3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

citro-klassiek
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 02 juli 2007 07:57 PM
  [ # 31 ]
ronaldeponald schreef:

ik zie net in een ander draadje bij xantia forum dat jij 55 euro betaald, dat vink nou nie echt een koopie hoor !

idd maar dat heeft de reden dat ik redelijk jong ben 50000km per jaar rijdt en wa plus heb Wink en dat de nieuwwaarde van mijn auto redelijk hoog was en ik in de grote stad woon Wink

Profiel  

leo greiner
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 264

Gepost: 03 juli 2007 12:17 PM
  [ # 32 ]

auto verzekering

bij verzekeren moet je altijd naar de voorwaarden kijken. Geen leuk klusje maar bij CK echt noodzakelijk. Zie je no-claim maar weer eens terug te krijgen. Ik hoor vaker klachten. Blijf wakker en kijk niet alleen naar het geld. Goedkoop kan niet goed zijn, dat is onmogelijk.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 juli 2007 12:27 PM
  [ # 33 ]

Re: auto verzekering

leo greiner schreef:

bij verzekeren moet je altijd naar de voorwaarden kijken. Geen leuk klusje maar bij CK echt noodzakelijk. Zie je no-claim maar weer eens terug te krijgen. Ik hoor vaker klachten…..

Voor de duidelijkheid nogmaals; dit is normaal en op elke old/youngtimerverzekering van toepassing.
Kritisch naar een maats. kijken is goed, maar dit is absoluut geen argument om ze in een negatief daglicht te zetten. (al bestaan er best wel goede argumenten Wink )

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 10 juli 2007 01:10 PM
  [ # 34 ]

Dat zijn geen gekke prijzen voor nieuwerwetse wagens. Op zich doen ze best goede zaken bij Citroklassiek. Echter vind ik het grootste probleem hun administratie. Zo heb ik nu onlangs een herinnering gekregen waarin ze mij premie willen laten betalen voor een wagen die in dat tijdsvlak geschorst was. Na 2 brieven, heb ik de incasso terug getrokken. Als ze de poet niet teruggeven, dan moet ik het zelf maar halen…
Maar de aanmaningen blijven komen. Van de week zal ik er nogmaals, en voor de laatste maal een brief naartoe sturen. Als ze het dan nog niet snappen, dan laten ze het maar voorkomen. Ik blijf niet bezig.

Wel grappig trouwens, er staat in de aanmaning dat, als ik niet betaal, de wagen niet meer verzekerd is. En dat was nu net de bedoeling! Ha!

Profiel  

XMine
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 844

Gepost: 10 juli 2007 01:16 PM
  [ # 35 ]

Patje74

Als ze de poet niet teruggeven, dan moet ik het zelf maar halen…

Knokploechje út de Walden brûke?  Wink

Citroënloos

Profiel  

Rogier 1975
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1205

- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Gepost: 10 juli 2007 03:23 PM
  [ # 36 ]
patje74 schreef:

Dat zijn geen gekke prijzen voor nieuwerwetse wagens. Op zich doen ze best goede zaken bij Citroklassiek. Echter vind ik het grootste probleem hun administratie. Zo heb ik nu onlangs een herinnering gekregen waarin ze mij premie willen laten betalen voor een wagen die in dat tijdsvlak geschorst was.

Dit was ook mijn ervaring met Citroklassiek. En op een gegeven moment zelfs de premieverhoging voor de CX deels verklaren uit de vele administratie die het allemaal kost. Tja, als je alles 3x moet doen wel ja (omzetten van WA naar Casco e.d. was errug moeilijk).

Wel pluspuntje: zonder problemen mijn geleende trouw-Traction een weekje verzekerd. Kwam uit garagevoorraad en moest voor de zekerheid toch ff apart verzekerd worden, een proefrit van ruim 1 week was een beetje tricky Wink

Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 10 juli 2007 03:29 PM
  [ # 37 ]

Ik moest zelfs €25,- poliskosten betalen, voor een polis die opgemaakt was voor een wagen welke verkocht was! (en uiteraard doorgegeven middels vrijwaring)
Uiteindelijk werd de verzekering geannuleerd, maar de poliskosten bleven staan…. Fietsemakers zijn het!  Laughing

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 12 juli 2007 04:02 PM
  [ # 38 ]
trax schreef:

Maar was de auto waar je over schrijft al verkocht voor dat de polis werd opgemaakt?  Of ging het nieuwe premie jaar in.

patje74 schreef:

Ik moest zelfs €25,- poliskosten betalen, voor een polis die opgemaakt was voor een wagen welke verkocht was!

Dit beantwoord je vraag al, lijkt mij zo….

Overigens heb ik veel wagens bij CK verzekerd gehad, en ik was nog nooit geconfronteerd met poliskosten in deze vorm.
Maar goed, ze hebben wel vaker wijzigingen in de voorwaarden doorgevoerd, dus je kunt natuurlijk gelijk hebben. Ik heb er eigenlijk geen zin meer in om mij daar voor in te spannen. Maar dat heeft vooral te maken met het stuk onfatsoen welke ik vorig jaar meerdere malen aan de telefoon heb gehad. De rest zal mij dan nog een worst wezen, een beetje fatsoenlijke behandelijk lijkt mij toch wel een minimale eis die ik mag stellen aan een verzekeringsmaatschappij.

Trouwens, heb je aandelen in de zaak?  Laughing

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 13 juli 2007 03:04 AM
  [ # 39 ]
trax schreef:

Vergeet niet dat ieder assurantiekantoor slechts een doorgeefluik en geen verzekeraar is, en afhankelijk is van de verzekeraar of diens volmacht….

Dat mag ik als klant best vergeten. Een verzekeringsmaatschappij kiest voor deze construktie met al zijn voors en tegens. En daar mag ik ze op complimenteren en op afkraken als hier aanleiding voor is.

Belangrijker is dat de intermediar dit niet vergeet! Zij zijn het visitekaartje van de verzekeringsmaatschappij. En als M. van Nedasco mij af gaat blaffen, dan is de verzekeringsmaatschappij mij als klant kwijt.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 13 juli 2007 10:35 PM
  [ # 40 ]
patje74 schreef:
trax schreef:

Vergeet niet dat ieder assurantiekantoor slechts een doorgeefluik en geen verzekeraar is, en afhankelijk is van de verzekeraar of diens volmacht….

Dat mag ik als klant best vergeten. Een verzekeringsmaatschappij kiest voor deze construktie met al zijn voors en tegens. En daar mag ik ze op complimenteren en op afkraken als hier aanleiding voor is.

Belangrijker is dat de intermediar dit niet vergeet! Zij zijn het visitekaartje van de verzekeringsmaatschappij. En als M. van Nedasco mij af gaat blaffen, dan is de verzekeringsmaatschappij mij als klant kwijt.

idd en je moet ook niet vergeten dat je tegenwoordig ook gewoon rechtstreeks kan gaan richting verzekering dus zonder assurantiekantoor Wink

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 16 juli 2007 02:17 AM
  [ # 41 ]
patje74 schreef:
trax schreef:

Maar was de auto waar je over schrijft al verkocht voor dat de polis werd opgemaakt?  Of ging het nieuwe premie jaar in.

patje74 schreef:

Ik moest zelfs €25,- poliskosten betalen, voor een polis die opgemaakt was voor een wagen welke verkocht was!

Dit beantwoord je vraag al, lijkt mij zo….

Overigens heb ik veel wagens bij CK verzekerd gehad, en ik was nog nooit geconfronteerd met poliskosten in deze vorm.
Maar goed, ze hebben wel vaker wijzigingen in de voorwaarden doorgevoerd, dus je kunt natuurlijk gelijk hebben. Ik heb er eigenlijk geen zin meer in om mij daar voor in te spannen. Maar dat heeft vooral te maken met het stuk onfatsoen welke ik vorig jaar meerdere malen aan de telefoon heb gehad. De rest zal mij dan nog een worst wezen, een beetje fatsoenlijke behandelijk lijkt mij toch wel een minimale eis die ik mag stellen aan een verzekeringsmaatschappij.

Trouwens, heb je aandelen in de zaak?  Laughing

Heel toevallig is op de dag dat dit geschreven is, ook een brief vanuit Citroklassiek mijn kant op gekomen waarin ze schrijven dat deze factuur tegengeboekt zal worden.

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook