3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Zijn er nog meer muzikanten hier?
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 06 juli 2007 12:53 AM
  [ # 31 ]

ik speel sousaphone….

no shit !  Smile

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 515

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 06 juli 2007 12:57 AM
  [ # 32 ]

Heb vroeger vrij fantiek gitaar gespeeld, maar de gitaren staan helaas al een aantal jaar in de hoek. Maar een tijdje geleden heb ik ontdekt dat ik mijn gitaar in mijn compter kan pluggen en dan sporen op kan nemen. Alleen kwam ik er wel achter dat m’n ritme gevoel ook in de hoek was blijven staan Sad  Dus oefenen maar weer.

Profiel  

fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 913

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 07 juli 2007 12:14 AM
  [ # 33 ]

@ Erik, kijk dat zijn de echte instrumenten Wink

Was even bang dat het complete forum uit snarenplukkers zou bestaan, maar gelukkig zijn er ook echte muzikanten ( daar versta ik dus blazers onder Razz )

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

--Arne--
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 144

Gepost: 09 juli 2007 08:38 PM
  [ # 34 ]
fiorano schreef:

Was even bang dat het complete forum uit snarenplukkers zou bestaan, maar gelukkig zijn er ook echte muzikanten ( daar versta ik dus blazers onder Razz )

Koper moet je kanonnen van gieten, geen toeters en bellen.

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 09 juli 2007 11:58 PM
  [ # 35 ]
--Arne-- schreef:
fiorano schreef:

Precies!
Ik ben op ‘t ogenblik bezig een hele partituur voor de bigband in te kloppen in een muziek-editeerprogramma; het koper: af en toe een paar nootjes, 16 maten rust hier, 28 maten rust daar, een solootje en ze hebben het weer gemaakt! En de ritmesectie maar zwoegen zonder pauze….  Twisted Evil

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

xm_turbo
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 841

- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Gepost: 11 juli 2007 03:05 AM
  [ # 36 ]

Lekker knallen op een drumstel, metal Twisted Evil
Ben van origine audio-nabewerker, thuis een Mac met ProTools, dus genoeg te prutsen Wink

See, buy, fly C5 V6

http://www.rasaudio.nl

Profiel  

Erik Janszen
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 509

Gepost: 11 juli 2007 03:15 AM
  [ # 37 ]

Ik ben al jaren op zoek naar een goeie flaterfoon.

Waarom ik Frans rijd?

Waarom niet?

Profiel  

xm_turbo
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 841

- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Gepost: 11 juli 2007 03:20 AM
  [ # 38 ]
Erik Janszen schreef:

Ik ben al jaren op zoek naar een goeie flaterfoon.

in c mineur?

See, buy, fly C5 V6

http://www.rasaudio.nl

Profiel  

Aerdvark
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 129

Gepost: 11 juli 2007 03:16 PM
  [ # 39 ]

Ik heb er 1 gehad maar dan wel in drop-D tuning.
Uiteindelijk heb ik toch maar voor een mandoline gekozen.

Profiel  

--Arne--
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 144

Gepost: 11 juli 2007 03:38 PM
  [ # 40 ]
robb schreef:
--Arne-- schreef:
fiorano schreef:

Precies!
Ik ben op ‘t ogenblik bezig een hele partituur voor de bigband in te kloppen in een muziek-editeerprogramma; het koper: af en toe een paar nootjes, 16 maten rust hier, 28 maten rust daar, een solootje en ze hebben het weer gemaakt! En de ritmesectie maar zwoegen zonder pauze….  Twisted Evil

Ach, houten blazers zijn best prima, lekker warm geluid.
Trommels vind ik maar voor “niet geschikt voor kinderen ouder dan 3 jaar”.  Razz
Celli moet je lekker laten zagen, echt prima!

