Hi,
Kan aan een setje elektrische stoelbediening komen (TYPE1). De bekleding is echter anders dan die van mij.
Is het mogelijk om de frames van handbediende de voorstoelen te wisselen met de elektrische?
Iemand hier wellict ervaring mee?
Alvast bedankt
Hans
Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8
Volgens mij wel. Als je aan de voorkant van de zitting kijkt (onderop) zie je twee haken zitten die om het frame heen komen. Met een beetje kracht heb je die los en til je zo de zitting naar voren en er uit. Zal bij de rugleuning ook wel op die manier gaan, alleen heb ik dat nog nooit bekeken.
Succes in ieder geval!
Citroënloos
Die zittingen is inderdaad een eitje, de rest zou ik niet aan te beginnen. (kan niet, behalve als je er heel veel tijd in stopt)
OK, gezien de antwoorden is er dus hoop , in ieder geval voor de zitting. De rugleuning ga ik een op m’n gemakkie bekijken, als het daadwerkelijk niet gaat maar eens proberen of de bekleding kan worden overgezet. Heb uiteindelijk een stoel die anders toch naar de sloop gaat om te oefenen
Hans
Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8
Je kunt gewoon het frame omwisselen van de stoelen. Elk frame zit met 8 torxen vastgebout op het frame van de stoel zelf. Het is wel ff kutten omdat je lastig bij de bouten komt, maar het is uiteindelijk prima te doen.
Animal triste post coitum