Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
JanO schreef:DigiDaan schreef:Goede keuze die Michelins. Echt te beargumenteren valt het niet, maar onder een Citroën horen toch zeker sloffen uit Clermont-Ferrand
Tank jij dan ook altijd Total benzine?
groet, Jan
Nee, diesel Shell. Of Q8. Of Esso. Overigens alleen premium producten zoals V-Power, Excellium etc. Dat dan weer wel.
Overigens is het wel zo dat de auto die ik nu rijd volgens specificatie op Michelins dient te rijden. (Al weet ik niet waarom, de twijfelachtige reputatie van de xsara’s achteras zal er iets mee van doen hebben). Voor de rest is het zoals met veel dingen, ik wil michelins omdat ik niet zou weten wat er anders onder moet..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:Voor de rest is het zoals met veel dingen, ik wil michelins omdat ik niet zou weten wat er anders onder moet..
Ach: en anders is t placebo effect. Maar het werkt wel, want ik ben er oprecht tevreden mee (en heb voor dat tevreden gevoel best wat extra’s over).
JanO schreef:Wat had je daarvoor dan?
groet, Jan
Ik dacht Firestone, die zaten er onder toen ik hem kocht.
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
JanO schreef:DigiDaan schreef:Goede keuze die Michelins. Echt te beargumenteren valt het niet, maar onder een Citroën horen toch zeker sloffen uit Clermont-Ferrand
Tank jij dan ook altijd Total benzine?
groet, Jan
Ik wel, maar puur uit praktische overwegingen
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 1205
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Han S schreef:JanO schreef:Wat had je daarvoor dan?
groet, Jan
Ik dacht Firestone, die zaten er onder toen ik hem kocht.
Ohhhhh die dramatische Vuursteentje die ik ooit onder de GSA had. Had ‘m net, en had 4 banden nodig voor de APK. Geen Michelin op voorraad, wel Firestone. Wist ik toen veel hoe slecht die dingen zouden rijden ops: Rechtuit geen probleem, maar onderrrrstuuuurrrr niet te geloven Wat een vooruitgang toen er nadien netjes eerst 2 en vervolgens nog 2 x Michelin XZX onder kwam
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005