Als je zuinig wil rijden moet je maar een 19 TZD gaan rijden
die climax heb ik aan de lijve ondervonden en de corrado vond dat niet tof
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
de 98 komt niet uit de lucht regenen hoor
Totaal aantal Berichten: 27894
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik zat bij de 200k ook op vol gas te wachten
mssl schreef:Arjan Verkade schreef:ik zat bij de 200k ook op vol gas te wachten
200kmh@200k is het mooiste i.p.v. 200k@2000rpm
Ja sorry, ik wou zelf het gas vol intrappen maar met een weg met veel bochten en 1 hand met de camera gaat dat niet
rustig aan van de week eerst druk geweest met het verhuizen van 3 jumpy’s vol bx intrieurs
Ik heb overigens ook nog een hele lading voor het bx club magazijn maar die lezen de mail niet zo vaak geloof ik
Zo vandaag een filmpje gemaakt en flink rondgescheurd en dan nog op 1:12,3 uitkomen En voordat er reacties komen: Ik rij stevig door dwz net de toerenbegrenzer niet
En wbt de onderdelen wil het clubmagazijn enkel dat ik ze kom brengen, ja het is graag of niet. Dus ik zal binnenkort wel een advertentie op het forum zetten met foto’s aangezien er mooie spullen bijzitten waar ik niets voor hoef..
Filmpje komt zodra de cameraman het filmpje van zijn nokia af heeft kunnen halen
Alles is terug te vinden op mijn site: citroen-bx.nl onder wagenpark
altijd leuk die sprint filmpjes
maar 90 in 2…... moet wel harder kunnen hoor.
bij 120 schakel ik pas door naar 3 als ik hem echt op zijn staart trap
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Totaal aantal Berichten: 27894
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
vortex schreef:altijd leuk die sprint filmpjes
maar 90 in 2…... moet wel harder kunnen hoor.
bij 120 schakel ik pas door naar 3 als ik hem echt op zijn staart trap
Zet het filmpje maar op pauze bij het doorschakelen.
Dan wijst de naald toch echt 7000 rmp aan, veel verder gaat denk ik niet?
ja, ik schakel bij 7500 tot 8000 toeren pas.
En heb een MK1, dit is een MK2. dat is ook een verschil.
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Totaal aantal Berichten: 27894
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
vortex schreef:ja, ik schakel bij 7500 tot 8000 toeren pas.
En heb een MK1, dit is een MK2. dat is ook een verschil.
Appels en peren vergelijken
kan die tot 8000 rpm?
zit er een begrenser op, zo ja, wat is de standaard waar de begrenzer op staat?
ik weet standaard op 7200 toeren, ik heb er wel een chippie in
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Totaal aantal Berichten: 27894
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Oke, dat verklaard een hoop
vortex schreef:ja, ik schakel bij 7500 tot 8000 toeren pas.
En heb een MK1, dit is een MK2. dat is ook een verschil.
Dit is toch echt een mk1 Tot de begrenzer trekken heeft zoiezo weinig nut omdat het trekken minder is na de 6500, tuurlijk hij trekt wel door maar als je schakeld ben je toch echt sneller. Als hij gechipt is is het een ander verhaal natuurlijk