2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

ZX 1.6 gesloopt! Onderdelen beschikbaar!
obicham
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 153

Gepost: 11 juli 2007 08:19 PM
  [ # 16 ]

heb interesse in het glas van de rechterspiegel ,de schakelaar van de achteruitrij lampen en de deurschakelaars van de binnenverlichting.
Als iemand zo vriendelijk wil zijn om deze er voor me uit te halen.
de verzendkosten zijn natuurlijk geen probleem.

woon zelf in zuid limburg , is dus een tikkie ver.

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 11 juli 2007 11:07 PM
  [ # 17 ]

Dit is een voorstel: Laat maar horen wat jullie er van vinden….

Datum: waarschijnlijk het weekend van 4 op 5 augustus. Wordt nog bevestigd.

Waar: in Nijverdal

Planning: zaterdag 4: strippen van de auto, alles is beschikbaar voor iedereen. Aan het eind van de middag komt de grijper en gaat het karkas van de auto weg. Grote zaken (dus als je bijvoorbeeld het blok wilt hebben) wil ik graag een kleine bijdrage voor hebben naast de assistentie bij het sleutelen.

Zaterdagavond: Barbecue: ik stel voor in Haaksbergen op mijn camping. Ik ben dan daar eigenlijk op vakantie. Ik sponsor het slapen. Barbecue + het bier bij mijn caravan 10 euro per persoon. Daarna ben je op jezelf. Op de camping is het playbackshow. In Haaksbergen is het Tropical Night. Allebei errug leuk.

Zondag: Montage van bak + aandrijfassen onder mijn auto
Montage van wat iedereen zelf gereserveerd heeft en eraf gehaald.

In Nijverdal is ALLES aanwezig. Takel (misschien toch voor de zekerheid ketting takel meenemen Sohail), verder professioneel luchtgereedschap, garagecric, alle doppen, momentsleutels, etc. Daarnaast ook de professionele assistentie van mijn kameraad die mij zijn sleutelplek ter beschikking stelt.

Laughing

Jos van der Voort

Profiel  

Jepyh
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 78

Gepost: 12 juli 2007 01:33 AM
  [ # 18 ]

Jammer maar helaas, ik ben dan al op vakantie.

Het zelfde zomerritje als altijd richting Macedonie en Griekenland met de auto.

Brandt ie zo lekker schoon van.

Jeroen

ZX-1,9D avantage ‘92 (RIP)
ZX 1.9D break Tentation ‘97

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 12 juli 2007 08:44 PM
  [ # 19 ]

Hou dat tentje maar even in beraad. Er is waarschijnlijk wel een toercaravan waar je in kan slapen. Daar heb ik er twee van in de aanbieding… Misschien wel drie.

Jos van der Voort

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 14 juli 2007 07:13 PM
  [ # 20 ]

Waarschijnlijk aanstaande woensdag ga ik de auto ophalen. Dan gaat hij meteen naar Nijverdal alwaar hij blijft tot de strip zaterdag, waar hij een roemvol einde krijgt.

Slapen is voorlopig geen probleem. Er zijn twee toercaravans om in te slapen: De zogenaamde WipKip is prima voor een stel (Michiel en zijn vriendin) en onze eigen slaaptoer die normaal het domein is van mijn jongste maar daar kunnen prima twee vrijgezelle heren (waaronder Sohail) in slapen. Komen er nog meer dan wordt het wat lastiger maar er is dan toch nog wel een toer te versieren. Anders worden het tentjes.

Jos van der Voort

Profiel  

david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 924

Gepost: 15 juli 2007 12:48 AM
  [ # 21 ]

Zal vannacht in de dienst ‘s kijken hoe m’n rooster dan in elkaar zit, ben er graag bij voor de gezellie en wellicht kan ik nog wat strippen. Ben nog op zoek naar achterlichunits namelijk… Een set die wèl goed past… Eerst ff de thermasotaat fixxen trouwens, de Voltage staat er nu zielig bij terwijl ik moet rijden in een Negronault 19 Surprisedops:
Ik heb m’n roots in het oosten en kan dat dus mooi combineren met eens een visite aan mijn ouders Very Happy

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 15 juli 2007 01:01 AM
  [ # 22 ]

Hoe meer zielen…. Volgens mij wordt het wel nuttig, leerzaam en ook wel gezellig.

Jos van der Voort

Profiel  

david.tb
> 900 berichten

Gepost: 15 juli 2007 05:41 AM
  [ # 23 ]

Ik ben in principe vrij (in principe omdat het altijd anders kan lopen in de GGZ) en zal dus proberen present te zijn. Die boerenfeesten zijn altijd top nuts

Wat is de kleur van de donor zx trouwens? Ik zou het wel leuk vinden om m’n momenteel wat zieke Voltage 100% groen te maken

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 15 juli 2007 12:14 PM
  [ # 24 ]

Muisgrijs! Shocked  Shocked

Oh ja.. het is geen boerenfeest en ik werd op mijn vingers getikt dat de tropical night in Enschede is. Dat wordt dus of rijden of naar de soundmix op de camping. Ach er is overal bier!

Jos van der Voort

Profiel  

Maarten Deen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 286

Gepost: 15 juli 2007 01:50 PM
  [ # 25 ]

Ik ga ook komen, maar ik blijf niet slapen. Ik kom dus alleen op de zaterdag.

Peugeot 404 cabriolet 1966
ZX 1.8i Furio Orga 5971, 258.116 km (verkocht)
Fiat Punto Evo 1.3 diesel 2010
Zien waar je geld naar toe gaat?

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 16 juli 2007 12:33 AM
  [ # 26 ]

@Maarten Deen: Helemaal goed. Ik laat je de details nog wel weten.

De auto wordt woensdag opgehaald en gaat dan meteen door naar Nijverdal. Daar blijft hij staan tot zaterdag 4.

Jos van der Voort

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 16 juli 2007 02:21 PM
  [ # 27 ]

Neem tentje maar mee. Je weet maar nooit of we er iemand gelukkig mee kunnen maken.

Verder moet ik alle details nog regelen. Adres en zo krijg je op tijd. Omdat we maar 1 dag voor de sloop hebben zul je zaterdag wel vroeg je bed uitmoeten.

De rest hoor je nog wel.

Jos van der Voort

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 18 juli 2007 06:18 PM
  [ # 28 ]

Ik heb de donorauto vandaag opgehaald bij een autobezitter met het Citroen hart op de goede plaats. Hij is blij dat zijn auto een tweede leven krijgt bij Citroenliefhebbers. Zijn alternatief was de auto naar de sloop brengen.

Overigens deze auto is gewoon goed! De problemen:

- heeft een kopstaart botsing gehad: bumper, kap, grille, koplampen, radiatorsteun, etc heeft allemaal een tik gehad. Zo op het oog valt het wel mee.
- de voorruit heeft een barst en een vuistgrote ster.
- de CV weigert wel eens dienst
- spiegel rechts gebarsten, links niet geweldig.

Het is een 1.6i Aura met BDY blok, geen stuurbekrachtiging, fabrieksschuifdak, elektra ramen en spiegels, centrale vergrendeling zonder bliep, grijze bekleding met rood zwarte pikkels in een diagonaal patroon. Interieur is netjes en is zo over te zetten voor een liefhebber. De laatste eigenaar heeft er volgens mij nooit in gerookt.

Verder rijdt en stuurt de auto geweldig. Hij is opgehaald vanuit Rotterdam. Van daaruit naar Nijverdal is toch zo´n 180 KM die hij reed als een zonnetje.

Ik haal wat kleinigheidjes van de auto af voor de sloopmeeting maar dat stelt niks voor. Voor mezelf zijn in elk geval de bak, aandrijfassen, eventueel onderste motorsteun en de remmerij voor. Ook het stuurmechanisme wil ik overzetten want deze auto stuurt veel beter als de mijne.

Verder is beschikbaar voor verkoop:

- het blok
- de banden (die zien er alle 4 prima uit, de voorste zijn nagelnieuw)
- evt andere grotere zaken

Voor de rest geld: als je komt helpen heb je recht op delen van de donor auto….. Helpen betekent dus ook dat ik zondagavond kan rijden met de donorspullen onder MIJN auto.

Oh ja: Er zit een dash in met dashboardkastje en dit ziet er prima uit! Verder achterbank met middenarmsteun en speakergrilles en kleine kaartenbakjes in de achterportieren.

Jos van der Voort

Profiel  

david.tb
> 900 berichten

Gepost: 18 juli 2007 08:31 PM
  [ # 29 ]

Helaas dubbele afspraak gemaakt waarbij geldt, eerst komt, eerst maalt dus, ik ga iemand verhuizen… Stom stom stom, veel plezier mannen!

Gehad:

Profiel  

Gravedigger
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42

Gepost: 18 juli 2007 08:41 PM
  [ # 30 ]

ik moet hellaas die zaterdag werken. had wel interessen in wat dingen..na ja..wie weet volgende keer.
wel een leuke/goeie actie trouwens..hopenlijk is de volgende keer dichter in mijn buurt..

Profiel  

2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook