Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
das toch wel de BX…
5879 posts in 313 onderwerpen… met kop en schouders mag je wel zeggen.
alleen in ander onderwerp staan meer posts, maar wel in veel minder onderwerpen. dat komt hoofdzakelijk door een paar nogal popie topics zoals de woord spelletjes en klaagtopics.
goede 2de is de ZX met 212 onderwerpen.
nominatie voor de meest ondergewaardeerde forums gaat naar…“patan” voor de achterwiel aangedreven citroëntjes. met 10 posts in 4 topics.
Toch geinig. Zulke statussen.
Viva la BX!
- ID/DS D-Super
De nachtelijke uurtjes van afgelopen week, zit hier de oorzaak van
Lang leve vakantie
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
BX POWERRRRRRRRRRR
ben wel een citrofiel in het algemeen
Haha is inderdaad leuk maare hoezo vakantie in een normale week kun je je hier ook aardig uitleven okey s’ochtens een beetje ruwe start op het werk maar ach de citroen gaat voor en daar begint de dag toch mee en ik ben na het dagje werk ook altijd blij als ik van de auto van mijn baas weer terug mag in mijn eigen auto dat rijdt toch stukken lekkerder
Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven
ik ben ook dagelijks tot 4uur! op de computer bezig geweest…
helaas begint morgen mijn school weer..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Maandags weer school en de rest van de week werken. Nachtelijke forum uurtjes zitten er dus niet echt meer in
‘s Ochtends nog even achter internet zit er ook niet in aangezien ik meestal rond 7uur al moet beginnen en op m’n werk geen beschikking heb over een computer met internet
Re: populairste forum deel
erik wijngaarden schreef:das toch wel de BX…
5879 posts in 313 onderwerpen… met kop en schouders mag je wel zeggen.
alleen in ander onderwerp staan meer posts, maar wel in veel minder onderwerpen. dat komt hoofdzakelijk door een paar nogal popie topics zoals de woord spelletjes en klaagtopics.goede 2de is de ZX met 212 onderwerpen.
nominatie voor de meest ondergewaardeerde forums gaat naar…“patan” voor de achterwiel aangedreven citroëntjes. met 10 posts in 4 topics.
Sinds vorig jaar zomer is dit forum met rasse schreden vooruit gegaan, zowel qua leden als bezoekers (gasten)......de sfeer is nog steeds heel gezellig, mag ik wel zeggen….enne, waarom de BX-draad zo populair is, weet ik ook niet hoor !
Ik verwacht dat we voor het einde van dit jaar de 2000 leden halen.
En voorzover ik weet, zijn er ook geen leden geband.
WYD schreef:Viva la BX!
En de ZX
Re: populairste forum deel
Bram schreef:Ik verwacht dat we voor het einde van dit jaar de 2000 leden halen.
En voorzover ik weet, zijn er ook geen leden geband.
Ik moet zeggen dat het hier wel een heel net forum is, vandaar dat er geen bans aan te pas zijn gekomen.
Wat de leden betreft? word het ledenbestand ook opgeschoont mbt niet actieve leden?
Ik zie weleens mensen voorbij komen die dan een probleem(pje)/vraag hebben en daarna zie je ze niet meer. Hetzelfde voor mensen die hun Citroen via het forum willen verkopen, die zie je meestal ook niet meer terug.
- ID/DS D-Super
ik hou ze er allemaal bij voor in de junk mail lijst
erik wijngaarden schreef:ik hou ze er allemaal bij voor in de junk mail lijst
Maar de BX is dan ook de mooiste Citroen
Gezien de forum stats, wel met een hoop gebreken
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI