Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
BX-newbee schreef:
ik verwacht wel werk!
veerbollen
een nieuwe achterband rechts
uitlaat (zit een standaard onder)
raammotor passagierskant rechts slecht kontaktbij de D-Riem ben ik onzeker
volgens de sticker in de motorkap bij 160.000 vervangen, wagen heeft nu 165.000 op de teller.moet ik naar de waterpomp gaan kijken.
- veerbollen gewoon doen heb je dat gehad en het rijd stukken beter
- meteen gelijk 2 nieuwe voorbanden en de banden van voor naar achter (dat zou ik iig doen)
- wat ga je met de uitlaat doen?
- raammotor valt wel mee -> contact puntjes schoonmaken en inspuiten met contact spray
- nakijken of D riem is vervangen maar eigenlijk zou ik het gewoon doen je weet ook niet hoelang die al stil staat
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Autofan schreef:gefeliciteerd en waar heb je hem ergens gekocht???
die huidige eigenaren hebben een horecazaak. Dus moest ik voor 10 uur komen opdagen.
Zij hebben überhaupt geen verstand van de BX. Toen ik van hoog naar laag ging, keken ze raar- wisten niet eens dat dat kan.
Hoofreden voor aankoop waren eigenlijk de mensen zelf. Zij hebben het niet nodig iemand te belazeren.
mijn vermoeden:
tijdje geleden kwam een dikke rekening. Nu moet ze weg!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
BX-newbee schreef:Autofan schreef:gefeliciteerd en waar heb je hem ergens gekocht???
die huidige eigenaren hebben een horecazaak. Dus moest ik voor 10 uur komen opdagen.
Zij hebben überhaupt geen verstand van de BX. Toen ik van hoog naar laag ging, keken ze raar- wisten niet eens dat dat kan.
Hoofreden voor ankoop waren eigenlijk de mensen zelf. Zij hebben het niet nodig iemand te belazeren.
mijn vermoeden:
tijdje geleden kwam een dikke rekening. Nu moet ze weg!
kon je hem niet ruilen voor je 1600
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
geweldig man!!!!!! 2 unieke wagens op het forum echt stoer hoor heb je nog wel ff naar de uitlaat ophanging gekeken die was bij de mijne door (word door het bedrijf gefixed).
ben erg benieuwd ernaar wat is het kenteken misschien is ie net zo jong als de mijne
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
stan schreef:geweldig man!!!!!! 2 unieke wagens op het forum echt stoer hoor heb je nog wel ff naar de uitlaat ophanging gekeken die was bij de mijne door (word door het bedrijf gefixed).
ben erg benieuwd ernaar wat is het kenteken misschien is ie net zo jong als de mijne
mijne is van92
ophanging van de uitlaat is schijnbaar in orde.
nog geen fotos van de jouwe??
Gefeliciteerd!
Edit: Schuifdak heb je wel nodig met dit weer!
nu hoop ik nog dat die witte nog bij een liefhebber terecht komt.
moeten de voorbumpers een de dorpels geverft worden, een nieuwe achterbend op, de velgen opgemaakt worden, de mechaniek van de ruit aan de chauffeurskant gefixed worden.
dan is die klaar.
En de prijs die ik met hem heb afgesproken, viel niet tegen
(op de website staat die met een vraagprijs van 1100€ met nieuwe APK)
zelfs die oude eigenaar van de wagen, heeft nog contact met de dealer (dus is ook met hem contact mogelijk)
Gefeliciteerd, ik hoop dat ik kan wachten op de foto’s !
BX-newbee Geplaatst: 16 Jul 2007 16:36 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
stan schreef:
dit is de mijne:
ja,die had ik ook in de gaten.
Staat nog steeds op internet te koop.
IK vind hem ook schitterend. Mooie kleur en zoveer ik zie in prima staat.
Kilometers vallen ook niet tegen.Prima
er zitten een paar parkeer deukjes in maar die worden er allemaal uit gehaald ik
de mijne is trouwens ook in 1992 op naamgezet volgen mij schillen ze niet veel van elkaar aleen dat de mijne helemaal kaal is geleverd zonder velgen enzo ,maar daar komt verandering in ik heb nl een setje hele mooie oldschool musketier velgen gekocht en die zijn erg mooi als ze klaar zijn ze moeten nl opnieuw gepolijst worden.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
vandaag ff mijn BX GTI opgehaald. Zo te zien is ze perfect onderhouden. Alles werkt perfecht. Schakeld ,remmt en veert goed.
hier de foto’s:
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ziet er goed uit
Veel plezier ermee!
Wel ff orginele lampen op zetten naturlijk
Mooie bx joh Erg strak ook, die zou ik graag eens op een meeting zien
Wat mij direct opvalt dat bij deze GTi de deurstrips van het dikke type zijn en meegespoten. De nederlandse versies hebben allemaal zon dun plastic stripje met een chromen rand. Verder een erg strakke wagen. Veel plezier er mee .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005