Wit of donker blauw, maar weet het nog niet zeker.
Eerst moet ik het chassis nummer vinden !!!
groetjes Marc (alweer een-1t)
Zoeken maar voor de rechter voorzitting (met een stevige staalborstel in de aanslag )
Heb inderdaad voor de bank alles kaal gemaakt, er zat een of andere plastic verf op met tectiel er over heen.
Helaas ik kan niets vinden. Wel een stuk of 7 deukjes op een rij, waar ik niets van kan maken. Zou het het nummer geweest kunnen zijn ?
O ik Ga proberen wat foto`s op een web te zetten .
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
het franse kenteken is geregistreerd in 1981 in departement 28 dus. eure et loir. ik denk begin 1981.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
garagestmarien schreef:het franse kenteken is geregistreerd in 1981 in departement 28 dus. eure et loir. ik denk begin 1981.
Hoe kan dat dan? Of betekent dat dan dat er een andere chassis onder zit?
off topic: De laatste 2 cijfers slaan op het departement, maar de letters daarvoor, werk dat netzo als in Nederland? ( ...... RT 67 is jonger dan ...MM 67).
Jeroen
ja de zeven deuken op een rij zijn hoogstwaarschijnlijk het chassinummer!
Ga toch nog maar eens met grof schuurpapier erover heen, waarschijnlijk krijg je nog wel iets te zien…
Van 1 van de vorige eigenaren ,weet ik dat er toen geen Franse kenteken platen bij zaten. Die vraag heb ik ook gesteld aan de vorige eigenaar(waar ik hem van gekocht heb ), maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Vaag !!!
Dus ik weet niet zeker of deze platen wel bij deze auto horen .
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
toniclight schreef:
off topic: De laatste 2 cijfers slaan op het departement, maar de letters daarvoor, werk dat netzo als in Nederland? ( ...... RT 67 is jonger dan ...MM 67).
Jeroen
inderdaad, hoewel dat alleen de registratie betreft, want elke keer als een auto uit een departement verhuisd, krijgt de auto een nieuw kenteken. een eend kan een nieuwer kenteken hebben dan een C6 dus.
in het geval van deze eend is ze ooit in 1981 verhuisd van een departement naar eure et loir. snap je?
maar kennelijk is dit dus ook niet waar, omdat het oorspronkelijk een belgische zou zijn, als ik het allemaal nog goed begrijp.
heel vage auto inderdaad.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
maar kennelijk is dit dus ook niet waar, omdat het oorspronkelijk een belgische zou zijn, als ik het allemaal nog goed begrijp.
Dat is alweer teruggedraaid, het is wel een franse.
Bedankt voor je uitleg trouwens.
Jeroen
Het is inderdaad wel een Franse, maar het kenteken is nog niet zeker of die wel bij deze eend hoort.