Trommels vind ik maar voor “niet geschikt voor kinderen ouder dan 3 jaar”.
Celli moet je lekker laten zagen, echt prima!
Die flatertoon heb ik wel een theorie over; neem een vijfsnarige bas, drop de B naar A (dikste snaar die je kunt krijgen erop..), neem een setje 15” speakers, enkele honderden Watt’s en rampspoed zal u toekomen.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Ik was voorbestemd om ook muziekant te worden, heb van af mijn 11de contrabas gespeeld en gestudeerd, 1 jaar conservatorium te alkmaar gedaan (klassiek). Mijn voorkeur ging uit naar jazz, maar ben na ongeveer 10 jaar prutsen en zwoegen gestopt met spelen. Mijn biede grootvaders zaten in de muziek. De ene in de jazz (sax alt/bariton klarinet viool zang/arrangeur) en de andere meer bij de radio (hij had de orkesten Vrij en blij, tokkel orkest cecilia waar ik zelf nog een tijdje bij heb gespeelt en radio opnames heb gemaakt)
Heb er nu wel spijt van dat ik alles aan de wilgen heb gehangen, maar thats life.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
eXpelliarMus schreef:Ik was voorbestemd om ook muziekant te worden, heb van af mijn 11de contrabas gespeeld en gestudeerd, 1 jaar conservatorium te alkmaar gedaan (klassiek). Mijn voorkeur ging uit naar jazz, maar ben na ongeveer 10 jaar prutsen en zwoegen gestopt met spelen. Mijn biede grootvaders zaten in de muziek. De ene in de jazz (sax alt/bariton klarinet viool zang/arrangeur) en de andere meer bij de radio (hij had de orkesten Vrij en blij, tokkel orkest cecilia waar ik zelf nog een tijdje bij heb gespeelt en radio opnames heb gemaakt)
Heb er nu wel spijt van dat ik alles aan de wilgen heb gehangen, maar thats life.
als je nog eens neigingen krijgt: ik zit eraan te denken mijn contrabas (met alles wat erbij hoort) van de hand te doen; ik doe er veel te weinig mee en zo’n ding is best wel een groot meubel-waar-je-niets-mee-kunt in de woonkamer…..
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
robb schreef:eXpelliarMus schreef:Ik was voorbestemd om ook muziekant te worden, heb van af mijn 11de contrabas gespeeld en gestudeerd, 1 jaar conservatorium te alkmaar gedaan (klassiek). Mijn voorkeur ging uit naar jazz, maar ben na ongeveer 10 jaar prutsen en zwoegen gestopt met spelen. Mijn biede grootvaders zaten in de muziek. De ene in de jazz (sax alt/bariton klarinet viool zang/arrangeur) en de andere meer bij de radio (hij had de orkesten Vrij en blij, tokkel orkest cecilia waar ik zelf nog een tijdje bij heb gespeelt en radio opnames heb gemaakt)
als je nog eens neigingen krijgt: ik zit eraan te denken mijn contrabas (met alles wat erbij hoort) van de hand te doen; ik doe er veel te weinig mee en zo’n ding is best wel een groot meubel-waar-je-niets-mee-kunt in de woonkamer…..
Mijn contrabas is van hollandse makelij, beter gezegd ze komt uit Amsterdam (Keizersgracht). Ik heb alles bij mijn ouders op zolder gestald.
Misschien komt het er nog van om iets te gaan proberen, of een van mijn kinderen. Verkopen kan altijd nog.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Willeam schreef:Jarenlang altvioolles gehad. Speel laatste tijd maar af en toe. Vanavond maar weer eens spelen met mn vrouwtje achter de piano.
Zie ik daar een klavecimbel!? Ik wilde altijd klavecinist worden! Geweldig geluid zit er in. Dat geeft me direct een middeleeuws gevoel. Als ik de ruimte had stond er een bij ons in de kamer
Ik heb 2 jaar geleden een blauwe maandag vioolles gehad. Volgens de leeraares heb ik talent maar was toen te druk om verder te gaan. Misschien toch maar weer eens oppakken.
Ik zing in 2 koren, 1 musical groep en een jongeren koor. In de musical groep speel ik een hoofdrol en heb dus een groot solo aandeel, in het koor zelf ben ik tenor. In het jongerenkoor ook tenor en af en toe een solo.
Ik word altijd gevraagd om de gitaar van een vriendin te stemmen.
My other car is a broomstick.
Sinds een jaar aan het drummen
Daar had ik veel eerder mee moeten beginnen
Besteld 21 juli 2007:
Citroen C4 Image Berline EB6V
met bluetooth carkit.
Geleverd 9 februari