Vandaag verlossende telefoontje gehad, a.s. vrijdag wordt m’n voorloopauto ( Corola Verso ) omgeruild voor m’n lang verwachte Citroen C4 Picasso LB, besteldatum, 2 februari jl…..
Opts
Ik wou hem in de leveringsproblemen forum hebben, ergens is niet goed gegaan. Kan iemand hem in de juiste map zetten ?
Totaal aantal Berichten: 427
- C3 PURETECH 110 S&S SHINE
- C6 (2005-2012) 2.7 V6 HDiF
Gefeliciteerd! Ik kan mijn C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V LB aanstaande donderdag ophalen. Oh ja, afgelopen vrijdag besteld…
Citroen ID19P Confort (1966) Citroën 2cv AZ (1968) Citroën 2cv6 Spécial (1981)
Citroën C5 Break VTR (2006) Citroën C4 VTS (2006) Citroën C4 Picasso (2007)
Citroën C5 Tourer (2010) Citroën DS3 (2012) Citroën C6 2.7 V6 HDiF (2006) Citroën C3 PURETECH 110 S&S Shine (2017)
Citroen C5 Aircross 180pk EAT8 (2019) Citroen C1 Airscape Shine (2019) DS 4 E-Tense Opera (2023)
Jorikl schreef:Gefeliciteerd! Ik kan mijn C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V LB aanstaande donderdag ophalen. Oh ja, afgelopen vrijdag besteld…
Altijd mensen die mazzel hebben, voorraadauto ? )
Totaal aantal Berichten: 427
- C3 PURETECH 110 S&S SHINE
- C6 (2005-2012) 2.7 V6 HDiF
Inderdaad, hij had vijf LB uitvoeringen ‘op de gok’ ingekocht. Ik twijfelde tussen twee kleuren en laten dat nou net de kleuren zijn die hij op voorraad had staan. Kon ik ze mooi in het echt bewonderen en op basis daarvan mijn keuze bepalen.
Lekker voor de vakantie rijden!
Citroen ID19P Confort (1966) Citroën 2cv AZ (1968) Citroën 2cv6 Spécial (1981)
Citroën C5 Break VTR (2006) Citroën C4 VTS (2006) Citroën C4 Picasso (2007)
Citroën C5 Tourer (2010) Citroën DS3 (2012) Citroën C6 2.7 V6 HDiF (2006) Citroën C3 PURETECH 110 S&S Shine (2017)
Citroen C5 Aircross 180pk EAT8 (2019) Citroen C1 Airscape Shine (2019) DS 4 E-Tense Opera (2023)
Gefeliciteerd en veel rijplezier.
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Jorikl schreef:Inderdaad, hij had vijf LB uitvoeringen ‘op de gok’ ingekocht. Ik twijfelde tussen twee kleuren en laten dat nou net de kleuren zijn die hij op voorraad had staan. Kon ik ze mooi in het echt bewonderen en op basis daarvan mijn keuze bepalen.
Lekker voor de vakantie rijden!
Bofkont! Veel rijplezier
DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V
Gerard den Dekker schreef:Heel veel rijplezier.
Ikzelf heb afgelopen vrijdag mijn auto besteld bij de dealer in Ridderkerk. Het is een C4 Grand Picasso in een Ligne Business Plus uitvoering. Ten opzichte van de huidige Ligne Business zit hier ook het Pack Luminosité bij. Vandaar dat ik voor een voorraadauto ben gegaan.
Aflevering vindt plaats op 2 augustus a.s., omdat ik dan pas mijn huidige auto kan doorschuiven naar een andere medewerker.
Toevallig, daar komt mijn auto ook vandaan, als we het over Van Splunder hebben. Ik heb mijn C4 GP Ligne Business afgelopen vrijdag opgehaald, paar hele kleine minpuntjes ( als je echt gaat zoeken, wat ik altijd doe ) die eigenlijk te verwaarlozen zijn. Verder goed geholpen door Eduard ( verkoper )
Succes met wachten, ik heb er het weekend 600 km opgezet tot volle tevredenheid !
ligne business PLUS? is dit een nieuwe uitvoering, of gewoon een voorraad auto (een ambiance) waar de nodige accesoires opzitten?
GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....
Gerard den Dekker schreef:Inderdaad heel toevallig, want ik heb de auto ook bij Van Splunder besteld. Eduard heeft ook mij geholpen. Prima service voor zover ik daar nu over kan oordelen.
Ben overigens wel benieuwd wat die minpuntjes waren…kun je een tipje van de sluier oplichten?
Ik heb er een vaste trekhaak onder laten monteren, om dit te doen, en de bekabeling te moeten aanleggen moet bijna alle panelen uit de kofferbak verwijderd worden, nu zit het paneel waarin de gordel van de 2e zitrij ( achterbank ) niet goed vast, en die krijg ik er zelf niet in, een van de sjorogen ligt vast onder een afdekpaneeltje van een van de opklapstoeltjes, lijkt wel of er een kleine veeg wit achtige verf op m´n stuur zit en auto trekt iets naar rechts ( maar ik moet zelf eerst de bandenspanning even controleren ). En last but not least, geen actiesticker voor een gratis TMC ontvanger op de TomTom910.
Ik heb inderdaad gehoord van de Business Plus uitvoering, heb je mazzel mee, want niet veel dealers hebben hem, en al helemaal niet op voorraad.
Gerard den Dekker schreef:Ik krijg een trekhaak met afneembare kogel. Hopelijk levert dat minder problemen op. Dat vastzittende sjoroog is niet handig.
Ik begrijp dat jij er een TomTom 910 bij hebt gekregen. Eduard vertelde mij dat het nog onduidelijk is welke versie ik zal krijgen. Het wordt of een TomTom One XL Europe of een TomTom 910.
Had die actiesticker er bij de TomTom 910 wel bij moeten zitten dan? Als je namelijk op de site van TomTom zelf kijkt, dan wordt deze actiesticker alleen vermeld bij de inhoud van de TomTom One XL.Die Ligne Business Plus is de voorloper van de huidige Ligne Business. Deze versie is slechts in een hele beperkte oplage in Nederland. Ik ben dan ook blij dat ik er eentje heb kunnen bemachtigen.
De panelen moet er juist af om de bekabeling aan te sluiten, dit is eigenlijk gewoon slordig maar ik ben daar niet zo moeilijk in, met de controlebeurt moet het wel even verholpen worden.
De sticker zit bij de 710 en de 910, code moet je invullen op http://www.tomtom-actie.nl. Ik ben trouwens nog wel steeds aan het wachten op een actiecode van de dealer.
Ik heb pas van deze versie gehoort nadat ik m´n auto al besteld had, zonde want het is een hele leuke uitvoering.
Veel plezier ermee.
Re: Opts
nido schreef:Ik wou hem in de leveringsproblemen forum hebben, ergens is niet goed gegaan. Kan iemand hem in de juiste map zetten ?
Verplaatsen kan niet!
Je kan het wel overnieuw doen, want dit draadje heeft alweer zijn eigen bestaan opgebouwd
De fout die je maakte is (kan gebeuren) je hebt op nieuw onderwerp geklikt ipv nieuw antwoord.