Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Ik ben opzoek naar een BX diesel. Maar wat kost een BX diesel over het algemeen (aankoopprijs).
Ik heb er een gezien die niet mooi, maar wel goed was voor rond de 1000 euro. Waarschijnlijk kan die wel voor 800 a 900 euro meekrijgen. Kan ik voor dit bedrag eigenlijk niet gewoon een goede mooie krijgen? Km stand loopt tegen de 3 ton aan. Het is trouwens een TGD.
zoek een trd turbo dat loopt net ff wat lekkerder (een normale loop ook goed maar de turbo kan een gemis zijn)
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
1000 voor een niet al te mooie bx met bijna 3ton vind ik nogal duur.
ze zijn er goedkoper met minder km.
gr mark
Voor aankooptips kun je het beste even kijken naar:
http://www.citroen-forum.nl/wiki/index.php/BX_Aankooptips
Diesels koop je tussen de 150 en de 2000 euro… Het ligt aan staat, uitvoering en km stand en niet te vergeten onderhoud!
Bram bied nu een tzd turbo aan voor 900 euro, kijk eens in het aangeboden gedeelte! Lijkt me een leuke auto
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
mark15 schreef:1000 voor een niet al te mooie bx met bijna 3ton vind ik nogal duur.
ze zijn er goedkoper met minder km.gr mark
Klopt. Ik had mijn TZD turbo voor minder, met nieuwe APK. En er waren geen ernstige dingen die eraan moesten gebeuren. Ow ja, de distributieriem moest vervangen worden maar misschien moet dat met die TGD ook.
Eveneens ben ik tevens ook.
stan schreef:zoek een trd turbo dat loopt net ff wat lekkerder (een normale loop ook goed maar de turbo kan een gemis zijn)
Of een TZD Turbo.
Bram heeft er toch nog een BX TZD TURBO te koop staan in “Aangeboden” voor minder dan 1000 eur?
Ich bin ein Breaker
mark15 schreef:1000 voor een niet al te mooie bx met bijna 3ton vind ik nogal duur.
ze zijn er goedkoper met minder km.gr mark
Toch is dat op zich niet zo’n gekke prijs - we zijn het alleen anders gewend.
Voor ieder ander brok automobiel van welk merk (duits voor mijn part) dan ook met die of slechtere specs ligt een bedrag als 1500 eur meer in de rede.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
karel schreef:stan schreef:zoek een trd turbo dat loopt net ff wat lekkerder (een normale loop ook goed maar de turbo kan een gemis zijn)
Of een TZD Turbo.
Bram heeft er toch nog een BX TZD TURBO te koop staan in “Aangeboden” voor minder dan 1000 eur?
Volgens mij was TS op zoek naar een break?
Eveneens ben ik tevens ook.
Re: BX Aankoopvragen
visapowerrr schreef:Ik ben opzoek naar een BX diesel. Maar wat kost een BX diesel over het algemeen (aankoopprijs).
Ik heb er een gezien die niet mooi, maar wel goed was voor rond de 1000 euro. Waarschijnlijk kan die wel voor 800 a 900 euro meekrijgen. Kan ik voor dit bedrag eigenlijk niet gewoon een goede mooie krijgen? Km stand loopt tegen de 3 ton aan. Het is trouwens een TGD.
Zoals IJS al opmerkte….de auto van mijn zoon staat sinds vanmiddag te koop : http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=181908&highlight;=
Uiterlijk beslist geen lelijke auto….is bekend bij de meeste BX liefhebbers hier, is mijn EX TZD-Turbo, die ik bijna 1.5 jaar geleden heb gekocht.
Ik ben er vanavond samen met mijn zoon weer even mee wezen rijden….ik ben heel eerlijk over deze auto, we hebben nu ontdekt waarom er vorig jaar een rotte plek bij de voetenbak was gekomen…waarschijnlijk is het doorloopkanaaltje van het elekr. schuifdak verstopt waardoor er bij regen wat water naar binnen komt en bij de voetenbak linksachter blijft liggen.
Verder een barst in het voorraam en de grootlichtschakelaar is niet goed, dimlicht doet het wel, maar groot licht niet.
Maar rijden doet hij zoals een Turbodiesel hoort te rijden…je voelt bij deze goed de duw in de rug en hij gebruikt zonder overdrijven op de snelweg 1 op 19…en volgens mijn zoon soms zelfs 1 op 20.
Een TGD is trouwens een Break.