knäckor schreef:Is dat het interieur van een bestaande BX, of is dat interieur te koop?
Waar heb je ‘m gevonden?
Complete BX staat te koop op Ebay.fr
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
FutureBXChicdriver schreef:Ook nooit eerder gezien, een gromen gril
Kent iemand deze bx?
Ik heb eergisteren het grilletje van mijn break met chroomverf gespoten, niet van deze te onderscheiden
Mag dan wel zeldzaam zijn, voor 5 euro kan je hem zelf zo maken…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
oudelut schreef:knäckor schreef:Is dat het interieur van een bestaande BX, of is dat interieur te koop?
Waar heb je ‘m gevonden?
Wel een mooi interieur, maar dat is dan ook het enige. Verder is het gewoon een heel kale BX diesel, met 65pk motor.
Ik vraag me ook af hoe dat interieur zit, ik vermoed dat het gewoon zitzakken zijn die opnieuw zijn bekleed met leer.
Eveneens ben ik tevens ook.
Dat interieur was gewoon leverbaar dacht ik… Staat in iedergeval in een van de bx folders…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
GoofBlikscha schreef:FutureBXChicdriver schreef:Ook nooit eerder gezien, een gromen gril
Kent iemand deze bx?Ik heb eergisteren het grilletje van mijn break met chroomverf gespoten, niet van deze te onderscheiden
Komt van een Franse Image. Mijn ex GTi, HL-DT-88, rijdt er ook mee rond.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
GoofBlikscha schreef:Dat interieur was gewoon leverbaar dacht ik… Staat in iedergeval in een van de bx folders…
Klopt, wel vaker gezien, wel heel zeldzaam denk ik.
GoofBlikscha schreef:FutureBXChicdriver schreef:Ook nooit eerder gezien, een gromen gril
Kent iemand deze bx?Ik heb eergisteren het grilletje van mijn break met chroomverf gespoten, niet van deze te onderscheiden
Mooi geworden? Heb je een foto?
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
FutureBXChicdriver schreef:knäckor schreef:FutureBXChicdriver schreef:Ook nooit eerder gezien, een gromen gril
Kent iemand deze bx?Ken je de GTi van PrutsyLJ niet?
Even gekeken, die gril is zwart (plastic?)
Hmm… Nu ik er zo over nadenk zou het best kunnen dat zijn chromen grilletje bij de laatste aanrijding verloren is gegaan.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:FutureBXChicdriver schreef:knäckor schreef:FutureBXChicdriver schreef:Ook nooit eerder gezien, een gromen gril
Hmm… Nu ik er zo over nadenk zou het best kunnen dat zijn chromen grilletje bij de laatste aanrijding verloren is gegaan.
Dat klopt, maar een nieuw chromen grilletje heeft ie ook al (dankzij mij )
Gespot vanuit mijn kantoor.
Witte BX met deauville velgen, zakt amper in na een werkdag en ziet er nog netjes uit.
Staat regelmatig op de Algerastraat bij Bakkerij de jong in Schiedam geparkeerd
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
knäckor schreef:oudelut schreef:knäckor schreef:Is dat het interieur van een bestaande BX, of is dat interieur te koop?
Waar heb je ‘m gevonden?
Wel een mooi interieur, maar dat is dan ook het enige. Verder is het gewoon een heel kale BX diesel, met 65pk motor.
Ik vraag me ook af hoe dat interieur zit, ik vermoed dat het gewoon zitzakken zijn die opnieuw zijn bekleed met leer.
En dát voor maar 2300 euro, koopje
Dat semi-leren interieur is het originele Boxline-interieur dat voor de BX beschikbaar was. Rete-zeldzaam! Ik vind het persoonlijk erg mooi.
Die chroomkleurige grill is in Nederland nooit geleverd (op een verdwaalde Image na dan), maar het zit standaard op elke (Franse) BX Image. Op een gemiddelde Franse sloperij vind je een berg van die chroomkleurige grilletjes.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
oudelut schreef:knäckor schreef:Is dat het interieur van een bestaande BX, of is dat interieur te koop?
Waar heb je ‘m gevonden?
lijkt me eerder skai dan leer
maar ik kan het mis hebben
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
knäckor schreef:FutureBXChicdriver schreef:knäckor schreef:FutureBXChicdriver schreef:Ook nooit eerder gezien, een gromen gril
*Kuch*ahum*kuch*kuch*
@ FutureBXchicdriver: dus wel chroom
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005