Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
René van Maren schreef:Niet slecht
ik mis….een hoop gein…
:love :susp :headbang :fijnsturen :cheer4
Niks gezegd :12 :49 :18 :56 :jump
Ziet er goed uit deze Flyer.
Het lijkt me een goed idee om er ook bij te vermelden dat het forum geheel gratis en dus geen betaald lidmaatschap vereist is.
Dit is namelijk bij een hoop clubs wel zo en voor mij o.a. de reden geweest om me aan te sluiten bij dit fantastische forum
ieksEmmu schreef:- Vragen stellen over een bepaald model Citroën
Hioer van zou ik maken:
ieksEmmu schreef:- Vragen stellen over alle modellen van Citroën
Verder niets meer aan veranderen (op een achtergrondje en wat plaatjes om de hele handel op te sieren na).
Schijt aan originaliteit.
en dan kleur of zwart wit?
financieel gezien ben ik pro zwart/wit..Het wordt 1 keer gelezen en dan weggeflikkert.
Bovendien, hoe meer folders je kan drukken hoe meer potentiele leden
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zwartwit doen !
En een kleurenversie
Schijt aan originaliteit.
even een heel andere manier van promoten van dit forum.
heeft er al iemand bij nagedacht om je aan te melden bij http://citroen.pagina.nl ??
ik denk dat dit een hele goede methode is om te promoten, want voor zover ik kan vinden is dit forum daar nog niet aangemeld.
het aanmelden is ook helemaal niet zo moeilijk om te doen, dus weinig werk, zo gepiept. volgens mij moet dit alleen wel door de webmaster gebeuren.. (dit weet ik niet zeker meer omdat het al wel een aardig tijdje geleden is)
Hij staat al bij maillijst-newsgroepen-forum
Waarom niet een flyer die je zelf kan downloaden en afdrukken op je printer?
kamperen en venice
Dat was ook de strategie tot nu toe, echter kan ik het me best voorstellen dat niet iedereen 50/100 pagina’s wil uitprinten.
Vandaar dat het me makkelijk lijkt om 1 bron te maken, die hier op het forum te zetten en diegene die willen(zoals ik dus) kunnen die bron uitprinten en bij de cpoy-shop laten kopieren wat veel goedkoper is.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Geen idee of deze opmerking hier hoort…
Maar ik bekijk dit forum meestal ff snel door en log me dan ook niet altijd in, eigenlijk alleen om wat te posten… (automatisch wachtwoord onthouden doet ie hier dus niet, vraag me niet waarom) maar nu krijg is steeds deze superirritante banner: Alleen dan wat kleiner.
Is echt vreselijk irritant want als je hem een keer weg klikt blijft hij komen. En als je hem negeert komen er steeds meer bij!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Rob GT schreef:Geen idee of deze opmerking hier hoort…
Maar ik bekijk dit forum meestal ff snel door en log me dan ook niet altijd in, eigenlijk alleen om wat te posten… (automatisch wachtwoord onthouden doet ie hier dus niet, vraag me niet waarom) maar nu krijg is steeds deze superirritante banner: Alleen dan wat kleiner.
Is echt vreselijk irritant want als je hem een keer weg klikt blijft hij komen. En als je hem negeert komen er steeds meer bij!
http://citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=2671&start=15
zie dit topic, word aan gewerkt, excuses voor de overlast.
voor wat betreft stickers heb ik aan zoiets lopen denken->
Dit zijn kleine, grijze stickers die van binnenuit te plakken zijn op onder andere je zijruiten.
Mits ze een beetje acceptabel formaat hebben dan ontsiert het ook de auto niet eens.
Veel tuners hebben dit soort stickers op hun auto met de naam van hun club erop of hebben een tribal in de hoek van hun ruit
maar dan dus met een klein Cit-Fo logo en de tekst—-www.Citroen-forum.nl
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
BTW, iemand nog bezig geweest met flyers?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik heb bij http://www.vistaprints.nl 250 gratis visite kaartjes laten maken.
als je de traagste verzend methode gebruikt, kost dit 6,25 euro
helaas kun je niet echt met eigen grafische dingen werken, maar ze delen wel lekker uit
ik heb deze layout gekozen.
als jullie evt via deze link bestellen krijg je 25% korting
http://www.vistaprint.nl/frfnl?frf=541947909157