Weet iemand waarom sommige GC4P een antenne hebben en andere (o.a. de mijne) niet ? Is de antenne misschien enkel voorzien op wagens met navidrive ?
antenne zit in de zijruit
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Volgens mij zit de antenne op de basisuitvoering, met wieldeksels, de bumpers in zwart etc., de Ligne Séduction.
Wellicht zal PjotrBlom, als Citroënwiki, dit kunnen bevestigen?
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Die kleine antenne achter op het dak heb je alleen icm de Navidrive.
De Séducion heeft zo’n lange rubberen antenne. De Navidrive is inderdaad zo’n kleine eh.. dingetje.
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Gerrit T schreef:Wellicht zal PjotrBlom, als Citroënwiki, dit kunnen bevestigen? Gerrit
haha, ik niet maar caske wel uit dit topic: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=408221
caske schreef:....... Dan een Fm modulator geprobeerd , maar doordat de antenne een speciale aansluiting heeft (de achterruit-antenne) is dit ook niet mogelijk .......
[edit]
[edit]
bedenk me net: die ‘‘streepjes’’ op de achterste zijruitjes zijn de antennes, zoals XsaraVTR al zei!
verder heeft alleen de GC4P met Navidrive een korte antenne!
de seduction en prestige hebben wel een langere antenne op het dak, zie bijvoorbeeld de test op de begin pagina van het forum
dus met Navidrive heeft een GC4P wel een duk antenne (~10 cm hoog)
Ligne Seduction en Prestige hebben een lange antenne
en een C4P (5) heeft wel een langere antenne
Thanks, weeral wat bijgeleerd !