Die flatertoon heb ik wel een theorie over; neem een vijfsnarige bas, drop de B naar A (dikste snaar die je kunt krijgen erop..), neem een setje 15” speakers, enkele honderden Watt’s en rampspoed zal u toekomen.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 06 augustus 2007 10:06 PM
  [ # 41 ]

Ik was voorbestemd om ook muziekant te worden, heb van af mijn 11de contrabas gespeeld en gestudeerd, 1 jaar conservatorium te alkmaar gedaan (klassiek). Mijn voorkeur ging uit naar jazz, maar ben na ongeveer 10 jaar prutsen en zwoegen gestopt met spelen. Mijn biede grootvaders zaten in de muziek. De ene in de jazz (sax alt/bariton klarinet viool zang/arrangeur) en de andere meer bij de radio (hij had de orkesten Vrij en blij, tokkel orkest cecilia waar ik zelf nog een tijdje bij heb gespeelt en radio opnames heb gemaakt)

Heb er nu wel spijt van dat ik alles aan de wilgen heb gehangen, maar thats life. Wink

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 07 augustus 2007 12:31 AM
  [ # 42 ]
eXpelliarMus schreef:

Ik was voorbestemd om ook muziekant te worden, heb van af mijn 11de contrabas gespeeld en gestudeerd, 1 jaar conservatorium te alkmaar gedaan (klassiek). Mijn voorkeur ging uit naar jazz, maar ben na ongeveer 10 jaar prutsen en zwoegen gestopt met spelen. Mijn biede grootvaders zaten in de muziek. De ene in de jazz (sax alt/bariton klarinet viool zang/arrangeur) en de andere meer bij de radio (hij had de orkesten Vrij en blij, tokkel orkest cecilia waar ik zelf nog een tijdje bij heb gespeelt en radio opnames heb gemaakt)

Heb er nu wel spijt van dat ik alles aan de wilgen heb gehangen, maar thats life. Wink

als je nog eens neigingen krijgt: ik zit eraan te denken mijn contrabas (met alles wat erbij hoort) van de hand te doen; ik doe er veel te weinig mee en zo’n ding is best wel een groot meubel-waar-je-niets-mee-kunt in de woonkamer…..

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 07 augustus 2007 01:46 AM
  [ # 43 ]
robb schreef:
eXpelliarMus schreef:

als je nog eens neigingen krijgt: ik zit eraan te denken mijn contrabas (met alles wat erbij hoort) van de hand te doen; ik doe er veel te weinig mee en zo’n ding is best wel een groot meubel-waar-je-niets-mee-kunt in de woonkamer…..

Mijn contrabas is van hollandse makelij, beter gezegd ze komt uit Amsterdam (Keizersgracht). Ik heb alles bij mijn ouders op zolder gestald.
Misschien komt het er nog van om iets te gaan proberen, of een van mijn kinderen. Verkopen kan altijd nog. Wink

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 07 augustus 2007 01:18 PM
  [ # 44 ]
Willeam schreef:

Jarenlang altvioolles gehad. Speel laatste tijd maar af en toe. Vanavond maar weer eens spelen met mn vrouwtje achter de piano.

<<———fotoooooo

Zie ik daar een klavecimbel!? Ik wilde altijd klavecinist worden! Geweldig geluid zit er in. Dat geeft me direct een middeleeuws gevoel. Als ik de ruimte had stond er een bij ons in de kamer Razz

Ik heb 2 jaar geleden een blauwe maandag vioolles gehad. Volgens de leeraares heb ik talent maar was toen te druk om verder te gaan. Misschien toch maar weer eens oppakken.

Ik zing in 2 koren, 1 musical groep en een jongeren koor. In de musical groep speel ik een hoofdrol en heb dus een groot solo aandeel, in het koor zelf ben ik tenor. In het jongerenkoor ook tenor en af en toe een solo.

Ik word altijd gevraagd om de gitaar van een vriendin te stemmen.

My other car is a broomstick.

Profiel  

Nijlpaard
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80

Gepost: 07 augustus 2007 01:50 PM
  [ # 45 ]

Sinds een jaar aan het drummen

Daar had ik veel eerder mee moeten beginnen

Besteld 21 juli 2007:
Citroen C4 Image Berline EB6V