Arjan Verkade schreef:Goed werk
Maar er zat toch een Chic interieur in?
Dat zat er ooit in jah, maar dat is er al weer een tijdje uit. Zie hier .
@ Ab, het franse hok moet idd weer even uitgemest worden. Misschien morgen als ik tijd heb
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
volgens mij zit dit interieur dr alweer een tijdje in..
PrutsyLJ schreef:Arjan Verkade schreef:Goed werk
@ Ab, het franse hok moet idd weer even uitgemest worden. Misschien morgen als ik tijd heb
Laat mij een voorspelling doen. Die auto wordt voorlopig nog niet opgeruimd. Btw wanneer gaan we ff weekje van auto ruilen?
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
- AX GT injection ph1
PrutsyLJ schreef:Arjan Verkade schreef:Goed werk
hehe je was me ff voor… nja je kan zegge da je het meest comfortabele rommel hok hebt nu
Zo dan, vanmorgen gezellig met mijn pa naar de bandenboer geweest. Mijn vader moest 2 nieuwe bandjes voor de caravan hebben, en ik wou de MK2 velgen onder mijn auto hebben. Dus, aldaar zijn we wel even zoet geweest . Verder kwam ik tot de rare ontdekking dat mijn linker achtervelg met 3 goede lange bouten heeft vastgezeten, en met 1 korte conische bout voor een stalen velg . Ik heb destijds van Hel1 begrepen dat de Kwikflut de banden toen heeft gewisseld (correct me if i’m wrong). Hoe die gasten het voor elkaar hebben gekregen die korte bout ook nog in het schroefdraad te krijgen is mij een groooooot raadsel. Gelukkig had ik nog 16 reserve bouten liggen. Dus daar heb ik er maar 1 van gepakt.
Nou ja, toen ook maar de auto gewassen en even een serie plaatjes geschoten. Bij deze:
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Klik
Zo dan.. pimpin..zwart rules
Mooi werk! Maar wel even wennen moet ik zeggen, want het is nogal eh…..zwart allemaal.
- AX GT injection ph1
ik had de velgjes in je kofferbak zien ligge staat goed onder je gti
- AX GT injection ph1
jaloezie @ de gti…
Ik weet nog een zwarte gti te koop
Het staat wel apart… maarre het is wel een erg verpimpte bx nu he, met al dat chroom en die zwarte velgen
- AX GT injection ph1
ik weet ook een gti te koop.. mja eerst ff vast werk vinde.. dan gaat autorije een stuk prettiger
- AX GT injection ph1
@ mssl ik moet jou 16v es bekijke ofzo dan (H) alleen je paladinges gezien hehe… als ik een auto heb natuurlijk
- AX GT injection ph1
good idea lj zijn topic met rust laten nu haha
Harm schreef:Het staat wel apart… maarre het is wel een erg verpimpte bx nu he, met al dat chroom en die zwarte velgen
Houd jij je mond nou maar met je foute hout . Dit zijn iig nog allemaal parts d’origine of zo iets
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ziet er erg goed uit Lj
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!